Bende istemiyorum

171 15 0
                                    

Ne kadar kariyerime başarısız diye geçicek olsada umrumda değil.

Yazardan

Felix normalde 8.30'da açılacak olan kliniğine her zaman 7'de kalkardı ama bu sefer bir amacı vardı. Hwang Hyunjin'i içeri almamak. Bu nedenle 06.30 da kalkmıştı ama bu kararın aptalca olduğunun farkındaydı çünkü ayakta uyuyordu. Bu kadar erken olduğu için Jeongini de uyandırmamıştı. Saat şuan yedi olmuştu ve evden çıkmak için hazırlanmaya başlamıştı. Koyu kırmızı takım elbisesini giydikten sonra evden çıkmıştı. Arabasına doğru yürürken bir taşa çarpıp aşağıya bakınca siyah ayakkabılarının  yerine evde giydiği yumuşak peluş terliklerinin olduğunu görünce koşarak eve dönmüştü ama yanında anahtarı yoktu kapıya vuruyordu ama Jeongin hiçte duymuyordu. Telefonuna bakmak için ceplerine baktığında telefonunda olmadığını fark etmişti. Cidden uykulu olucak bugünü mü bulmuştu.

Felix'ten

Cidden salaklığın zamanımıydı?! Aman her neyse giderim ne olucak ki. Hemen koşarak arabaya gittim ama bilin bakalım ne oldu salak olan ben Lee Felix. Arabanın anahtarınıda unutmuşum bir daha ne olursa olsun erken kalkmam. Karar verdimki koşmalıyım zaten yakındı ama bu peluşlarla nasıl koşucaktımki. Daha fazla düşünmeye gerek yoktu hemen koşmaya başladım. Yakalşık 15 dakika kadar koştuktan sonra kliniğin kapısına geldiğimde Hannah beni karşıladı nefes nefese kalmıştım.
"hannah bana su getirir misin soğuk olsun lütfen." Rica ettikten sonra hemen soğuk bir su getirmişti şimdi daha iyi hissediyordum."içeri gelmiyecek misin?" Diye sordu bende cevapladım."Dün hwang mesaj attı sinirlerimi bozdu sonra bende seansları iptal ettim, öyle birşey olmadı gelicem diye zırvaladı tabi, bende gelir diye burda bekliyorum."

"Ayakkabılarını mı kaybettin?" Bu sesten nefret ediyorum. Tahmin ettiğim gibi erken gelmişti tabi ama onunla uğraşmaya hazırım. "Sanane seni ilgilendirmez ayrıca hiç heveslenme giremezsin." Evet kararım netti, en azından ben öyle sanıyordum. "İki gün önce sizdim şimdi mi sen oldum? Hemen cevapladım bir azdan seansım başliycaktı. "Artık bir muhatabbatımız yok istediğim gibi konuşurum."
"O zaman bende istediğim gibi davranırım" diyerek bir elini bacaklarıma diğerinide belime koyarak beni omzuna aldığında şok olmuştum ama hemen kendime gelip olduğum yerde çırpınmaya başladım. "Sana açıkça bir şey diycem canım hiç acımıyor he ayakkabıların olsaydı vurduğun yerler belki acırdı ayrıca düşündüğümdende hafifsin." Merdivenleri çıkarken söyledi bunları çok daha sinirlendim o ayrı tabi. Odaya gelince beni kendi koltuğuma bıraktı. Önüme geçti ve bir elini masaya diğerini sandalyenin köşesine koymuştu. "Bana bak istemiyorum tamam mı git başka bi doktora!" Diye bağırdım ama umursamadan ekledi. "Sana bakıyorum ve bende istemiyorum ama senden başka doktoru."











388 kelime yazmışım ilk defa bu arada Felix' in(kocamın) terliklerini başlıktaki görsele koydum. Sizi seviyorummm💕❤💞

O Doktoru İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin