ဆေးပေးဆောင်ထဲကို ယွန်းကို သွန်းနဲ့ ထက်ကို က ခေါ်သွားတော့...
ဘေးနားက ထက်ကို နဲ့ သွန်းက ယွန်း နင်သက်သာလားဘာညာ နဲ့ ခေါင်းရေသုတ်ပေးတဲ့ သူပ သုတ်နဲ့ ထက်ကို ကတော့ သူအံ့ဩသွားတဲ့ ကြောင်းရယ် ပြောဆိုနေကြတော့....
ယွန်းကတော့.... ငူငူ ကြီးနဲ့ ကြောင်တောင်ကြီး ပဲ ထိုင်နေတော့သည်..
ခဏ ကြာတော့ ....ယွန်းက ဘာမှလည်းမပြောပဲ သူ့မျက်နှာ ပြုံးလာပြီ... သွန်းနဲ့ ထက်ကို ကတော့ ငါတို့ရဲ့ယွန်းချစ်မိသွားသည်ကို ......... သိသွားကြသည်
...
........
အော် ငါတို့ ရေခဲကြီးတောင် အရည်ပျော်သွားပြီလေ...ယွန်းကလည်း မနေ့က အဖြစ်အပျက်ကို တစိမ့်စိမ့်တွေး ပြီး ရှက်ပြုံးသာ ဆက်တိုက် ရယ်နေတော့သည်....
နောက့်နေတွေ နောက်နေ့တွေကစပြီး
......ဆရာရှိုင်း ကို ယွန်းတစ်ယောက် အဆက်မပြက်ငေး ပြီး ရှိုင်းနဲ့ ဘေးချင်းကပ်သွားတော့ အသားချင်းထိသွားတောင်တောင်....
သူ့တိုက်မိသွားတဲ့လက်ကလေးကို ကိုင်ပြီး ရှက်နေတော့သည်..
သွန်းနဲ့ ထက်ကို ကတော့.... ယွန်းFall in love တာကို အူတက်နေတော့တယ်......
ေဩာ်.... ယွန်းရယ် နင်ကတော့.....
ရှိုင်းကတော့မသိ.... ဆရာမ ဆုနဲ့ စကားပြောဆိုကြ
တူတူစားတူတူလာ တဲ့ မြင်ကွင်းကို
ယွန်းတစ်ယောက် မြင်တာကြာလာတော့လည်း...............
ဆယ်ကျော်သက်ရဲ့ သဝန်တို မှုက စလာပါတော့သည်........................
တနေ့မှာ တော့ .......
ယွန်းက ညဥ့်နက်နေတောင်မအိပ်နိုင် ကလေးအတွေးဆိုတော့ ရှိုင်းကိုတမ်း ဖွင့်ပြောမလို့ ထိုင်လိုက် မက်တပ်ရပ် လိုက်နဲ့ ည1နာရီကျော်ကျော် ထိ လမ်းလျှောက်နေတော့သည်.....
ဆုနဲ့ ရှိုင်းကို အကြောင်းသေချာတွေးကြည့်တော့ လည်း ရှိုင်းကို ဆုနောက်ပါသွားမှာလည်း စိုး တော့ ရှိုင်းကြိုက်ကြိုက် မကြိုက်ကြိုက် ယွန်းက သူအရင် ဦးအောင် ဖွင့်မယ်လို့ စိတ်ပိုင်းဖြတ်လိုက်တော့သည်....
YOU ARE READING
Teacher's pet
RomanceDaddy type 15နှစ်ကြီးတဲ့ ဆရာနဲ့ 17နှစ်အရွယ် တပည့်မလေး #ဆရာနဲ့တပည့်မလေး ownstory