Előző részben:
-Miért nyelted le?
Szemembe nézve megnyalta száját amitől el tudtam volna élvezni olyan izgató volt.
-Mert az csak pazarlás lett volna.
Sunyi mosoly jelent meg az ajkain miközben a maradék ondómat nyalta le kezéről.
Jelen:
Adam szemszögéből:
-Ha nem akarod, hogy újra eljátszuk az előbbi kis játékot menj fürdeni. Addig én megcsinálom a reggelinek indult ebédet.
Egy pimasz mosollyal az arcán magamra hagyott. Nem gondoltam volna, hogy egy ilyen kis aranyos fiú tud ennyire izgató és perverz lenni. Igazából nem néztem volna ki belőle. Olyan ártatlan a külseje de ő maga mégsem az.
Neki álltam sütni a palacsintákat már, majdnem végeztem mikor az én kis babám kilépett a fürdőből. Az én pólóm volt rajta ami a térdéig ért. Nadrág nem volt rajta így szépen látni engedte kis combjait amiket szivesen vennék kezelésbe. Istenem miket beszélek még a végén nem bírom vissza fogni magamat. Most szopott le és én megint azon kattogok.-Hmmm...nagyon jó illata van.
-Milyet kérsz?
Van nutella meg barack lekvár.-Nutellásat szeretnék.
-Máris készítem.
Betekertem neki egy adag palacsintát majd elé toltam a tányért. Azonnal neki is látott. Ahol csak lehetett csokis volt, mint valami kisgyerek. Közelebb léptem hozzá és elkezdtem megtisztítani arcát egy zsepkendővel, de aztán támadt egy sokkal jobb ötletem. Abba hagytam a zsepkendővel folytatott tevékenységet, majd közel hajoltam hozzá és elkezdtem lenyalni róla a csoki maradékokat. Nem tudom hogy a nutella vagy ő az édesebb.
-Jaj kérlek ne a konyhában dugjatok!
A hang felé kaptam a fejem. Egyből tudtam ki lehet az, hát az én drága húgom akinek el kell rontania ezt az idilli helyzetet.
-Neked is jó reggelt!
Amint látod nem dugunk az már megvolt fél órával ezelőtt.- kacsintottam rá-Jolvan nem érdekelnek a részletek.
Ugye nem a konyhában csináltátok?-Sajnálom de el kell szomorítsalak a konyhapulton csináltuk és kurva jó volt.
-Jézus, és ti most ott esztek?
-Igen. Nem vagyok finnyás. Amúgy is az én lakásom ott kefélek ahol akarok és akivel akarok.
Ne szólj bele hugi!-Jó nem is érdekel.
Ezzel abba is maradt a közös társalgásunk. Az én babám vöröslő fejjel nézett lefelé. Nagyon zavarban lehetett, de nem bántam hiszen én okoztam zavarát. Olyan kis cuki pofija van, zabálni való
-Folytasd nyugodtan az evést. Semmi baj nincs nem számít mit mond. A konyhapult akkor is jó volt.
Kacsintok rá, hogy egy kicsit oldjam zavarát, ami látszólag bejött. Reggeli után elmosogattam meg rendet tettem.
-Hmmm...mit csinálunk ma?
-Hát nem tudom.
Mit szeretnél?-Nézünk valami romantikus filmet?
-Sajnos nem ismerek egy romantikus filmet sem. De ha te tudsz nagyon szivesen nézem veled.
Bólogatott és elindult a nappali felé a tévéhez.
Elindított egy filmet és egymáshoz bújva néztük. Aranyos film volt. De a mellettem ülő a csókos részeknél feszengett és mindig másik irányba nézett, amit aranyosnak találtam de nem hagyhattam ezt csak úgy annyiba.Tae szemszöge:
Nagyon kellemetlen, volt nézni a filmet. Eszembe jutottak róla a ma délután történtek. Egyszerűen képtelen voltam a képernyőre figyelni. De akárhányszor ránéztem teljesen zavarba voltam.
-Miért nem a filmet nézed? Talán a konyha érdekesebb?
-Nem dehogy...csak...
-Csak mi? Ha nem tetszik keress másikat.
-Nem erről van szó, csak...zavarban vagyok...
-Mitől?
Nem mertem neki válaszolni csak ránéztem. Nem akarok neki válaszolni. Kicsit tartok tőle.
-Jó majd válaszolsz ha akarsz. Én kimegyek rágyujtok. Ha szeretnél kijöhetsz.
Bólintottam egyet hogy értettem, de inkább nem mennék most ki. Kiment a teraszra és én bentről figyeltem ahogy elővesz egy szálat és meggyújtja. Végül kimentem utána és leültem a teraszon lévő székre. Elég izgató látvány ahogy a szájába veszi a káros rudat, beleszív és kifújja a füstöt.
-Mi olyan érdekes rajtam?
-Cigi helyett a farkam kellene a szádba.
Remelem tetszeni fog sziasztok 😊