par12

205 0 0
                                    

နေ့တနေ့ ရဲအစ................အိစက်ညက်ညော  နေတဲ့ မွှေ့ယာ
...

...

....

..........မနက်7နာရီက တော့ ခွဲနေပြီ.............မိုးဖွဲဖွဲလေးရယ်.....

တစိမ့်စိမ့်ဝင်လာတဲ့ လေညင်းလေးနဲ့အတူ...ယွန်းတစ်ယောက်......စိတ်ကူးယဥ်အိပ်မက်တွေထဲမှာ.....နစ်မျောနေ......အကို ကိုအရမ်းချစ်ရှာတော့....မင်းနိုင်ပြန်လာမယ့် ဒီနေ့ကို သေချာပေါက် မေ့........

......ကျောင်းပိတ်ရက်လေးမို့ တယ်ဇိမ်ကျ......

(First Semester က ဖင်နားတော့ကပ်နေပြီ)

 

ဟို လှိမ့် ဒီလှိမ့် နဲ့ ...
........ခေါင်းအုံး....က  သက်သောင့်သက်သာ မဖြစ်ပဲ........မာကျောကျော ရှိသည်ဟုခံစားရသောအခါဝယ်...........

မျက်လုံးမှိတ်လျှက်..........ခေါင်းကို ဖြည်းဖြည်းချင်းကြွလိုက်သောအခါ.......နောက်စိ တစ်ခုလုံး...နာကျင်နေ..........

"ကျွတ်....ကျွတ်.......ခေါင်းတွေဘာလို့ နာနေတာလဲမသိ......(အိပ်ချင်မူးတူးသံ)

တဖွဖွ ကိုင်ပြီး.. စမ်းကြည့်လိုက်သောအခါ......ပြားပြားအိအိ မရှိဘဲ.....လုံးလုံးလျှလျှ ရှိသည်ဟု ခံစားမိရာ. ထပ်ပြီးစမ်းမိ လိုက်သည်.........

နူးနူးအိအိရှိသော  နေရာကို စမ်းမိသောကြောင့်........ခေါင်းအုံးမဟုတ်ဘူးဆို တာသိလိုက်သည်.....
လက်ချောင်းများနဲ့ တူဟန်ရှိသည့်အတွက်.......မျက်လုံးကို   အသာဖွင့်ကြည့်လိုက်သည်.........

'ဟင်.........လက်ကြီးဟ!...........

နောက်ကို ဖြည်းဖြည်းချင်းစီ.......မဝံ့မရဲ ဖြစ်ကာ  လှည်ကြည့်မိလိုက်စဥ်..........

ရှိုင်းတစ်ယောက်  မျက်ကွင်းတွေညို ပြီး မျက်လုံးကြီး ပွင့်နေ....

"ဟင်.......သ...သ....သ..ရဲ!......သရဲကြီး!!.....သရဲကြီးဗျို့!!!!.....

ဟဲ့!!....ဟဲ့!!......နေအုံး!!.....

'အားးးး!!!!!!......ကယ်ကြပါအုံး..........

အားပြင်းပြင်းနဲ့.....ခုတင်ပေါ်က ကန်ချလိုက်ပြီး  စောင်ခြုံ ပုန်းနေလိုက်သည်...........

အမလေးဗျ!!!............

အား!!!.....သေပါပြီ!.......

'ကလေးစုတ်.......ငါ့ကို အမြဲ နှိပ်စက် နေလိုက်!!!!......

Teacher's petWhere stories live. Discover now