Hoş geldiniz ♡
Sosyal medya hesaplarım:
Instagram: nemesisyza
TikTok: nemesisyza
X: dearvasilisaKitabı arkadaşlarına önerirsen ve büyümemize destek olursan beni çok mutlu edersin. Emeğimin karşılığını almam için oy ve yorum yapman önemli bal. Geçen bölüme nerdeyse hiç yorum gelemediği için üzüldüm. Bu yüzden bu bölüm küçük bir sınır koyacağım. Yoksa gerçekten okunup geçiliyor.
150 oy 250 yorum
Bol satır arası yorum ve oy bekliyorum ballar.
Diğer kitaplarıma da göz atabilirsiniz
Keyif okumalar herkese ✨
જ⁀➴
🎶 Hele bi gel 🎶
Bir gün annem bana demişti ki; insanlar senin onlara yüklediğin anlam kadardırlar. Eğer karşına çıkan herkese bir anlam yüklersen sorunun her zaman sende olduğunu düşünürsün.
Hande denen kız benim için hiçbir anlam ifade etmiyordu. Bu yüzden hakkımda ne düşündüğü de gram umrunda değildi fakat kimsenin bana saygısızlık yapmasına müsaade etmeyeceğim için bu sabah ona ağzının payını vermekten hiç gocunmamıştım. Sorun ben de değil onun hastalıklı zihnindeydi.
Şimdiyse Ilgaz yüzünden onunla aynı masaya oturmak zorunda kalmıştım. Kampüsün dışında ve daha önce gelmediğim bir kafedeydik. Ilgaz'la yan yana kapıdan içeri girdiğimizde onun da burada olduğunu görüp geri dönmek istemiş ama yaklaşık iki metre boyundaki başarılı futbolcu Ilgaz Alatan'ı atlatamamıştım.
Dört kişi olduğumuz masayı sessiz ve gergin bir atmosfer çevrelemişken Doğu denen çocuğun "Susmak için mi oturduk buraya?" diye ortaya atılıp konuşmasıyla, sıkıldığımı belli edercesine nefesimi verdim.
"Hande'yi bekliyoruz," dedi Ilgaz, havalanan kaşlarıyla birlikte imayla konuştuğunda. Parmakları masada ritim tutarken gözlerini Hande denen kızın üzerine dikmiş bekliyordu.
Bakışlarım ondan Hande'ye doğru kaydığında; Ilgaz sitemle baktığını ve gözlerini öfkeyle kapatıp açtığını görmüştüm. Şu an bu masada en az benim kadar onunda oturmak istemediğinin farkındaydım. Her an kalkıp gidecekmiş gibi dursa da sanki onu buraya bağlayan bir şey vardı.
Bana doğru kısa bir bakış attıktan sonra "Ilgaz," dedi uyarıcı sesiyle. "Gerçekten bu kadarı da çok fazla oluyor."
"Ne fazla oluyor Hande?" diye sordu Ilgaz, dirseklerini masanın üzerine yaslayıp sorarcasına göz kırptığında.
"Kızı zorlamasana," diyen gergin ses Doğu'nundu. Ilgaz'a karşı Hande'yi savunurken vücut diliyle bile ne kadar rahatsız olduğunu gösteriyordu. Sanki ikisinin arasına girmek istiyormuş ama bunun için Hande'den onay bekliyormuş gibi bakışları vardı.
"Sen karışma Doğu," dedi Ilgaz keskin bir sesle. "Hande benim evimde benim misafirime yaptığı saygısızlığın hesabını verecek."
Gerçeği öğrenmişti ve arkadaşına karşı beni koruyordu. Gereksiz bir tepki vermemek için ellerimi dizlerimin üzerine bastırırken yüz ifademin de dümdüz olmasına dikkat etmiştim. Şaşkınlığımı daha sonra yaşayabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEZA SAHASI
RomansaÇocukken taşındıkları şehire 14 yıl sonra konservatuarı kazanıp şarkıcı olma hayaliyle geri dönen Bengi, çocukluk aşkı olan Fenerbahçeli futbolcu Ilgaz Alp Alatan'la tesadüfen karşılaşır. Okuduğu okulun futbol takım kaptanı da olan Ilgaz Alp'i ilk b...