Part8

228 3 0
                                    

ယွန်းတစ်ယောက် မျက်လုံးတွေ  ရဲ ပြီး နှာ နီနီ နဲ့ အတန်းထဲ ကို  ပြန်ဝင်လာတော့......ဝတီနဲ့ ထိပ်တိုက်တွေ့လေပြီ....

ယွန်းက တော့...... ဝမ်းနည်းနေတာ တစ်ခုပဲ သိတယ်...

''ဒီမှာ ......  ယွန်းဝတီဆိုတာနင်လားမသိ....

ဟုတ်ပါတယ်''..... ဘာဖြစ်လို့လဲ.....(နှာသံကြီးနဲ့)

​ေဩာ်.... ထွေထွေ ထူးထူးတော့
မဟုတ်ပါဘူး... မနက်ဖြန်ညငါ့မွေးနေ့...တစ်ကျောင်းလုံး ဖိတ်ထားတယ် ဆရာ/မ တွေကောပဲလေ.....

'အဲတာ.... ငါက ကောင်းဇော် ရဲ့ အချစ်ဆုံး သူငယ်ချင်းပါ..

ကောင်းဇော် နဲ့ နင်ကအရမ်း ရင်းနှီးတယ် ကြားတော့ အထူးတလည် နင့်ကို ဖိတ်ချင်လို့ပါ ... လက်ခံပေးမလား?...
..

'ယွန်းက ကောင်းဇော် ရဲ့ သူငယ်ချင်းမဟုတ်ပါဘူး.....

''ဘာပဲဖြစ်ဖြစ် ပါ ဖိတ်ပြီး ပြီဆိုတော့ လာခဲ့လိုက်ပေါ့ ငါကနင်နဲ့ ပိုခင်ချင်တာမို့.....

အင်းပါ... အထူးတလည် ဖိတ်ပေးလို့ကျေးဇူးပါ......

အဲတာဆို  ငါသွားတော့မယ်....... 'ယွန်း' လို့ခေါ်မယ်နော်....ရတယ်မလား

အင်း.....ရပါတယ်....

အခန်းထဲ မျက်နှာကြီးတည်ပြီး ဝင်လာတာ
သွန်းနဲ့ ထက်ကို ကိုတောင် စကားမပြောဘူး စာသင်ခုံမှာပဲ ငူငူကြီးထိုင်နေတော့သည်......

သွန်းကတော့ ယွန်းတစ်ခုခု ဖြစ်နေတယ် ဆိုတာ သိသည်..... ထက်ကိုကတော့...ယောကျာ်းလေးဆို တော့ နားမလည်.....

နားမလည်တဲ့ အပြင်.....

ဟဲ့ ယွန်း..... နင်ကလည်း လဒ မှိုင် မှိုင် နေတာပဲ .....

ဟို queen ဝတီကို သိလား သူ့မွေးနေ့ တစ်ကျောင်းလုံးကို မနက်ဖြန်ညတဲ့  ဖိတ်ထားတာ .....အဲတာနင်သိပြီးပြီလား
.........

ယွန်းက ဘာမှ မပြောပဲ ဖိတ်စာကြီး ကို ထုတ်ပြလိုက်သည်...

ဟ အထူး တလည် ကြီးဟ!!......ငါပြောတာတောင် နောက်ကျ.....(ထက်ကို)

နင်ဒီကို လာစမ်းပါ ... ဟိုမှာ ဘာဖြစ်နေလဲ မသိပဲ နဲ့ ​ ဇွတ်ပြောချင်တာ ပဲ သိတယ်.....(သွန်း)

Teacher's petWhere stories live. Discover now