Part7

284 2 4
                                    

ကျောင်းထဲကို ဆိုင်ကယ်ကြီး တ ဘိန်းဘိန်းနဲ့ ဝင်လာ တော့..........အားလုံးက ဝိုင်းကြည့်နေကြ၏....


ကောင်းဇော်က တော်ရုံတန်ရုံ အရင်းနှီးဆုံးသူငယ်ချင်းက အစ ဘယ်သူ့မှ ဆိုင်ကယ်ပေါ်တင်ခေါ်လေ့မရှိ

ယွန်းက သာပထမဆုံး ဖြစ်တယ်..

....

ထူးထူးဆန်းဆန်း ကောင်မလေး တစ်ယောက် ကောင်းဇော်နဲ့ တူတူပါလာတော့ ...... တစ်ကျောင်းလုံး ရဲ့ ပါးစပ်ဖျားမှာ ယွန်းတစ်ယောက် နေ့ချင်း ရေပန်းစား သွားတော့သည်.....


ကျောင်းအုပ်က တော့မပြောသာချမ်းသာတဲ့မိသားစုရဲ့ ကလေးတွေ ဖြစ်နေတော့လည်း........အတိုင်းသာကျော် သွားရတယ်.......


ဒီသတင်း ဟာ တစ်ကျောင်းလုံး မွှေးပျံ့ နေရုံသာမက ကောင်းဇော် ကို တစ်ဖက်သက်ကြိုက်တဲ့ ၀တီ ရဲ့ နားကို ပါပေါက်သွားတော့ သည်........

(ဝတီ= တစ်ကျောင်းလုံးရဲ့ အလှဆုံး queen ဖြစ်ပြီး ကျောင်းသားတိုင်း  ဝတီ က သေဆိုသေ ရှင်ဆိုရှင် တမ်းတမ်းဆွဲ​ေပါ့.... မိဘတွေကတော့ ကျိကျိတက် ချမ်းသာပြီး အမေရိကန်မှာ နာမည်ကြီး brand အများစုကို ရှယ်ယာဝင်ထားကြ ပြီး ပိုးမွေးသ လို မွေးထားသော ကောင်မလေးတစ်ယောက်ပဲဖြစ်ပါတယ် ......)

တစ်ကျောင်းလုံးက ကောင်းဇော် နဲ့ ဝတီကို shipပေးထားကြတာပါ ဒါပေမယ့် ဝတီက သာ တစ်ဖက်သက်ကြိုက်နေတာ ကောင်းဇော်ကတော့..... စိတ်မဝင်စား......

ဝတီကတော့ ယွန်းနဲ့ ကောင်းဇော်ကိုကောလဟာလ လို့ထင်ထားပေမယ့်.......
အစကတည်းက အပေါင်းသင်းမှားနေတာကြောင့် မနာလိုစိတ် အပြည့်ဝင်လာပါတော့တယ်..........

'ဟဲ့ ဝတီ နင်က တော့ကျန်ရစ်ဖြစ်တော့မယ်'...


'နင်ဒီအတိုင်းကြည့်နေတော့မှာလား နင့်ကို ကျောတော့မယ် ဝတီ'....


'ဟုတ်ပါ့ သူများနောက်ပါတော့မယ်နော်'.........


ဒီအတိုင်းသာဆို ဘာမှမဖြစ် ဝိုင်းပြီး ဒေါသမထွက်မချင်းသွေးထိုးမှ တော့ ...ဝတီမှ ဒေါသ အကြီးအကျယ်ထွက်သွားပြီး

Teacher's petWhere stories live. Discover now