Pihenni... rajtad...

12 2 2
                                    

Előző részben:

-Ki az a Tae?

-Semmi közöd hozzá!
És ha most megbocsátasz én megyek.

-Adam kérlek várj!
Beszélgessünk még egy kicsit!

-Nincs kedvem ehhez.
Szia!

Ezzel faképnél is hagyott. De egy kérdés maradt bennem.
Ki lehet Adamnak ez a Tae?

Jelen:
Adam szemszögéből:

Anyámmal való találkozás kicsit nagyon kiborított. Azt hiszi minden rendben van, de kibaszottul nincs. Kezd már nagyon elegem lenni. Az anyám meghalt, a nő akiről azt hittem az anyám kiderült mégse. Tae-val is eltávolodtunk én sokat dolgozok késő estig aztán mikor hazaérek csak eszek és alszok. Helyre kell hoznom mert ez így nem lesz jó. Útközben beugrottam egy virág üzletbe hogy vegyek egy szép rózsa csokrot. Miután ezzel megvoltam siettem haza Tae-hoz. Leparkolva a ház elé rohantam be az ajtón.

-Szia kicsim! Megjöttem.

-Sziaaaaaa. -ugrott azonnal a nyakamba.

-Tessék ezt neked hoztam.

-Ó hisz ez gyönyörű. Köszönöm szerelmem!

-De nem szebb tőled.- mondatom után egy kisebb pír jelent meg az arcán.

-Milyen napod volt? - kérdezte miután a virágot a vázába helyezte.

-Fárasztó nagyon.

-Jaj szegénykém. Lazítanod kellene, és többet pihenni. -ült az ölembe.

-Nekem van egy ötletem hogyan lazítsak.

-Hmm...
Hogyan?

-Rajtad.. -azonnal szájára tapadtam.

Annyira hiányoztak ezek a kis puha párnák egyszerűen biztonságot és szeretetet nyújt amire nekem szükségem van jelen pillanatban.

Szenvedélyesen csókoltam majd levegő hiányában el váltunk. Ölembe kapva indultam el vele a szobánk felé. Könyökömmel lenyomtam a kilincset, miután beléptem a szobába lábammal berugtam magam mögött.
Tae-t az ágyra fektettem és apró csókokkal pici testét. Nyöszörögve fejezte ki tetszését. Pólója korcájához nyúltam és egy apró mozdulattal levettem róla.

-Még mindig gyönyörű vagy. - csodáltam meg teste fedetlen pontjait.

Pironkodva számra tapadt, majd elkezdte kigombolni a nadrágom és levetni rólam.
Fel álltam az ágyról hogy megkönnyítsem dolgát. Levetkőztem alsóra és újra felé másztam. Elkezdtem levenni róla a felesleges anyagokat és minden pontját végig csókoltam. Kélyes sóhajok hagyták el édes száját. Nyakától lefele haladva minden pontjára egy apró csókot leheltem, majd szép lassan elértem merevedéséhez amit szép lassan számba engedtem. Apró nyögesek hagyták el száját, lassú tempót diktáltam hogy húzzam az agyát vele. Tudom, hogy nem szereti ha lassan csinálom. Aminek pár pillanat után hangot is adott. Fel lökte csípőjet jelezve nem tetszését. Nem foglalkozva vele folytattam ugyanazt a tempót őt őrületbe kergetve ezzel.

-H... ha nem gy... gyor... gyorsítasz én esküszöm meg... megbánod azt is... h..ogy meg.. megszülettél...

Nehezen tudta kifejezni mondandóját, de vettem az adást gyorsítottam a tempón ami elégedett nyögest váltott ki belőle. Mielőtt számba élvezett volna kiengedtem a számból amit egy morgással jelzett, ami nem tetszését fejezte ki.
Levettem magamról is az alsót és elhelyezkedtem lábai között. Benyálaztam az ujjaim és tanítani kezdtem de ez se tartott sokáig.

-Mehet?

-Sokat beszélsz.
Haladjál mostmár!

-Igenis!

Bejáratához illesztettem merevédesem majd lassan belé hatoltam. Elég szűk hiszen mostanában nem volt köztünk semmilyen aktus és nem akartam neki fajdalmat okozni ezzel.

-Adam.... mmh....

-Igen szépségem?

-Csináld már megőrülök!

Eleget téve kérésének gyorsítottam a tempón. Hangosan nyögdécselt alattam ami mégjobban beindított. Egyik lábat a nyakamba helyeztem, hogy még mélyebbre hatolhassak benne. Az egész ház tőlünk visszhangzott de nem érdekelt.
Már a végén jártam és éreztem hogy ő is hiszen megfeszült a teste. Hangosan élvezett közénk én meg belé. Pihegve borultam le az ágyra magamra húzva kedvesem.

-Belem élveztél?!
Tudod hogy nem szeretem.

-Siettettél időm se volt gumit húzni.

-Ja ez is az én hibám mi?!

-Igen, mert kis türelmetlen vagy.

Csókoltam nyakába, majd elnyomott az álom.

sajnalom hogy egy ideje nem volt resz, de semmi otletem es erom nincs hozza, hogy reszt irjak. probalkoztam eskuszom de semmi ihletem nincs hozza. azert remelem tetszeni fog. 🥰

megszeretnem koszonni azoknak akik olvassak es vote-nak sokat jelent szamomra.

baratnomnek is aki biztat hogy ne adjam fel almodozo954 koszonok mindent es remelem a te tetszesed is elnyeri 😉❤

Pszichopata a szerelmem/ 18+Onde histórias criam vida. Descubra agora