Előző részben:
-Jó majd válaszolsz ha akarsz. Én kimegyek rágyujtok. Ha szeretnél kijöhetsz.
Bólintottam egyet hogy értettem, de inkább nem mennék most ki. Kiment a teraszra és én bentről figyeltem ahogy elővesz egy szálat és meggyújtja. Végül kimentem utána és leültem a teraszon lévő székre. Elég izgató látvány ahogy a szájába veszi a káros rudat, beleszív és kifújja a füstöt.
-Mi olyan érdekes rajtam?
-Cigi helyett a farkam kellene a szádba.
Jelen:
Adam szemszögéből:
Miután kimondta azt, hogy a cigaretta helyett a farka kellene a számba kicsit nagyon meglepődtem. Nem tudtam hirtelen, hogy reagáljak ezért elnyomtam a félig elszívott káros rudat és letérdeltem a szék elé amin eddig helyet foglalt.
-Úgy gondolod?
Érdeklődök pimasz mosollyal az arcomon.-Igen
-Szeretnél meggyőződni róla?
-I...igen...-simít végig combja mentén.
Nagyon izgató látvány, ettől is képes lettem volna elmenni pedig még hozzám se ért.Lassan végig simítok combján egészen ágyékáig. Egy halk nyöszörgést hallat ami igen csak növeli az egómat és késztetést érzek arra, hogy ne hagyjam abba. Letérdelve elébe nyalok végig tagján takaró anyagon benedvesítve annak anyagát. Sóhajai hangosabbnak bizonyulnak. Amivel nem lenne baj ha nem a teraszon lennénk.
-Ha nem akarod, hogy a szomszédok meghalljanak minket, akkor maradj csendben!
De ha bemegyünk az se probléma.Kicsit mintha elgondolkozott volna az előbb hallottakról. De ennek ellenére egy pimasz mosoly után választ adott.
-Szerintem jó időnk van.
Nem?
Nekem jobban tetszik ide kint. -harapta be alsó ajkátHa őt nem zavarja engem végképp nem. Lehúztam a tagját takaró anyagot és végig simítottam szabad felületen. Újabb sóhajikat kiadva magából. Teljesen megőrít.
Tae szemszögéből:
Azt hittem könnyű lesz vissza fogni kitörő nyögéseimet. Természetesen nem így történt. Inkább egyre nehezebbnek bizonyoult. Fel-le nyalogatja érzékeny pontomat amitől majdnem felsikoltottam. Kibaszott jól csinálja. Lassan elmerülök szájában amitől a fellegekben érzem magamat. Varázslatos érzés. Van hogy lassabban gyorsabban mozog rajtam fejével. Egyre közelebb járok a végéhez amikor megcsörren a mobilja. De ennek ellenére se hagyja abba a szájával való tevékenységet.
-Csö...csör...csörög a t...telefonod..
Kiengedve engem szájából rám emelte tekintetét majd újra szájába engedett. Nem igazán érdekli a telefonja csörgése, de engem kifejezetten zavar és nem tudok rá koncentrálni. Szerintem ezt észre is vette. Majd telefonja után nyúlt és felvette. Kezével dolgozott rajtam míg telefonált. Próbáltam csendben lenni kisebb-nagyobb sikerekkel de nem igazán jött össze. Hiába tapasztottam a kezemet a számra a nyögéseimet annak ellenére is lehetett hallani.
-Ne...nem bi...bírom tovább.....
Nehezemre esett kiejteni ezeket a szavakat halkan. De vette a célzást és gyorsabb tempóra kapcsolt kezével. Pár percen belül el is mentem. De nem hagyta abba inkább ugyanabban a tempóban folytatta. Már majdnem elmentem ismételten mikor lerakta a telefont és a szájával kezdett tovább izgatni. Benyelte egész tagom már nem bírtam tartani magam. Meghúztam a haját jelezve neki hogy el fogok menni. Egy cseppet sem érdekelte így szájába élveztem.
-Hmmm jobban tetszett mint a cigaretta a számban?
-I...gen...
Felállt lábam elől és besétált engem otthagyva. Próbáltam felállni de kettő orgazmus után elég nehéznek bizonyoult...
Adam szemszögéből:
Be kellett jönnöm nem bírtam kint tovább. Saját magamat zavarba hoztam. Lehet ki kellene mennem és segítenem neki bejönni. Nem kellemes orgazmus után sétálni. Megindultam vissza az ajtóhoz.
-Azt hittem már itt hagysz egyedül.
-Hát azon voltam, de aztán meggondoltam magam.
-Hmm...valóban?
-Ki tudja?
Kacéran kacsintottam rá majd bekisértem...
Ez a resz ennyi lett volna. Kicsit rovid de remelem tetszeni fog🥰❤