Azt hiszem szerelmes lettem....

71 7 0
                                    

Előző részben:

Mikor úgy véltem minden rendben egy gyors tusolás után elmentem lefeküdni.
De hiába próbáltam elaludni nem ment.
Kipattanva az ágyból felöltöztem és elmentem egy szórakozó helyre.
Kefélni akarok.
Nem bírom ezt így tovább...

Jelen:

Kilépve az ajtón elindultam a legközelebbi meleg bárba. Nincs messze csak öt percnyire. Útközben gondolkoztam bizonyos dolgokon. A szüleim nem normálisak. Mindenféle magyarázat nélkül eltűnnek. Ki kell derítenem mégis mi folyik itt.

Bementem a bárba és azonnal a V.I.P szobák felé vettem az irányt. Ahova hamarosan meg is érkezett egy alacsony barna hajú kisfiú. Ő új lehet hiszen még nem láttam itt. Piros tangát visel de a testét nem takarja semmi. Baromi jól néz ki nem tagadom. Gyönyörű barna szemei vannak. Amikbe ha bele nézek elveszek.

Megpaskoltam a jobb lábam hogy nyugodtan üljön az ölembe nem harapok. Mikor végre beleült egy apró mosolyt villantottam hogy oldjam a feszültséget. Amit ő készségesen viszonzott.

-Mi a neved szépségem?- kérdeztem lágy hangon.

-Jeong Hee-tae uram.

-Koreai neved van?

-I..igen...

-Pontosan mit is jelent ez Angolul?

-Winston angolul a nevem.

-Örülök a találkozásnak. De hogyan nevezzelek téged?

-Tae ha lehetséges.

-Rendben.
Új vagy itt?
Mert eddig nem láttalak soha.

-Igen, tegnap kezdtem.

-Szűz vagy?

Erre csak bólintott. Szépen lassan a kezemet felvezettem érzékeny testére amitől kirázta a hideg. Úgy érzem ezt én is nagyon élvezni fogom.

Tae szemszöge:

A keze elkezdett felfele vándorolni a mellkasomon amitől kirázott a hideg. Nagyon érzékeny a testem és még senki sem ért így hozzám ezért nagyon furcsa érzés kerített hatalmába. Lassan felkapott és a kanapén amin ültünk lefektetett majd fölém mászott. Lassan végig húzta kezét az oldalamon. Majd az oldalamról a combom külső részét kezdte el simogatni.

-Mutatok valamit, ami szerintem tetszeni fog, rendben?

Erre nem válaszoltam csak "lelkesen" bólogattam. Egyszer csak megéreztem a nyelvét a mellbimbómon amit készségesen megnyalogatott és harapdált.
Probáltam nem hangokat kiadni de egy-két sóhaj kicsúszott a számon. Amitől felbátorodott és erősebben kezdte el szívni, amitől már végképp nem tudtam vissza tartani a kitőrni készülő nyögéseket.
Bimbóimról áttért a nyakarmra amit ugyanúgy megszívott és harapdált, de a keze nem állt le a vándorlásban. Finoman a kisebbik énemre simított, ami meg kell hagyni elég éledező állapotban volt.

-Hmmm...nagyon jó az illatod.
Gyönyörű vagy egyszerűen kívánlak!

Nem válaszoltam neki csak a szemeibe néztem amik teljesen elsötétültek a vágy miatt. Igazából nagyon félek tőle. Mivan ha bántani fog? Én nem akarom hogy megerőszakoljon.
Már a sírás határán voltam amikor is gyengéden megcsókolt. Nem volt erőszakos, sőt inkább mintha meg akarna védeni, talán saját magától.

-Nem fog fájni igérem. Vigyázok rád.
Rendben?

-I..igen- nem elég hogy vörös a fejem, de én még dadogok is mint valami fogyatékos. Gratulálok Tae.

Levette rólam a tangámat és puszikkal hintette be az egész testem. Nyakamtól lefelé haladva egészen nemességemig csókolt majd mikor elért hozzá végig nyalta egész hosszom. Amire egy aprót nyögtem. De egynél nem állt meg hanem folytatta. Egyre több és hangosabb nyögések jöttek ki a számon.

-Szopd!

Emelte három ujját a számhoz. Szófogadoan elkezdtem szopni mind a három ujját. Mikor úgy vélte elég nedves  hátsó felemhez tette és az egyik újjával belém hatolt. Kicsit fájt, de mikor elkezdte mozgatni bennem ez a fájdalom elmúlt és átvette a helyét az élvezet. Majd mikor megéreztem a második ujját egy erősebb nyilaló fájdalmat éreztem meg az alfelemben. Ezt partnerem észre is vette így elkezdte tagomat izgatni. Aminek köszönhetően a fájdalom csillapodott. Később harmadik ujját is belém helyezte ami már nem fájt annyira mint az első kettő. Sőt sokkal jobban élveztem. Hangos nyögéseimtől viszhangzott az egész szoba. Hiába próbáltam magamat vissza fogni egyszerűen nem ment.

-Most beléd fogok hatolni.
Ne ijedj meg, csak lazíts.
Rendben?

-Igen.

Felgörgette magára az óvszert és a bejáratomhoz helyezte nemességét. Szúró nyomást éreztem hátsó felemben így összehúztam magamat.

-A..ahh kibaszott szűk vagy.
Lazulj el kérlek!

-Me...megpróbálok

Próbáltam ellazulni ami nagyon nem sikerült. De ezt hamar észre is vette. Csókolgatni kezdett aminek hatására sikerült annyira ellazulnom hogy már nem fájt annyira. Várt még megszoktam méretét és egy bólintással jeleztem neki hogy mehet.
Lassan elkezdett bennem mozogni. Eleinte még fájt de utána már nem bírtam visszafogni magamat. Már a vége fele voltam.
De észre vettem partnerem is lassan a csúcson van.

-El...elfogok...él...él...vezni...ahhhh

-hmmmm...én is...

Hirtelen abba hagyta de nem értettem miért hiszen se én se ő nem mentünk el.

-Adam..mond azt hogy Adam mikor elélvezel.

-Mi...miért?

-Csak mond a nevem.
Rendben?

Bólogattam majd folytatta ahol abba hagyta.

-Adam...ahhh...- pár erősebb lökés után nevét kiáltva egyszerre élveztünk el. Lihegve egymás karjaiban feküdtünk. Annyira jól esett valaki közelsége azt kívántam bárcsak soha ne lenne vége ennek a pillanatnak.

Adam szemszöge:

Amnyira csodálatos ahogy a nevemet kimondta élvezet után.
Többet akarok belőle sokkal többet.

Remelem tetszeni fog🫶

Pszichopata a szerelmem/ 18+Donde viven las historias. Descúbrelo ahora