Я хвилювалася, що Тірак може взяти мене з собою на зворотному шляху, але, на щастя, він повернувся сам. Він почув, як Елвін запитав мене, чи не потрібно мені відпочити, і підхопився, голосно запитавши, чи все гаразд.
Він сказав нам, що скаже командиру, що сьогодні буде занадто важко для мене, сказавши, що він ризикне своїм життям, щоб сказати це. Я відповіла, що він має цінувати своє життя трохи більше.
Він відповів, що своє перше життя він присвятив дружині, але тепер, коли він помер і воскрес, він повинен присвятити його певною мірою мені. Я кілька разів сказала, що в жодному разі не хочу бути мажоритарним акціонером його життя.
Чесно кажучи, я справді хотіла прикинутися, що я хвора, і зануритися у свою казарму, але я не могла виключити можливість того, що Кейбл може відвідати мене під час мого виступу. Я не могла не відчувати, що маю бути вдячна і слідувати за ним, поки він усе ще ввічливо просить...
Похід, який завжди здавався таким довгим, ніби він ніколи не закінчиться, сьогодні закінчився в одну мить. Ми приїхали так рано, що мені було цікаво, як це можна зробити так швидко, і майже стверджувала, що нам потрібно продовжувати йти трохи більше.
Лілі з жалістю спостерігала за мною, задаючись питанням, як я можу думати, що все "вже" закінчилося. Потім, не сказавши ні слова, вона співчутливо поплескала мене по плечу... хник-хник. Я була приголомшена прийдешнім відчаєм.
Але я знала, що врешті-решт мушу йти, і покірно попрямував до Кейбла. Базовий табір вже майже закінчували облаштовувати, а Кейбл стояв позаду табору біля кущів, спокійно спостерігаючи за сценою.
Потім, як тільки він побачив, що я наближаюсь, він розвернувся і попрямував до мене, втупившись у мене таким пильним поглядом, що я інстинктивно налякано відступила назад.
Насправді, це була настільки рефлекторна реакція, що я не встигла подумати, як мої дії можуть образити Кейбла. Так само швидко, як він почав, він раптово перестав підходити, ніби це була ілюзія.
Він перестав рухатися до такої міри, що мені стало соромно, адже він просто дивився на мене. З невимовним почуттям я підійшла до нього з досить незграбною посмішкою.
"Чому?...."
"....Так?"
Мій страх знову піднявся, як тільки Кейбл опинився переді мною, але він сказав лише "чому" і ненадовго замовк.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фальшиве зізнання
RomanceЯ збираюся зробити те, що планувала дуже давно: зізнатися йому у своїх почуттях. Я б не змогла піти на такий важливий крок, будучи тверезою, саме тому зараз у моїй крові вирує алкоголь.- Ви... подобаєтеся мені. - І що ж тобі в мені так подобається...