part4

417 1 0
                                    

မနက် ကျောင်းသွားတော့...

ယွန်းက အတန်းထဲမှာ ပျင်းရိနေတာပဲ ....first Semester အတွက်မကြိုးစား...

ကျောင်းသားတွေ အပြင်မှာ ဆူဆူညံ ဖြစ်နေကြတော့  ...အပြင်ဖက်ကို ကြည့်မိလိုက်သည်  ...

ဆရာရှိုင်းဘေးနားမှာ  ရွှေအို ရောင်ဆံပင် ကိုမှ ဖြူဖြူဖွေးဖွေး အသားရေ ကိုပိုင်ဆိုင်ထားသည့် အမျိုးသမီးတစ်ဦးတွေ့ရသည်  ဒါပေမယ့် ယွန်းက စိတ်မ၀င်စား  နားကျပ်တပ်သီချင်းဆက်နားထောင်နေ..

ကျောင်းအုပ်ကြီးရောက်ချလာပြီ

ကျောင်းသားတွေ နားထောင်ကြ

"ဒါမင်းတို့ Eng class Trအသစ်ပဲ "

ဆရာမ နာမည်က" ဆု "ပါ  မဂ်လာပါရှင် ကလေးတို့....

၀ိုး!!!!....

၀ါ!!!!းးးး

Tr က ချောလိုက်တာ!!!.....

မဂ်လာTrဆု!!! .....

ကလေးတို့ မင်းတို့ Trကို မစ မနောက်ရဘူးနော်...

ဟုတ်ကဲ့ ပါ!!!ဆရာရှိုင်း!!! .... (သံပြိုင်).....

ယွန်ကတော့ စိတ်မ၀င်စား တစ်တန်းလုံးဆူညံနေ ကြလို့  အသံထပ်ကျယ်လိုက်ပြီး ဆက်သီချင်း နားထောင်နေမြဲပဲ..... ..

ကျောင်အုပ်ကြီး က  ""ယွန်း၀တီ    ဒီအချိန်က relax time ဆိုတော့ သမီး ရေကူးလေ့ကျင့်လို့ရတယ်နော် ... ဆရာတို့ ကန်ကို လှယ်ထားပြီးပြီ..

ဟုတ်ကဲ့ဆရာ...

ဆရာရှိုင်းနဲ့  ဆရာမဆု ရပ် နေ့တဲ့ ရှေ့ကို .. ယွန်းက ဖြတ်လျှောက်သွားတော့...

မင်းက ဆရာ ရှိုင်း ပြောပြောနေတဲ့ ယွန်း၀တီ ဆိုတာ မင်းလား....

ဟုတ်ပါတယ်.... (ခက်တည်တည်ပဲ နားကျပ် တက် ပြီး လှည့်ထွက်သွားလေတော့)

ဆရာရှိုင်းလည်း ယွန်းနောက်ကို လိုက် ပြီး ယွန်းကို ....

ကလေးမ  ...ငါနဲ့ ရုံးခန်းကိုလိုက်ခဲ့

ကျစ်!!! ... ဘယ်တော့မှ လမ်းဖြောင့်ဖြောင့်မသွားရဘူး!! (ပွစိပွစိနဲ့ လိုက်သွားရှိုင်းနောက်ကို လိုက်သွားတော့သည်)

ရော့ မင်းအတွက်.....

၀ိုး....ရေကူးပြိုင်ပွဲလား...... ဆရာကကောင်းဆုံးပဲ..... မွ...မွ.....

Teacher's petWhere stories live. Discover now