Hoş geldiniz ♡
Sosyal medya hesaplarım:
Instagram: nemesisyza
TikTok: nemesisyza
X: dearvasilisaEğer isterseniz bölümden sonra Instagram'da soru cevap yapabiliriz.
Bol satır arası yorum ve oy bekliyorum ballar. Lütfen boş geçmeyin.
Keyif okumalar herkese ✨
જ⁀➴
🎶 Black to Black 🎶
Geçmiş...
"Ilgaz anadolunun sen yüce bir dağısın," diye bağıra çağıra şarkı söyleyen küçük kız nerdeyse iki saattir onunla oyun oynasın diye Ilgaz Alp'e yalvarıyordu.
Ilgaz Alp ise kızın onu rahatsız eden sesini duymamak için kulaklarına pamuk tıkasa da bir işe yaramadığını fark edince sinirle homurdanmış ve kızgın bakan bakışlarını Bengi'ye çevirmişti.
"Kaşlarını çatmasana Alpiş," diye hayıflandı Bengi. Titrettiği dudaklarını büktüğünde dönmekte zorlanan diliyle konuşmaya devam etti. "Küstüm sana ben," olduğu yerde zıplarken bağırıyordu, "Küstüm işte küstüm."
Ilgaz keşke diye geçirmişti içinden. Bengi'nin ona olan küslüğünün sadece 10 dakika sürdüğünü bildiği için en azından bir süre kafam rahat eder diye düşünüyordu. Fakat Bengi'nin kollarını küskünce göğsünde bağladığını görünce kalbinde hissettiği acı sanki ham erik yemiş gibi yüzünü ekşitmesine neden olmuştu.
"Off! Tamam," dedi pes ederek. Önündeki bilgisayar oyununu kapatıp tekerlekleri dönen sandalyesinden yere atladı. "Tamam oynayalım evcilik baş belası çilli," derken Bengi'nin önünde durmuştu ama küçük kız yüzünü başka yere çevirmiş bir halde ona bakmamakta ısrar ediyordu.
Ilgaz Alp, "Tamam dedik ya kızım," diye homurdandığında Bengi yine ona bakmadı. Tek ayağıyla yerde ritim tutarken, burnunu yukarı dikip küskün tavrını sürdürmeye devam etti.
Saçını başını yolmak istiyordu Ilgaz. Bengi çok tripçiydi ve bu onu bazen çileden çıkarıyordu.
İstemeye istemeye "Arabama binmene izin veririm," dediğinde nihayet Bengi'nin ilgisini çekebilmişti. Range Rover marka akülü arabası babasının ona altıncı yaş günü hediyesiydi ve Ilgaz bu zamana kadar arabasına hiçbir arkadaşının dokunmasına izin vermemişti. Fakat Bengi istisnaydı o Ilgaz için her zaman diğer herkesten farklı olmuştu.
Gözlerini büyüterek Ilgaz'a bakan Bengi "Yağğ!" diye cırladı anında. "Gerçekten mi Alpiş? Cufcufuna binebilir miyim? Gerçekten mi?" Heyecanlı bir nefes alarak devam ettiğinde kelimelerini yuta yuta konuşuyordu. "Tamam hadi evcilik oynayalım o zaman. Ben senin karınmışım şimdi tamam mı? Akşam olmuş sen de beni arabanla iş yerimden almaya gelecekmişsin."
Ilgaz bu fikre sessiz kaldığında, Bengi bu sefer yüzünü Ilgaz'ın yüzüne yaklaştırarak başını omzuna doğru eğdi ve kirpiklerini kırpıştırdı. "Kocişim olur musun lütpen?" diye sorarken en tatlı haliyle dudaklarını büzmüştü.
Ilgaz anında yüzünü ekşitmişti. Kabul etmezse Bengi yine ağlayacaktı biliyordu. "Cufcuf değil akülü araba o," dedi huysuz huysuz. Bengi'nin yüzünün güler gibi olduğunu görünce onunda dudaklarına bir tebessüm konmuş ve başını tamam dercesine sallamıştı. "Koc... kociş her neyse ondan olurum tamam. Düş önüme arabam bahçede."
"Oley," diye bağırdı Bengi, yüksek sesiyle Ilgaz'ın kulaklarını çınlattığından habersiz. Heyacanla ellerini çırptıktan sonra yerden aldığı barbie bebeğini sol kolunun altına sıkıştırmış ve kıkırdayarak Ilgaz'ın koluna yapışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEZA SAHASI
RomanceÇocukken taşındıkları şehire 14 yıl sonra konservatuarı kazanıp şarkıcı olma hayaliyle geri dönen Bengi, çocukluk aşkı olan Fenerbahçeli futbolcu Ilgaz Alp Alatan'la tesadüfen karşılaşır. Okuduğu okulun futbol takım kaptanı da olan Ilgaz Alp'i ilk b...