Başlama tarihi alalım 👉
Helloooooooooooo
Ayy çok heyecanlandım ayoll
Neyse neyse yeni bir kurguyla karşınızdayım alkış alabilirmiyim??
Bu arada hikaye erkeğin ağzından anlatılacak haberiniz olsun
Tabii girlümüzün ağzındanda yazılacak ama çoğunluk erkonun ağzından olacak
Bu sefer değişiklik yapmak istedim ve depresyondaydım (ne alaka aq)
Ayol çok uzattım
O zaman go to bölüm!!
{Very nice okumalar}
★♥︎★
Mert'den
Sabahtan beri oturduğumuz bu masada Efe'nin, saçma sapan sorularına cevap veriyorduk. Kapıdan el ele bir çift girdi ve bizim masamızın yanındaki masaya oturdular.
Yanımızdaki çift bir anda öpüşmeye başladığında efe, "ıyy midem bulandı" dedi.
Haklıydı çünkü, resmen birbirlerini vakumluyorlardı. Ayrıca neden insan içinde öpüşürsün ki?
Çift birbirinden ayrılınca çocuk kıza "seni seviyorum merve." dedi.
Gözlerimi onlardan ayırıp başka tarafa baktım ve kapıdan giren sarı saçlı sarı elbiseli şirin bir kız dikkatimi çekti. Kız tam bizim yanımızdaki masaya oturdu.
Az önce kızla öpüşen çocuk elini uzatıp masaya oturan kızın elini tutunca, kaşlarım şaşkınlıkla havalandı.
"Hoşgeldin sevgilim" dedi, çocuk. Kız elini çocuktan çekerek, "hoşbuldum" dedi. Gülümsüyordu kız. Ve benim gözüm gülümsemesinde takılı kaldı
Hala onlara bakmaya devam ettiğimde Merve, "Hoşgeldin bebeğim." dedi kıza.
Kız kafasını salladı. Tekrar kafamı masamıza çevirdim. "Evet aşk-ı memnu'yu canlıdan izliyoruz" diyen Efe'ye gülümsedim.
Merve kafasını bize çevirdi ve bir anda ayağa kalktı.
"Ya siz 4 şilahşörler değil misiniz?" deyince Efe, "Evet canım ondan." dedi.
Merve, telefonunu çıkarıp "bir fotoğraf çekinebilir miyiz?" diye sordu.
Efe bizim yerimize cevap verdi. "Hayır tatlım malesef bizim dalgalı saçlı kızlara alerjimiz var" dedi, ve sarışın kıza döndü.
"Ama seninle çekinebiliriz civciv." dediğinde kız Kaşlarını çattı.
"Siz kimsiniz?" dediğinde, ben tam cevap vericekken bizimle fotoğraf çekinmek isteyen kız cevap verdi.
"Telefon diye bir şey icat edildi bilmiyor musun?" dediğinde kız cevap verdi.
"3 Mart 1847'de doğan ve 2 Ağustos 1922'de ölen Alexander Graham Bell tarafından icat edildi" dediğinde 4'ümüz aynı anda kıza şaşkınlıkla baktık.
Merve utanıp geri yerine oturdu.
"Akıllı sevgilim benim" dedi çocuk ve, kızın elini tekrar tuttu. Kız tekrar elini çekti. Ben de kafamı onlardan çekip kendi masamıza döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİN BENİM KALBİM
Random(Küfür bulunur!) (Kitabım bittiği zaman okuyup bitiren diğer okuyucular spoi vermesin veya reklam yapmasın!) _ Çatık kaşları ile beraber Bana baktığında sırıttım. Ne kadar tatlı olduğunun farkında mıydı? Ellerini göğsünde birleştirmiş sinirliymiş gi...