Küçük çocuk her geçen dakika diğer çocuğun elini sımsıkı tutuyordu. Eğer onun elini bırakırsa kaybolacak gibi hissediyordu.
♪: Bir sorun mu var?
Küçük çocuk: Hayır, sadece neden burdayız?
♪: Az sonra anlarsın.
Diğer çocuk, küçük çocuğun korkmaması için oda onun elini sımsıkı tutuyordu.
Uzun bir yürüyüşün ardından ikiside bir hurdalığa gelmişti. Arabaların üst üste bindiği bir hurdalıktan daha çok boş teneke kutuları, eski bir karavan ve kırık bir televizyon vardı. Biraz da paslanmış demir çitler.
♪: Malikaneme hoşgeldin.
Küçük çocuk etrafa titizlikle bakıyordu.
♪: Beni takip et.
Küçük çocuk arkadaşını takip ederek karavana girdiler. Karavanın içinde birden loş ışıklar yanıp sönmeye başladı.
♪: Merak etme birazdan normaleşirler.
Diyen çocuk yukarı doğru olan bir merdivenden yukarı çıktı. Küçük çocuk onun peşinden yukarı çıkmıştı. İkiside artık karavanın üstündeydi.
Küçük çocuk: Buradan yıldızlar daha canlıymış.
♪: Evet, burayı bulmak harika bir his.
İkisi yere serilmiş kilimin üstüne oturmuş yıldızları izliyorlardı. Bazen küçük çocuk okuduğu kitaptaki yıldız hikayesini anlatıyordu bazende kendi bir hikaye uyduruyordu.
♪: Artık korkmuyorsun.
Küçük çocuk: Nasıl yani?
♪: Konuşmaktan korkmuyorsun.
Diyen çocuk başını küçük çocuğun omzuna koydu.
♪: Umarım seni hiç kaybetmem.
Omzumun dürtülmesi ile ayılmıştım. Sahi ben kaç dakikadır burda bekliyordum. Sanırım tanınması zor bir süredir.
Ranboo: Yine ne hakkında düşünüyorsun?
Aşikar olduğum sesle gerçekten gerçekliğe uyanmıştım.
Tubbo: Öyle işte. İstersen içeri geçek.
Ranboo başıyla onaylayıp ikimizde içeri geçtik. İçerisi geçenki gibiydi, gene her türden insana eşlik ediyordu.
Ranboo: Gel yukarı kata çıkalım.
Ranbooyu takip edip yukarı çıktım. Cam önündeki bir masaya gittik. Geçenki masadan daha güzel bir konumda olduğunu söyleyebilirim.
Tubbo: Peki ne konuşucaz?
Ranboo: Öncelikle içicek bir şeyler sipariş edelim. Ne istersin?
Tubbo: Sen ne içersen bende ondan alayım.
Ranboo, garsonu çağırıp adını bilmediğim bir içicek sipariş etti.
Ranboo: Yavaşça başlıycam o yüzden ilk sorum şu.
Boğazını temizledikten sonra sözüne devam etti.
Ranboo: Babanla ilgili bir kaç dosyanın kayıp olduğunu farkettim ve görevliye sorduğumda zamanında hepsinin tam olduğunu söyledi. Peki sence ne olmuş olabilir?