Part11

211 2 0
                                    

ယွန်းက တော့....ဆက်ငြင်းနေရင်..........ခိုးတဲ့ ပုံစံပေါက်နေမှာမို့....ဘာမှ မပြောပဲ တိတ်ဆိတ်နေတော့တယ်.....

ဝတီ့အမေကတော့..စပ်စပ်ထိမခံ ဖြစ်နေတော့သည်.....

ဖအေလုပ်တဲ့ သူကတော့ ဘာမှပြောမရ......

ကဲ....နင်တို့ငြင်း အုံးမှာလား.....ဘယ်နှယ့်တော်.... ရုပ်ကလေးတွေ မထင်ရဘူး!!!....

စိန်ဘယက် က အကောင်းတိုင်းရှိသေးလား....စစ်ကြစမ်း!!!..........
အထဲကဟာတစ်ခုခုများ ပျက်စီးသွားရင်!!.....ရော်ပေးရမယ်မှတ်!!!..........

လူယုံ တွေ... ပန်းထိန် ဆရာတွေလည်း ဝိုင်းဝန်းစစ်ဆေး နေကြသည်........





''ပျက်စီးခြင်း မရှိပါဘူး...သခင်မ....

ကောင်းပြီ....မင်းတို့ ပြောထားတဲ့ အတိုင်း....ဒူးထောက်တောင်းပန်ပါ...
ခုချက်ချင်း!!!!.......

'မဟုတ်ရင်... သက်ဆိုင်ရာ နဲ့ဖြေရှင်းမယ်!.....

ဝတီက တော့...ငိုကြီးချက်မနဲ့......

'ဟင့်!!....ငါ့မှာတော့ နင့်ကို ခင်လိုက်ရတာ....ယွန်းရယ်!!........နင်ငါ့အပေါ်လုပ်ရက် မယ်လို့ ထင်မထားဘူး!!.....ဟင့်.....ဟင့်...............

'သမီးလေး!!!!....တိတ်ပါ...တိတ်ပါ သမီးလေးရယ်.......ငါ့သမီးမွေးနေ့မှာ....ငိုအောင်လုပ်တဲ့ သူတွေကို ဒူးထောက်တောင်းပန် ခိုင်းနေတယ်နော်....တိတ်.....တိတ်....မာမီ့သမီးလေး!!!!...........

သွန်းနဲ့ ထက်ကို ကတော့ ယွန်း...မတရား စွတ်ဆွဲခံရတဲ့ အတွက်...........

ဒါသမီးတို့ သူငယ်ချင်းနဲ့ မဆိုင်!!......

(စကားဖြတ်ပြောသံ)

ဒီကလေးမနဲ့ မဆိုင်ပါဘူး!!!!..

ကျနော့် တပည့် ဖြစ်တဲ့ အတွက်ကြောင့်..... ကျနော် ကိုယ်တိုင် ပဲ တောင်းပန်မယ် ကျနော်နဲ့ ပဲ ဆိုင်တယ်..............

ရှိုင်းက ရုတ်ကရက် ကြီး ထပြောလိုက်သည်.......ဆရာမဆုကတော့ ရှိုင်းပုခုံးကို တွန်းကိုင်လိုက်သည်....... ရှိုင်းကလည်း တွန်းဖယ်ပြန်လိုက်သည်...........

မဟုတ်ဘူး!!!!......................

ဒါသမီးနဲ့ပဲ ဆိုင်တာ. ဘယ်သူမှ ဝင်မရှုပ်ပါနဲ့!!........ ဘယ်သူ့မှ ယွန်းကြောင့် မနစ်နာစေချင်ဘူး ........ယွန်းကိုယ်တိုင်ပဲ တောင်းပန်မယ်!.......






Teacher's petWhere stories live. Discover now