{9.Bölüm}

101 17 49
                                    

Merhaba oy vermeyi unutmayın

[Very nice okumalar]

♥︎★♥︎

Açelya'nın yanına geldiğimde oturduğu banktan kalktı ve "Hadi gidelim." dedi. Beraber yan yana yürüdüğümüzde "o kadar kötü bir şey mi yaptı, evini basacak kadar?" dedim.

"Şerefsizlik yaptı." dedi elini hırkasının cebine koyarak akşam olduğu için hava serindi.

Sonunda evin önüne geldiğimizde şaşırarak baktım eve büyük bir evde bu eve rahatlıkla 6 aile falan yaşardı.

Açelya bahçenin kapısını açıp yürüdüğünde ben de arkasından yürüdüm bu saatte ev basmaya gelmiştik.

Ayol bir ev basmışım olay

Açelya kapıyı çaldırıp geri çekildiğinde ben onun arkasında duruyordum. Açelya uzun bir kızdı 1.70 falan vardı. Ben ise 1.57'ydim.

Kapı açıldığında açelya içeri adımladı. Bildiğim kadarıyla Efe açmıştı kapıyı.

Bana şaşkınlıkla bakan Efe'ye baktım. "Merhaba arkadaşım çağrı abiyle bir şey konuşacak-" lafımı içeriden gelen bir kırılma sesi bölmüştü.

2'miz aynı anda içeri girdiğimizde Açelya'nın elinde bir vazo vardı ve direkt Çağrı abiye bakıyordu.

Yukarı kattan aşağıya inen Mert ve yanındaki kişiye döndü bakışlarım. Mert bana baktığında gülümsedim.

Dünya yanıyor bunlar flörtleşiyor

Mert'in bakışları bacağıma kaydı daha sonra başka tarafa baktı ve yutkundu.

"Aramızda hiç bir şey yokken görüştüğüm çocuğu yumruklamak ne?!" Diyerek elindeki vazoyu yere fırlattı Açelya. Korkarak geri çekildiğimde Mert yanıma gelmişti.

"Aramızda abi-kardeş ilişkisi var bu yüzden seni korumak için yaptım." Diyen Çağrı ile Efe, "mal yemin ediyorum." Dedi.

"Sen varya tam bir orospu çocuğusun! İnsanların duygularını hiç düşünmüyorsun! Senin cesaretin yok daha beni sevdiğini söylemeye! Karşıma geçip abinim diyorsun! Benim senin gibi abiye ihtiyacım yok! 2 tane yeter bana!" Diyerek bağırdı Açelya.

"Açelya ben seni sevmiyorum." Diyen Çağrı abiye baktım. Şu anda konuşursam ayıp olur muydu?

Konuş kız ben arkandayım

"Dün arabada konuştuğunuz şeyler hiç öyle demiyordu ama?" Dediğimde hepsi bana baktı.

"Saygısızlık yapıyorsam özür dilerim fakat siz aşkı oyun sanıyorsunuz. Evet Aranızda yaş farkı var bunu kabul ediyorum. Fakat Çağrı Abi sen, asla aşkını kabul etmedin. Aşkının arkasında durmayan korkak birinin tekisin."

"Açelya sana ne kadar adım attıysa sen hep geriye adım attın ve şu anda Açelya'nın görüştüğü kişiyi yumrukluyorsun ve daha sonra ise 'ben senin abinim bu yüzden yaptım' diyorsun. Açelya'nın 2 tane abisi var zaten, gerekirse onlar yapardı." diye konuşmamla Açelya bana baktı ve Kaşlarını şaşkınlıkla kaldırdı.

Yemin ederim ben bile senden bunu beklemiyordum şu anda That's my girl! diye bağırasım var

"Eğer aşkının arkasında durmuyorsan Açelya'ya karışamazsın çünkü, Açelya'nın abileri bile ona karışmıyor."

"Bana bile girdi." Diyen Efe'ye bir şey demedim. Açelya'nın yanına adımlayıp kolunu tuttum. "iyi günler, rahatsızlık verdiğimiz için üzgünüm kırılan vazonun parasını Mert'e gönderirim merak etmeyin." dedim ve dış kapıya doğru Açelya ile beraber adımladım. Kapıyı açıp çıktığımızda ardımdan tekrardan kapıyı kapattım.

SENSİN BENİM KALBİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin