Це був перший раз, коли я перебувала зовсім близько від Його Величності Імператора, і в мене була можливість більш детально його розглянути. До цього моменту я могла бачити його тільки здалеку, як золоту пляму, але, перебуваючи поруч, мені було соромно бути перед ним в такому вигляді.У день національної релігії Абнеля, я належу до Ель Нур, тому я трималася подалі і бачила лише золоті плями, але цього разу я зустріла Його Величність перед жерцями Абнеля.
Я навіть краєм вуха почула слова похвали, але в той момент я була так збентежена, що не пам'ятаю їх точно.
Після повернення до храму, на відміну від мого бажання спокійно відпочити, мені одразу ж довелося страждати від напруженого графіку. У перший день приїзду я заснула, дивуючись, що ліжко таке затишне, але відтоді я засинала майже непритомно.
Вечірка вже почалася з церемонії посвячення, тому атмосфера в столиці залишалася кожен день святковою. Відкривалися нічні ринки та барвисті вуличні прикраси.
Крім того, на п'ятий день свята відбувається бенкет, на який збирається знать, а близько половини священиків не беруть участі у післявоєнному святкуванні. І я навіть не бачу нічого дивного в цій відсутності.
Однак я не змогла відмовитися навіть від запрошення на вечірку, яке отримала безпосередньо від Його Величності Імператора.
До приїзду експедиції день дива поширювався, але коли ми повернулися...
Історія набула форми, і чутки розійшлися усюди з шаленою швидкістю.
<Коли всі були у відчаї, розлилося чисте біле світло і врятувало людей...>
Хоч це і правда, але заголовки настільки сильні, що мені було так соромно щоразу, коли я їх чула, що хотілося просто зникнути.
Незалежно від усього, перед днем дива і фразою <світло вплинуло на нас>, написаною на капітуляції Віоса, що приніс Ельвініраз, чутки про мене з кожним днем ставали дедалі піднесенішими й божественнішими.
З чим же пов'язаний титул святої?
Я ще не впевнена, що станеться, якщо я не буду частиною дипломатичних відносин, але перше, що відбудеться, це те, що всі високопосадовці приїдуть на цю вечірку щоб відвідати мене.
Отже, пожертвування, які надійшли до Ель Нур за останні два дні? Їх було дуже багато, майже вдвічі більше, ніж пожертви, отримані Ель Нур до цього часу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фальшиве зізнання
RomanceЯ збираюся зробити те, що планувала дуже давно: зізнатися йому у своїх почуттях. Я б не змогла піти на такий важливий крок, будучи тверезою, саме тому зараз у моїй крові вирує алкоголь.- Ви... подобаєтеся мені. - І що ж тобі в мені так подобається...