•Tiktok hesabımdan kitap için editler paylaşıyorum, bakabilirsiniz🤎 'dusunyadayaz'
•Wattpad hesabım👇🏻👇🏻
Böylelikle kitap hakkında daha çok bilgiye ulaşacaksınız ❥
•Şöyle kısa bir bilgi geçeyim, geçen bölümde adamı ve kızı öldüren kadının bahsettiği başrol, öldürüldüğü adamdı. Burada ise Miray'ın bahsettiği başrol o kadının kendisi.
•Satır arası yorumlarınızı ve fikirlenizi belirtmeyi ihmal etmeyin🤎
◁❚~İyi okumalar~❚▷
🍂
4. Bölüm: Cezayı hatırla
|M̶i̶r̶a̶y̶ Çe̶t̶i̶n̶e̶r̶
Kimsesiz|Kalbimin pompalamayı bıraktığını hissettiğim nadir anlardan birindeydim.
Bedenim benden istemsiz şekilde kasılıyor, son sahne sadece göz yaşlarım için oynuyordu.
Perde boğazımı daha da çok sıktı, kadın bana biraz daha yaklaştı.
"Miray," diye bir ses işittim ama karşımdaki kadın dudaklarını oynatmadı. Ellerim, ayaklarım, bacaklarım, her yerim. Her yerim titriyordu.
Nefes yine boğazımda takılı kalırken kollarımda eller hissettim, sarsılıyordum. Kafamı çaresizce iki yana salladım, Kanlı Tiyatro her yerdeydi ama kana bulanan sadece bendim.
Beynimde yankılanan fakat bana ait olmayan birçok ses etrafımı sardı. Birileri adımı fısıldıyordu fakat belki de bilmediği bir şey vardı; benim adım Miray değildi, ben kimsesizdim. Ve bugün kimsesizlik beni kanlı tiyatronun baş rolü yapıyordu.
"Miray," dedi o ses bir kere daha. Ardından başka bir ses, daha naif daha anlayışlı. "İyi değil, doktor çağıracağım."
Doktor beni bu kandan arındırabilecek miydi? Arındırabilecekse kesinlikle bir doktora ihtiyacım vardı.
"İyi olacaksın, merak etme." Vücudumun yerden kalktığını başım bir bedene yaslanınca fark ettim. Korkuyordum. Midem bu korku hissiyle bulanmaya başladığında gözlerimin karardığını düşündüm fakat hayır, o halâ karşımdaydı. O, karşımdaydı ve rolünü bana devrediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐾İ𝑀𝑆𝐸𝑆İ𝑍
Não Ficção❝Kimsesizlik etrafınızı dört duvar gibi sardığında artık yalnızlığın tanımını en iyi siz yazarsınız.❞ . . . Bir şans ver, seveceksin🍂