ဆရာမ ဆု အတန်းအချိန် တွင်းမှာ ကျောင်းသား တွေ အကုန်လုံး Silent reading လုပ်နေကြစဥ်.....
'ကလေးတွေ ....ပျင်းနေတာတွေ... တွေ့နေရတယ်နော်......ပြီးရင်တစ်ယောက်ချင်းထ ဖတ်ရမှာ........
First Semester လည်းနီးနေပြီ.....စာကို သေချာလုပ် ကြ!!!!! ....'ဟုတ်ကဲ့ပါ.... ဆရာမဆု....(အသံလေးလေး ကြီးတွေနဲ့)
ယွန်း ,သွန်း, ထက်ကို တို့ အပါဝင်.......ပျင်းတဲ့ သူက လည်း ပျင်း.... ငေးတဲ့သူက ငေးနေကြ.......
(စာတော်တော်ကြိုးစားတဲ့ အတန်း)ကျောင်း ကောင်စီက နေ ရုတ်တရက် မိုက်သံကြီးထွက်လာ ကြတော့.......ငြိမ်သက်စွာနားထောင်နေကြသည်.....
"အားလုံးသေချာနားထောင်ပေးကြပါ"!!!!!!.....
''ဒီနေ့ည Queen ဝတီရဲ့ .... မွေးနေ့ ကျင်းပမှာမလို့ .......!!!တစ်ကျောင်းလုံးက ကျောင်းသား/သူ တွေ နားနားနေနေ နဲ့ ပြင်ဆင်ချိန်ပို ရအောင်..!!! ကျောင်းအုပ် ကြီး မှ.... ဆရာ/မ အား လေးစား စွာဖြင့်... အတန်းများ စောဆင်းပေး ပါရန်!!!! လေးစွားစွာ ပံ့ကြားအပ်ပါတယ် ခင်ဗျ!!!!....
ယွန်းတို့ အခန်းအပါအဝင်
....ကျန်တဲ့အခန်းတိုင်းရှိ ကျောင်းသူ/သားများလည်း ...............အတန်းစောဆင်းရမယ်ဆိုတော့ .....ပျော်ရွှင် နေကြတဲ့ အသံတွေက ဆူညံပြီး တစ်ကျောင်းလုံးနီးပါး..ပြည့်နှံ့နေတော့သည်.......'ကဲကဲ ကလေးတို့တွေ ကြားတဲ့အတိုင်း စော"ဆင်းကြမယ်'............
'အားလုံးပဲ မဂ်လာပါကွယ်'.....
မဂ်လာပါ..... ဆရာမဆု!!!!!(သံပြိုင်)
သွန်းနဲ့ ထက်ကို လည်း.... ယွန်းအနားကို ပြေးသွားတော့သည်......
ဟဲ့....ယွန်း.... နင်အိမ်ပြန်အုံးမလား?(သွန်း)...
အမ်.... ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲမသိသေးဘူး....အဝတ်အစားလဲ ရွေးရအုံးမယ်...
ဘယ်လိုမှ လုပ်မနေနဲ့ နင်..သွန်း အိမ်ကိုသာ လိုက်သွားလိုက်...(ထက်ကို)......
ဟုတ်တယ် ငါ့အိမ်လိုက်ခဲ့ ယွန်းး....ငါအမေ မဂ်လာဦးတုန်းက ဝတ်စုံလေးရှိတယ်....နင့်အကြိုက် မြင်းချေး ရောင်လေး....
YOU ARE READING
Teacher's pet
Storie d'amoreDaddy type 15နှစ်ကြီးတဲ့ ဆရာနဲ့ 17နှစ်အရွယ် တပည့်မလေး #ဆရာနဲ့တပည့်မလေး ownstory