Bölüm 5: Tanışma

3K 305 139
                                    

•Bölüm çok çok çok çok gecikti, farkındayım. Üzgünüm 🙏🏻🙏🏻 Fakat bu aralar hayat biraz yoğun ilerledi ve bundan dolayı atamadım. Güzel bir bölüm, tadını çıkartın.

•Wattpad hesabım👇🏻👇🏻

AnO_nim92


Böylelikle kitap hakkında daha çok bilgiye ulaşacaksınız ❥

•Ki şunu da belirteyim, kitabın kurgusu ve bölümleri hazır değil. Yani yazdığım gibi atıyorum aslında. O yüzden bazen gecikmeler olabiliyor. Yoksa hazır olsa hiç bekletmem🤎

•Vee lütfen kitabı başka arkadaşlarınıza önerip oy verir misiniz(⁠人⁠ ⁠•͈⁠ᴗ⁠•͈⁠) Bu kitlenin ve kitabın büyümesi için çok önemli ve gerekli. Şimdiden teşekkürler.

◁❚~İyi okumalar~❚▷

🍂

🍂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

5. Bölüm: Tanışma

|Yazardan|

Geçmişte yaşanan her türlü olay misliyle katlanarak gelecekte farklı bir yoldan karşınıza çıkar çünkü tarih tekerrür etmeye mahkumdur.

Katiller, masumlar, suçlular ve sebepler.

Boş depo hiç olmadığı kadar sessiz ve gergindi. "İhtiyar," dedi genç kız oturduğu yerden kalkmadan. "Neden geldin?"

"Zaman geldi," diye cevapladı adam. "Çocuk artık buraya katılmayı kabul edecek." Emindi. Çaresizliğin insana her şeyi yaptırabileceğini biliyordu.

Fakat genç kız bu yanıta gülerek cevap vermişti. "Ne yapacaksında kızı buraya mahkum edeceksin merak ediyorum, ihtiyar."

"Onunla tanışmak istediğini sanıyordum."

"İstiyorum fakat hatırlamak sandığın kadar büyük bir hasar vermeyecek. O kız bu olaydan çok etkilemeyecektir."

Genç kız az önce kendinden çıkan gülüşü arkasında duran adamdan duyunca ona ne kadar benzediğini bir kere daha büyük bir yıkımla anladı. Adam ise kabanının cebinden bir sigara çıkartırken, "Buraya gelmesini sağlayan şeyin bir cinayeti hatırlamak olduğunu düşünmedin değil mi?" Diye sordu. Acımasızdı, sırtına baktığı kıza hep acımasızdı. "Umrunda olmayacaktır, o küçük olduğu için etkilenmişti."

"Öyledir." Dedi sadece genç kız.

Adam ise durmadı. "Onu buraya getiren çaresizliği olacak. Yokluk hissi insana her şeyi yaptırır. En iyi sen bilirsin."

𝐾İ𝑀𝑆𝐸𝑆İ𝑍 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin