Anladığında da geri çekilmişti.
Yazardan
Hyunjin sarışın olana gülümseyerek baktığında konuşmuştu. "Gidip teşekkür etmeli miyim?" Felix tek kaşını kaldırarak sormuştu. "Kime ne teşekkürü ediceksin?" Hyunjin yanına geçip oturduğunda cevaplamıştı. "Changbin ve Jeongin'e sonuçta onlarında payı var." Sarışın olan gülmüştü bu dediğine şuan Hyunjin çok mutlu görünüyordu yaklaşık yirmi dakika önceki halinden eser yoktu. "Mutlu musun artık?" Hyunjin Felix'e dönerek yanıtlamıştı. "Mutlu demek az kalır, farkında mısın şu an dünya benim." Cümlesini bitirdikten sonra Felix'in ellerini sıkıca kavramıştı. Sarışın olan da hafifçe sırıtmaya devam ediyordu. "Bak yine senin eşyanmışım gibi konuşuyorsun." Birazcık sinirlense de çok takmamaya çalıştı Hyunjin çünkü birazdan söyleyeceği şey ile sarışın olan susucaktı. "Sen bilirsin ama sana hayatım olur musun diye sordum ve sende olurum dedin sen buna sevgili olmak diyebilirsin ama ben hayatım diyeceğim." Sarışın olan ne diyeceğini bilememişti evet Hyunjin haklıydı ama kendi kaşınmıştı. "Neden sustun bebeğim?" Arsız bir sırıtma yerleşmişti Hyunjin'in şuan ki mutlu olma sebebi haklı çıkmasıydı onun için haklı olmak en iyi şeylerden biridir. "Bir sus da tadını çıkarayim buraya bayadır gelmiyordum." Kaçmak için başka bir yalan bulamamıştı felix. Bir kaç dakika sonra telefon sesiyle ikiside kendine gelmişti. "Ne oldu Jeon?" Felix oturduğu kayadan kalkarak arabayı bıraktığı yere doğru ilerlemeye başlamıştı. "Hyung ne zaman geliceksiniz?" Felix Jeongin görmesede gözlerini devirmişti. "Geliyoruz birazdan yola çıkarı-" Lafını Jeongin'in bağırması bölmüştü. "Hayır! geliyorsan tek sen gel!" Felix içinden ne oldu yine diye geçiriyordu. "Yine ne oldu?" Jeongin ve Changbin'in kahkahası duyulmuştu telefondan. Bir kaç saniye sonra da cevap gelmişti. "Korkma hemen sana bir sürprizimiz var ama Hwang'ın hoşuna gitmeyecek bir sürpriz." Felix gözlerini kocaman açmıştı yoksa düşündüğü şey miydi. "İyi tamam geliyorum." Diyerek kapatmıştı sarışın olan. Arkasına döndüğünde Hyunjin'le göz göze gelmişti. Yanına ilerleyerek konuşmuştu. "Şey benim gitmem gerek Jeongin çağırıyor." Hyunjin kaşlarını çatarak cevap verdi. "Neden gitmen gerektiğini söyleyeceksin değil mi?" Felix elini saçlarını bir eliyle geriye taradığında devam etti. "Bende bilmiyorum sürprizmiş." Hyunjin yavaşça ayağa kalkarak sarışın önünde durmuştu. "Pek içime sinmedi ama neyse git hadi bekletme tilkiyi." Felix gülümseyerek sarılmıştı Hyunjin'e, hyunjin de hızlıca karşılık vermişti. "Telefonunu açık tut!" Felix giderken arkasından bağırmıştı. "Tamam!" Diyerek karşılık vermişti sarışın olan. Kornaya basarak uzaklaşmıştı. Yol boyunca çok heyecanlıydı Felix arada sırada çığlık atıp yol boş diye kornaya basıyordu. Eğer sürprizi doğru tahmin ediyorsa ondan mutlusu yoktu.
Felix'ten
Tahminim yeni bir bina bulmasıydı yani klinik için. Ay düşüncesi bile uçmama sebep oluyor. Ben arabayı sürmeye devam ederken Jeongin'den konum gelmişti, konumu açarak rotaya doğru sürmeye devam ettim. Yol Hannah'ların evinin karışındaydı galiba burayı Hannah bulmuştu. Yirmi dakika sonra geldiğimde binanın önünde Chan, Hannah ve Jeongin vardı. Arabadan inip yanlarına ulaştığımda Jeongin konuşmuştu ilk. "Evet benim işim bittiğine göre sevgilimin yanına gidebilirim." Elimden anahtarı alarak arabaya ilerlemişti. Kapıyı açıp motoru çalıştırdığında yeni kendime gelmiştim bir kaç saniye içinde gözden kaybolmuştu Jeongin. "Felix yeni yerimize hoşgeldin." Hannah iyice gülmesini genişletmişti. "Ayy yolda gelirken tahmin etmiştim." Diyerek Hannah'a sarılmıştım geri çekildiğimde koluma girerek beni içeriye götürmüştü. "Üst kata çıkıp bakalım çok güzel odalar var hem burası daha büyük yani tek sen çalışıp yorulmayacaksın biliyorsun abimde meslektaşımız yani abimde bizimle çalışır." O konuştukça ben daha çok gülüyordum arkama bakmadan geri geri gittiğimde çarptığım bedenle duraksamıştım. "Birileri mutluluktan düz yürümeyi unutmuş." Gülerek söylediğinde Hannah ve bende eşlik etmiştik. "Adımı bile unuttum galiba geri kazanmak çok güzel." Chan'a dönerek konuştuğumda Hannah sorusunu yöneltmişti. "Felix bahsettiğiniz adam vardı ya hwang mıydı?" Kafamı onaylar şekilde salladığımda devam etti. "O mu yapmış gerçekten?" Jeongin Hannah'ın yanında söylemişti değil mi onu tüh yalan söylemeli miyim acaba. "Neyi o yapmış?" Chan'ın sorusuyla kendime geldiğimde doğruyu söylemenin mantıklı olduğuna karar vermiştim. "Evet Hannah kliniği o almış o yüzden burdan haberi olmasın birde burayıda ben tutmalıyım sonuçta benim yüzümden kapandı klinik." Birazcık suçlu hissediyordum kendimi. "Saçmalama istersen felix burası ikimizinde yeri neden tek sen-" Lafını bölmek zorunda kalmıştım. "Burası satılık eminsin değil mi kira olunca ne olduğunu gördük en azından tapu bize ait olursa elimizden alamazlar." Hannah kafasını onaylar anlamında salladığında daha fazla gülümsemiştim. "Hwang kim ve ne yaptığını anlatacak mısınız artık?" Chan'a döndüğümde Hannah'da yanımıza gelmişti. Biraz tozlu bir kanepe vardı orayı gösterdim oturmaları için. Anlattıktan sonra Chan hem sinirlenmiş hemde üzülmüştü. "Ne kadar aptalca adam resmen benim sana göz koyduğumu düşünmüş lix doğru adam olduğuna emin misin?" Çok olmayacak bir şekilde güldüğümde Hannah konuşmuştu. "Başladı yine abilik taslamaya." Chan ellerini beline koyarak cevap verdi. "Abin değil miyim ki artık Felix'in arkadaşı değilim yani on-" Lafımı hızlıca bölmüştüm. "Ne demek arkadaşı değilim Hyunjin yüzünden küsmeyeceksin değil mi?" Ayağa kalkarak karşısına geçtiğimde ellerini indirmişti belinden. "Dinleseydin bir ahiretlik bacımsın bundan sonra." Bu dediğiyle rahatlamıştım Chan benim için gerçekten önemliydi üniversite de bölümü bir çok kez bırakmak istediğimde engel olmuştu. Bir kaç saniye gülüştükten sonra içeriye koşarak biri giriyordu demeye kalmadı Jeongin gelmiş. "Ne oldu! Neden koşuyorsun?" Diye çırpınmıştım yanına giderek. "Kaç geliyor seni burda görürse sıçarız!" Siktir nasıl öğrendi ki burda olduğumu öğrense ne olur ki ya da şimdi saklanmak en iyisi en azından tapuyu alınca öğrenmesi. Kendime geldiğimde yer arıyordum. "Üst kata çık bir odaya gir saklan tek tek bakmaz her hâlde!" Kafamı sallayarak merdivenlere doğru ilerledim en köşedeki odaya girdiğimde sakin olmaya çalıştım.
Aklımda olan tek şey chk chk boom her neyse:')
Bölümü yayınlamayı unutmuşum yeni uyandım mesajları görünce dedim lan atmamış mıyım ve evet atmamışım o yüzden şimdi yayımlıyorum iyi okumalar💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Doktoru İstiyorum
Fanfictionpsikolog olan Lee Felix bakalım yeni hastasıyla başa çıkabilecek mi? Umarım okunur🤗