Кожен солдат Віоса опустився ниць. Глухий дзвін обладунків, що б'ються об сиру землю, прокотився страхітливим гуркотом по гірському хребту. Ем, що зараз сталося? Я видала безглуздий звук здивування, ближче притулившись до Кейбла. Нікелеві лицарі були насторожі, не опускаючи мечів, вони пильно стежили за ворожими силами.
Несподівано лицар зі сліпучо-білосніжною бородою піднявся, і повільно рушив до нас.Кейбл одразу ж зробив крок уперед, сталевим поглядом спостерігаючи за противником.
Командир солдатів простягнув Кейблу сувій, максимально дотримуючись правил пристойності. Кейбл лише на мить затримав погляд на написаному, потім простягнув руку і без зайвих слів прийняв такий дивний дар.
Я підійшла трохи ближче, торкнувшись спини Кейбла. Навіть у такій ситуації я не змогла втримати природної цікавості. Тому, злегка стиснувши його плащ, я піднялася на пальці, визираючи з-за чоловічого плеча, намагаючись краще розглянути сувій.
Сер Тірак не рухався, хоча вся його поза ясно кричала про те, що він згорає від цікавості. Тому я наважилася прочитати напис вголос, і знову здивовано ахнула.
– Як? - видихнула я, помітивши, що не тільки мене хвилювало те, що сталося.
Командир солдатів знову опустився на коліна, сказавши:– Білосніжне світло осяяло наші серця.
Вирвавшись, моя божественна сила поширилася по всій області. Вона навіть торкнулася солдатів Віоса, які поспішно сховалися в довколишніх скелях і ущелинах.
Вони так само були зцілені, а ті, хто був на порозі смерті, зумів повернутися до життя. Вони були глибоко зворушені цим проявом божої милості з боку ворогів і не могли більше воювати, бажаючи понести покаяння у всіх злодіяннях, раніше скоєних.
Вони хотіли приєднатися до Імперії, а їхнє єдине бажання - можливість стати частиною народу Імперії, щоб благодатне світло огортало їхні душі та серця від народження і до самого кінця.
– Ми зі щирою і глибокою вдячністю просимо Вас уберегти нас від невірного, освітивши наш шлях благодатним світлом.
Ем, що?
Капітуляція Віоса здавалася справді абсурдним і абсолютно неможливим кінцем. Нісенітниця цілковита!
Їхні постійні засідки приносили багато проблем, вони поранили і вбивали лицарів, вчиняючи настільки нелюдські злочини, що їхнє раптове бажання отримати прощення і припинити бійню викликали праведний гнів учасників кампанії.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фальшиве зізнання
RomanceЯ збираюся зробити те, що планувала дуже давно: зізнатися йому у своїх почуттях. Я б не змогла піти на такий важливий крок, будучи тверезою, саме тому зараз у моїй крові вирує алкоголь.- Ви... подобаєтеся мені. - І що ж тобі в мені так подобається...