Однак, скільки разів Елвін запевняв мене, що ті обійми не були чимось більшим, ніж звичайна розрада? Але, як не крути, він просто не міг заспокоювати мене таким чином!
У моїй голові раз у раз роїлися найрізноманітніші думки, які не давали мені заснути до самого ранку. Моя перев'язана щиколотка, здавалося, так само горіла, поширюючи це тепло по всьому моєму тілу.
Минуло ще два дні. Весь цей час позаду нашої процесії йшли Паладини, хоча зазвичай вони міняються з Нікелевими лицарями.
Я знову була збита з пантелику. Він спеціально слідує позаду мене? Нехай мої запитання і здавалися Лілі дурними, вона зуміла стримати язик за зубами, розуміючи, як мені важко залишатися розсудливою, особливо після того, як Елвін мені посміхнувся. А робив він так щоразу, як наші очі зустрічалися. Увесь шлях моє серце нестримно калатало.
Щоразу, як мені вдавалося зловити Лілі, я ставила їй одне й те саме запитання:
"Що ж мені робити? Мені й справді подобається Святий Лицар? Ах!"Перший час Лілі поблажливо відповідала, що все може бути, і він явно зацікавлений у мені, бо дозволив називати його на ім'я.
Однак, після тривалих емоційних нападок з мого боку, вона розлютилася і врешті-решт сказала мені робити те, що вважатиму за потрібне.
Нехай я і бісила Лілі своєю поведінкою, більше мені не було з ким поговорити, тому щовечора я знову і знову перехоплювала її, виливаючи душу. Лілі виглядала темнішою за хмару, нарікаючи на те, що її підтримка тільки погіршили ситуацію, і їй варто було бути різкішою у своїх висловлюваннях.
Потім, мабуть усвідомивши свою помилку, вона стала запевняти мене, що Святий Лицар просто сам по собі дуже добра людина. Вона так само пояснила мені, що насправді він усміхається всім, з ким перетинається очима, і загалом він дуже приємний чоловік.
І я знову занурилася в глибокий відчай. Але мені завжди здавалося, що з іншими він суворіший, ніж зі мною, і я рідко бачила, щоб він ще комусь посміхався.
Пізніше вона поділилася зі мною інформацією, яка мене трохи шокувала.
– Сер Ельвініраз насправді дуже популярний, - якось обмовилася Лілі.
– Справді?
Нехай до цієї експедиції я особливо не була зацікавлена в ньому, але навіть так до мене доходили чутки про цього чоловіка, і я часто чула його ім'я.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фальшиве зізнання
RomanceЯ збираюся зробити те, що планувала дуже давно: зізнатися йому у своїх почуттях. Я б не змогла піти на такий важливий крок, будучи тверезою, саме тому зараз у моїй крові вирує алкоголь.- Ви... подобаєтеся мені. - І що ж тобі в мені так подобається...