Hwang?

471 27 1
                                    

Felix'ten

Sabah yine 07.00 da uyanarak lavaboya doğru gittim ve günlük işlerimi hallederek çıktım. Daha sonra aşağı inerek güzel bir kahvaltı hazırladım ve Jeongin'i uyandırmak üzere tekrar yukarı çıktım "uykucu ekmek kalk artık" bana yarım açık gözlerle bakarak "sabahın 7'sinde kalkıp deli gibi ayakta durmak çok mu iyi? ah her neyse geliyorum." Onaylayıp odama geri döndüm ve siyah takımı giyerek aşağı indim bir kaç dakika sonrada Jeon geldi.

Yazardan

Birlikte kahvaltılarını yaparken aynı zamanda da sohbet ediyorlardı. Telefon sesi duyulunca gülüşmeler durmuştu ve Felix telefonu cevapladı.

"Sanada günaydın"  her zamanki gibi neşeyle konuşuyordu Felix.

"Evet yarım saate orda olucam"

...

"Nasıl ya? Pekala geliyorum hemen."

"Ne oldu hyung?" Felix kalkarken cevapladı "adamın biri sıkıntı çıkarmış,tanrım!yine beni buluyor." Hızlıca kapıya yöneldi Felix ve Jeongin'le vedalaşarak evden çıktı.

Kendi kliniğinin önüne geldiğinde derin bir nefes alarak içeriye adımını attı. İçeride soğuk bir hava vardı kliniğin girişindeki masada yine yerini koruyan asistanı hannah ile göz göze gelince olayları hannah kafasıyla önünde duran siyah takımlı,uzuz boylu iki adamı işaret etmişti. Arkalarındaki kanepelerdede sırasını bekleyen hastalar vardı. Felix hemen yanlarına ilerledi ve konuşmaya başladı "Merhaba ben kliniğin sahibi size nasıl yardımcı olabilirim?" İkisinin arasından daha kısa olan konuştu ve  Felix'e dönerek "kliniğin sahibi olduğunu biliyorsan ne konuda ihtiyacımız olduğunu da biliyorsundur." Dedi kaşlarını havalandırarak yanındaki adama  göre daha sakindi bu adam.

Felix'ten

"Pekala o zaman yukarıya buyrun" hannah'a dönerek "önceki randevuları ertele önce bu beyleri halledelim" Dedim ve sonra kısa olan benimle gelirken diğeri tekli koltuğa oturdu ve bize kaşlarını çatarak bakmaya devam etti. Yukarı çıkıp odaya girdikten sonra adamın karşıya oturmasını söyleyip bende kendi koltuğuma oturdum ve konuşmaya başladık.

"Ben changbin doktor bey, buraya aşağıdaki adam yani kuzenim olur kendisi onun için geldim. "

"Sorun nedir changbin, onu ne için buraya getirdin?"

"Kendisinin öfke problemleri var bilirsiniz yani en ufak şeye bile sinirlenir herşey onun istediği gibi olsun ister kendisi Hwang Holding'in sahibi illaki duymuşsunuzdur." Evet Hwangları duymuştum ama mevkisi beni ilgilendirmiyordu. Konuşmaya devam ettim.

"Buraya istemeyerek gelmiş belli ama hallederiz, sorun değil"

"Ciddi misiniz?"

"Tabi ki ama bana telefonunu verir misin?"

"Buyrun doktor bey"

"Sadece sen de bana bey deme tamam mı benden büyük olduğun belli zaten direk Felix diye kaydettim haberin olsun."

"Tamam bundan sonra sen, şimdiden teşekkür ederim, Felix." Changbin çıktıktan bir iki dakika sonra kuzeni geldi ah! adını sormayı nasıl unuturum neyse ben öğrenicem.

"Hoşgeldiniz buyrun" diyerek oturması gereken yeri gösterdim ve şaşırtıcı şekilde sakince oturmuştu.

"Çok konuşmaya gerek yok benim bu odaya girdiğim bilinse yeter." Diyerek konuyu kapatmıştı kendince ama ben inatçıyımdır, Hwang.

2. Kitabıda yayınlamak istedim bir anda umarım okunur. Sizi seviyorummm💗❤

O Doktoru İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin