Ha gelmezse zorla gelecekti istedğimi almayı iyi bilirim.
Yazardan
Hyunjin'in planı muhteşem ilerliyordu. Biliyordu çünkü Jeongin iyi bir iş birlikçiydi. Şuanda akşam saat yedi buçuktu ve arabadaydı. Jeongin'den gelen konuma doğru ilerliyordu. Büyük ihtimallede Felix şuan hazırlanıyordu, gerçi hyunjin için bir şey giymesede olurdu. Evin önünde gelince kenara çekerek durdurmuştu son model arabasını. İlerledi eve doğru ve kapıyı çalarak beklemeye başladı kapıyı felix açmıştı.
Felix'ten
Kapı çalınca koşarak gittim çünkü Jeongin beni esir almıştı biranda dışarı çıkalım diye tutturmuştu bende kafam dağılsın diye kabul etmiştim. Kapıya ulaşıp açtığımda bu yüzü hiç beklemiyordum açıkçası istemiyordum. Cidden ya burda ne işi vardı bunun? Hiç düşünmeden kapıyı kapatmayı denedim ama engel olmuştu. "Ya yemin ederim istemiyorum lütfen git!" Diye umutsuzca çırpındım ama hiç takmadan kapıyı geri açmıştı ben iki elimle uğraşırken o tek eliyle kapıyı sonuna kadar açmıştı. O sırada da Jeongin aşağı inmiş duvara yaslanarak bize bakıyordu. "Tamda hazır olduğun zaman gelmişim doktor." Cidden pişkin pişkin sırıtıyordu. Hey sorun bu değil! Nereden biliyordu hazır olduğumu hızlıca arkamı dönerek jeongin'e baktım "cidden çok zorladı hyung yoksa ben sana yapar mıyım böyle birşey." Dedi ama yalan söylediği açıktı geri önüme döndüm ve konuşmaya başladım. "Lütfen gider misin, gerçekten istemiyorum seni." Kibar olmaya özen gösteriyordum ama boşaydı. "Bende ne istiyorum biliyor musun?" Şimdide soruları mı vardı yani. Tek kaşımı kaldırarak cevap bekledim. "Karşımda duran sarı bir doktor var, işte ben o doktoru istiyorum." Diye ekledi karşılık vermek için ağzımı açtığımda kendimi yukarı kalkarken bulmuştum. Hadi ama yine mi sırtına alıyordu?
Bu bölümü attığıma şükür zaten atmamın tek sebebi var oda uzun bir süre olmayacağımı haber vermek💔dün lgs sonuçları açıklandı biliyordum zaten böyle olacağını :(
Ayrıca oy için teşekkür ederim💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Doktoru İstiyorum
Fanfictionpsikolog olan Lee Felix bakalım yeni hastasıyla başa çıkabilecek mi? Umarım okunur🤗