Merhaba nasılsınız??
[Very nice okumalar]
♥︎★♥︎
"Mina iyi misin?" diyerek yavaşça tokatladım hala gözleri kapalıydı.
"Sikeyim!" diye bağırıp mina'nın kafasını koltuğa yasladım ve arabaya çalıştırdım.
Ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu fakat eğer Mina'nın sağlığına zarar verilecek bir şey olmuşsa magazinciler kaçacak delik arasınlar.
Hastanenin kapısına geldiğimizde arabadan inip mina'yı kucağıma aldım ve hastaneye girdim. Hemşirelerin biri sedye getirdi.
"Ne oldu?" diye sordu.
"Bir anda bayıldı." diye cevap vermemle kafasını salladı ve yürümeye başladı.
_
Mina'nın odasının önünde bekliyordum. Doktorun söylediğine göre bir sıkıntısı yokmuş ani flaş patlamasıyla ufak bir şok geçirmiş.
Odaya girip Mina'nın elini tuttum. Annesi ve babasına haber vermiştim. Ben konuşmadan içeriye mina'nın annesi girdi.
"Kızım!" diyerek yanına oturdu. Babası bana kısa bir bakış atıp o da mina'nın yanına oturdu.
Mina gözlerine açmaya başladığında annesi mina'nın alnını okşadı.
"Evladım, valla çok yardımcı oldun kızıma teşekkür ederiz." dedi mutlu hanım.
"Rica ederim." diyerek cevap verdim mina'nın babası suratıma bakmıyordu. Babası Mina'ya bakıp "kahve alacağım." Diyerek çıktı odadan.
"Mert." dedi Mina. "Buradayım."
"Su." dedi annesinin kalkmasına izin vermeden komodinin üstündeki suyu alıp ve mina'ya içirttim.
"İyi misin?" dedi Mutlu Hanım.
"İyiyim sadece bir anda bayılmışım Mert sağ olsun beni getirdi galiba buraya." diyerek bana baktı.
"Önemli değil Mina. Tabii ki de seni hastaneye getirecektim."
Bir anda babasının odaya dalmasıyla hepimiz Murat Bey'e baktık Murat Bey elindeki telefonu bize göstererek "bu ne?!" diye bağırdı.
Bana bakıyordu doğrudan. telefon elinden alıp baktığımda "sikeyim." dedim.
Mina bayıldığında arabanın içinde onu tuttuğum an, arabaya bindirdiğim an ve şirketten çıktığımız anda fotoğraflarımız çekilmişti.
Mert Giray şirketten çıkarken bir kızla görüldü. Daha sonra ise bu kızın üniversitede görüştüğü kız olduğu anlaşıldı! sorulan sorulara cevap vermeyen Mert Giray'ın yanındaki kız yeni sevgilisi olarak düşünüldü daha fazla bilgi için takipte kalın!
"Murat bey bir yanlış anlaşılma var. Siz de biliyorsunuz ki ben ünlü biriyim bunu inkar edemem her yerde magazinciler var. Bugün de Mina benimle bir konu hakkında konuşmaya gelmişti ve daha sonra ben ona kahve içmeyi teklif ettim. Magazincilerin olduğunu düşünmüyordum fakat, yanlış düşünmüşüm siz merak etmeyin ben açıklarım gerçekleri." diye konuşmamla babası derin nefes verdi.
"Çıkan haberler umrumda çünkü, Mina ile sevgili haberlerin çıkmış." Dedi murat bey.
Tabii Mina rahatsız olur mu bilemem ama ben çok rahatsız olmadım.
Onu biliyoruz Mert
"Baba sakin ol mert'in bir suçu yok." dedi mina
"Ya sana bir şey olsaydı? Mina hiç mi kendini düşünmüyorsun kızım? bugün bayıldın yarın başka bir yerde bayılırsan ne olacak? O zaman kimse yanında olmazsa ne olacak? ben Mert'i suçlamıyorum. Ben seni suçluyorum neden hiç sağlığına dikkat etmiyorsun?" dedi Murat Bey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİN BENİM KALBİM
Random(Küfür bulunur!) (Kitabım bittiği zaman okuyup bitiren diğer okuyucular spoi vermesin veya reklam yapmasın!) _ Çatık kaşları ile beraber Bana baktığında sırıttım. Ne kadar tatlı olduğunun farkında mıydı? Ellerini göğsünde birleştirmiş sinirliymiş gi...