Randevuya çıkalım mı?

146 11 1
                                    

Hey ne diyorum ben uyu Felix hadi.

Felix'ten

Sabah uyandığımda üstümde büyük bir ağırlık vardı gözlerimi hafifçe aralayınca ne olduğunu hatırladım ve ağırlığın sebebini de. Ne! Nasıl üstümdekicidden Hyunjin'miydi nefesini boynumda hissediyordum belkide onu uydurmamalıydım diye düşündüm ve yavaşça kollarının altından çıktım bacaklarını da bacaklarımdan çektikten sonra ayağa kalkmaya çalıştım ama bileğimi tutan birşey vardı hadi ama niye uyandıki şimdi. "Niye bu kadar erken kalktın doktor?" Sorusuyla ona döndüm yüzü cidden çok iyiydi yeni uyanmadına rağ- niye onun hakkında böyle şeyker düşünüyordum ki. "Dediğim gibi kliniğe gitmem lazım ondan." Hızlıca cevap verdi "dert etme ben seni bırakırım kıyafeti sorun ediyorsam benimkilerden giyersin." Gerçekten bu teklifini kabul etmek istiyordum ama yapamazdım. "Gördük senin verdiğin kıyafetleri içinde görünmüyorum." Diyerek reddettim ama pek işe yaradığı söylenemez tabi. "Söz bu sefer halledeceğim biraz daha uyuyalım hem saat altı buçuk gel hadi." Cümlesini bitirdikten sonra kollarını açarak bana baktığında kollarına hafifçe vurarak kapattım ve arkamı dönerek yattım ama elleri yine rahat durmuyordu. "İleri gidiyorsun çok mu fırsat verdim yoksa." Ellerini karnımdan geçirerek belime doladı ve kendine çekti. "Orasını bilemem doktor ama sana dokunmak çok güzel." Yine başladı tamam konuşabilir istediği gibi ama kelimeleri fazla hoşuma gidiyordu. Evet bu saçma ama hoşuma gidiyor. "Saat sekiz buçukt-" Lafımı hyunjin elini dudaklarıma götürerek böldü. "Biliyorum felix saat sekiz buçukta klinik açılıyor ve kahvaltı yapmadın ama merak etme ben sana yediricem." Nasıl bilmiştiki diyeceklerimi ayrıca yediricem ne ya eww. "yediricem ne hwang, azıcık düzgün konuş." Çok gecikmeden yanıtladı beni "tamam özür dilerim ama şimdi sus uyumak istiyorum." Diyince sinirlenmiştim ama susmaya karar verdim. Uyusa daha iyi olurdu belki gün içinde kavga etmezdik.

Yazardan

Alarm çalmaya başladığında hyunjin kalkarak alarmı kapattı ve lavaboya adımladı. Çıktıktan sonra yatağa baktığında sarışın olan hala yatıyordu. Yatağa doğru adımlayarak sarışının yattığı yerin yanına oturarak saçlarını okşadı uyuyanın. "Bana kalk diyordun doktor sen uyanmıyorsun." Felix gözlerini kırpıştırarak açtığında gördüğü şey tam gözlerine bakan kahverengi gözler olmuştu. Felix yatakta oturur pozisyona gelerek "tamam kalktım ben lavaboya gidiyorum o sırada giyeceğim şeyleri çıkar tamam mı?" Hyunjin baş sallayarak onayladı. Felix'te kalkarak lavaboya girmişti. Çıkınca karşısında direk Hyunjin'i görmüştü yine takım elbiseliydi-ki bu ona çok yakışıyordu- "kıyafetlerin yatağın üstünde giyin ve gel ben aşağıdayım." Diyerek çıkmıştı odadan Hyunjin Felix'te acele ederek üstünü giyinmişti takım cidden ona göreydi üstünü tamamladıktan sonra aşağı indi. Changbin gitmiş olmalıydı çünkü ortalıkta görünmüyordu. Sarışın olanın yanına yanına bir çalışan gelmişti felix böyle tahmin ediyordu ve öyleydi. "Efendim Hyunjin bey sizi arabada bekliyor." Felix kafa sallayarak dışarı çıktı ve arabaya doğru yöneldi. Yolcu koltuğuna binerek kemerini taktı ve arabanın çalışmasını bekledi ve sadece bekleyebildi. "Seninle randevuya çıkalım mı?"












425 kelime yazdım umarım beğenilir ve okunur sizi seviyorum💞💗

O Doktoru İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin