Merhabaaaaa
Aşkuşlarım nasılsınız???
Valla ım soo kötüyüm dudağım çatladı 😭
Neyse nazar çıktı
[Very nice okumalar]
♥︎★♥︎
Merve'nin resmine bakmaya devam ettiğimde tam olarak benim resmim olduğunu anladım.
Açelya da yanıma geldi "gördün mü Merve'nin çizdiği resmi daha doğrusu çaldığı." Diyerek Merve'nin yanına gitti.
Ben de arkasından. Merve'nin yanına geldiğimizde Açelya Merve'ye tokat atmıştı. Anın şokuyla çığlık attım.
"Ne yapıyorsun sen?!" Diye bağırdı Merve.
"Utanmıyor musun Mina'nın resmini çalmaya!" Dediğinde, Merve etrafa baktı ve yutkundu.
"Öyle bir şey yok!" Dediğinde ben konuştum.
"Bu resmi beni çizdim sen evimden çalmışsın." Diye konuşmamla etraftakiler fısıldaşmaya başladı.
"Kanıtla!" Diyerek bağırdı.
"Senin ebeni- tövbe estağfurullah kanıtla diyor bir de!" Diyen Açelya, Merve'nin üstüne yürüyeceği sırada Eren onu tuttu.
Gelen misafirlerden biri Ayşe hocaya dönerek, "doğru mu bu hocam?" Dedi.
Ayşe Hoca sinirle bana dönüp "yalan, inanmayın hocam bu kız verdiğim ödevi yapmadı arkadaşını kıskanıyor." Dediğinde gözlerim doldu.
"Hayır! Asıl bu kız yalan atıyor! Hatta bizim kanıtımız var!" Diyen Açelya'ya baktım.
"Arkadaşım, yani mina gördüğünüz vücudu birisine bakarak çizdi o kişide burada." Daha sonra arkasına döndü
"Mert bey gelebilir misiniz?" Dediğinde Mert beyin adım seslerini duydum.
"Burada hırsızlık olayı var bu resmi çizen kişi mina ve hatta beni çizdi"
"Nereden bileceğiz sizin Vücudunuz olduğunu?" Dedi Ayşe Hoca.
Mert bey gülümsedi ve gömleğimin düğmelerini açmaya başladı. Üstünden çıkardı şaşırarak ağzımı açtığımda kafamı başka tarafa çevirmiştim.
"Karşılaştırma yapın o zaman." Diyerek çizdiğim resmin önüne geçti. "Eğer hala inanmıyorsanız buradaki doğum lekesine bakın" diyerek elini hem vücudunda olan hem de çizdiğim resimdeki doğum lekesine götürdü.
Ben gibi bir şeydi orta büyüklükteydi ve özellikle Mert bey orayı belirginleştirmemi istemişti.
Misafirlerden biri "belli ki biri emek hırsızı." Diyerek Merve'ye döndü. Daha sonra ise Ayşe hocaya.
"Hocam siz de, çok iyi çocukların haklarını savunuyorsunuz." Ayşe Hoca başka tarafa baktı. Merve ise ağlamaya başlayarak aramızdan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİN BENİM KALBİM
Random(Küfür bulunur!) (Kitabım bittiği zaman okuyup bitiren diğer okuyucular spoi vermesin veya reklam yapmasın!) _ Çatık kaşları ile beraber Bana baktığında sırıttım. Ne kadar tatlı olduğunun farkında mıydı? Ellerini göğsünde birleştirmiş sinirliymiş gi...