{6.Bölüm}

103 19 38
                                    

Açın yolları ben kemal geliyorum sgusgsjd

Ayol bir ruj almişem olayyy 💅💅

Hemen go to bölüm başlamadan oy verin lan ben garibanım gariban sevindirmek sevaptır

[Very nice okumalar]

♥︎★♥︎

Mina bana cevap vermemişti fakat biraz sonra burun çekme sesi geldi. "Yani siz bana kızmadınız mı?" Dediğinde gülümsedim ve geri yerime oturdum.

"Tabii ki de kızmadım, Mina. Senin suçun değil ki."

"Ama sonuçta siz bana model oldunuz ve ben de sizi çizdim fakat şimdi kaybettim özür dilerim." çok tatlıydı. Yanında olsaydım büyük ihtimalle onu şimdi yemiştim.

Anlamadım nasıl yemiştin

"Önemli değil Mina, resmi ne zaman hocana vereceksin sen?"

"Yarın verecektim ve diğer günü de sergi olacaktı en beğenilenler ise hocadan tam puan alıyordu."

"Anladım peki sen yarına kadar Bir resim daha çizebilir misin?"

"Evet çizebilirim Zaten sizi de 20 dakikada falan çizmiştim fakat yarın Evde olamayacağım."

"Neden?"

Sana ne oğlum

"Ben haftanın bir günü İngilizce kursuna gidiyorum da yarın da kursum var yani okula da gitmeyeceğim yarın, ve eve geldiğimde yorgun olacağım için siz gelseniz bile çizemem özür dilerim."

"Özür dilemene gerek yok Mina sorun değil benim için hiçbir sorun yok fakat senin bu resme ihtiyacın vardı galiba?"

"Evet vardı fakat kaybolmuş."

"Evin içinde nereye kaybolabilir?"

"Bilmiyorum."

"Peki Mina sen birisinin çaldığından falan şüphelenmiyor musun?"

"Hayır Evde bir tek Annemle babam var onlar da öyle bir şey yapmaz zaten."

Mina ne kadar annesiyle babasının evde tek olduğunu söylese de ben birisinin resmi çaldığından şüpheleniyordum. Belki Mina'nın bir yakını girmiş almış ve çıkmış da olabilirdi.

"Tamam Mina Ben bulmaya çalışacağım resmi olur mu? Sen Üzülme ağlama lütfen."

"Tamam teşekkür ederim ve ayrıca özür dilerim İyi günler görüşürüz" dedi ve kapattı gülümsedim çok masum ve saftı.

"Ne oldu lan niye bir anda ayağa kalktın?" dedi Efe

"Birisi Mina'nın çizdiği resmi çalmış."

"Anlamadım nasıl çalmış?"

"Basbaya çalmış Mina ne kadar kimsenin çalmadığını söylese de birisi çalmış ve Mina'nın haberi yok."

"Ee bir daha çizsin seni."

"Vakti yokmuş zaten iki gün sonra sergi mi ne olacakmış böyle anlattı."

"Ee sen kimden şüpheleniyorsun?"

"Bilmiyorum ki Mina'nın yakınında olan o kadar kişi yok Bir tek Açelya ve Eren var ikisi de çalmayacağına göre."

"Yani İkisi de çalmaz ama emin olma sen, başka bu kızın hiç yakını yok mu?"

SENSİN BENİM KALBİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin