{2.Bölüm}

176 31 67
                                    

Heyyyooooooo

Nasılsınız aşkmentoşmoşkoşloslarım

Neyse ım so üzgünüm çünküms sevdiğim ünlü sevgilisinden ayrılmışş çok üzüldüm (şüpheli)

Ayol hemen bölüme goooo

[Very nice okumalar]

♥︎★♥︎

Oturduğum yerden Oflayarak kalktım. İki gün önce oturduğumuz restorantta olan sarışın kızın ınstagram'ını arıyordum ve bulamıyordum.

Kızın ismini bile bilmiyordum ve Instagram'da arattığım şeyler: sarışın kız, sarı saçlı ve kısa boylu kız diye aratmıştım. Evet saçmaydı ama işte kızı bulmaya o kadar çok istiyordum ki.

"FBI Open the door!" diyerek Kapımı Çalmadan içeriye giriş yaptı Efe.

"Oğlum 2 saat sonra üniversiteye gideceğiz Sen hala niye burada sanki, kabız olmuşsun gibi oturmuşsun?" diyen Efe'ye gözlerimi devirdim.

Birde şu üniversite işi vardı. Efe Arda çağrı ve ben yani 4'ümüzün tanınan bir YouTube hesabımız vardı.

Ayrıca ben amcamın yanında bir şirkette çalışıyordum. Yani hem YouTube'a video çekip hem de çalışıyorum bu yüzden, hiç tanımadığım bir üniversite beni davet etmişti daha doğrusu bizi.

Nasıl hem sosyal medyaya vakit ayırıp nasıl çalıştığımı soracaklardı. Ne alaka olduğunu ben bilmiyordum ki zaten  müdürün suratına yumruğumu geçirmemek için çok zor durmuştum

Adam kendisi beni üniversiteye çağırmıştı fakat arada bana laflar sokuyordu yani şu şekilde:

"Aslında ben sizi davet etmeyecektim siz bence o kadar da davet edilmeyi hak eden bir insan değilsiniz. Sonuçta Baba parasıyla kazanan insanlar da var." demişti. Yani bir nevi Siz babanızın parasıyla bu kadar ünlüsünüz anlamında demişti.

Madem babamın parasıyla ünlü olduğumu düşünüyorsun neden beni üniversiteye çağırıyorsun ki?

Zaten Komik olan şey ise babamın ölmüş olmasıydı. Babam ölü halde bana nasıl para göndersin? ama işte adamın konuşmasından da beyni olmadığı anlaşılıyordu.

Tekrardan oflayarak dolabımın önüne geçtim. Klasik Beyaz tişört ve Siyah Bir de pantolon giydim telefonumu ve araba anahtarımı da alarak aşağıya indim. Diğerleri de zaten hazırdı.

4'ümüz kendi arabalarınıza bindik ve daha sonra üniversiteye doğru sürmeye başladık.

_

Diğerlerinden önce üniversiteye ben varmıştım arabadan indiğim gibi birkaç kişinin çığlık sesini duydum. cidden çok abartıyorlardı. Mesela ben çok sevdiğim bir ünlüyü görsem Çığlık atmazdım.

Diğerleri de geldiğinde etrafta çığlık sesleri daha da çoğaldı. Çağrı Arda ve Efe de yanıma geldiğinde insanlar etrafımızda toplanmıştı. Hepsi fotoğraf çekinmek istiyor ve ben de kalplerini kırmamak için fotoğraf çekiniyordum.

Yoksa şimdi 'Yeter artık, yeter buramıza kadar geldi ya!' diye bağırırdım.

Efe'nin sonunda kızlarla flörtleşmesi bittiğinde 4'ümüz beraber tekrardan üniversitenin içine doğru giriş yapmıştık. Tam giriş yaptığım anda karşımda gördüğün kişiyle kaşlarım havalandı.

SENSİN BENİM KALBİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin