Başlamadan oy vermeyi beni takip etmeyi unutmayın
Anlatacak bir şey bulamadım
[Very nice okumalar]
♥︎★♥︎
Bana şaşkınlıkla bakan Mina'ya gülümsedim. "Hem benim uzağımdasın çok fazla dikkatli göremiyorsundur.En azından yanında olursam ve dokunursan bütün her yeri ezberleyerek çizebilirsin." diye açıklama yaptığımda yanakları kızardı ve yutkunarak kafasını eğdi.
"Şey ama ayıp olur öyle bir şey yaparsam."
"Vücut benim sonuçta değil mi? Ben izin veriyorsam Ayıp olmaz."
"Tamam o zaman olur, yani sizin sakıncası yoksa."
"Hayır yok rahat edebilmemiz için Nerede oturalım?"
"Şey siz yatağa oturun ben de yanınıza oturayım olmaz mı?"
"Olur." diyerek yatağa oturduğumda o da yanıma oturdu utandığı Belli oluyordu Çünkü hala yanakları kıpkırmızıydı.
2-3 dakika öyle oturduktan sonra Mina hala çizmemişti yani, daha bana dokunmamıştı. Elini alarak tekrardan karın kaslarımın üzerine getirdim. "Hadi Mina çok vaktim yok". diye yalan attım. Mina'nın yanında isem eğer vakitlerim ona değer.
Bak bak kafiye de yapıyor
Mina ellerini karın kaslarımın üzerinde gezdirdi ve daha sonra ise çizmeye başladı. bir eliyle dokunup bir eliyle nasıl çiziyordu şaşkındım. Çok yetenekliydi.
Ellerini karın kaslarımın üzerinde yavaş yavaş gezdirdiğinde kafamı geriye eğdim. Şu anda ben yatakta oturuyordum kollarım gerimdeydi ve kafam geriye doğru eğikti Mina ise tam dibimde elleri karın kaslarımda geziyordu.
O kadar güzel hissettiriyordu ki bunu hep yapmak isterim.
Azdı kaçın
Mina'nın elleri yavaş yavaş üste doğru çıktığında tam olarak Göğsümün üstüne gelmişti ve bana baktı. "dokunabilir miyim?" dediğinde kafamı salladım.
Elleri göğsümde gezindiğinde kalp atışlarımı duymuyordur umarım diye içimden geçirdim. Parmakları göğüs ucumun etrafında dolaştığında inleyecektim resmen.
Elleri biraz daha vücudumda dolaştığında resmi bitirmişti. Mina ayağa kalktı ve çıkardığım tişörtü bana bakmadan uzattı tişörtü giyip resme bakmak için kafamı kaldırdım fakat Mina resmi kaldırmıştı.
"Resme bakabilir miyim?"
"Hayır." dediğinde kaşlarımı çattım
"Yani Şey ben birkaç tane dokunuş daha yapacağım da ve sonra görebilirsin yani zaten sergi olacak o yüzden yani." diye açıklama yapması ile gülümsedim ne kadar çok yani diyordu
"Teşekkür ederim Yardım ettiğiniz için"
"Rica ederim, Mina. Her ne konu olursa olsun bana gel."
"Tabii. Bu arada şu doğum lekesi mi?" Diyerek elini Göğsümün hemen altında olan doğum lekesine uzattı
"Evet." dediğimde "Anladım. " diyerek odasının kapısını açmıştı geçmem için odadan çıktıktan sonra mina'da arkamdan çıktı.
Ayakkabımı giyip ve Mina'ya görüşürüz deyip evden çıktım tekrardan arabama binip eve sürdüm. Mina'nın dokunuşlarını hala tenimde hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİN BENİM KALBİM
Random(Küfür bulunur!) (Kitabım bittiği zaman okuyup bitiren diğer okuyucular spoi vermesin veya reklam yapmasın!) _ Çatık kaşları ile beraber Bana baktığında sırıttım. Ne kadar tatlı olduğunun farkında mıydı? Ellerini göğsünde birleştirmiş sinirliymiş gi...