Kendi evine sürmeye başladı.
Yazardan
Hyunjin arabayı yavaşlattığında Felix mırıldanmaya devam ediyordu. Evinin -villasının-önüne park ettikten sonra arabadan inmişti. Felix'in yattığı arka kapıyı açınca "hayırdır hwang beni mi kaçırdın?" Baygın baygın bakarak konuşuyordu bu durum onun hoşuna gidiyordu sarışın olan gerçekten çok tatlı görünüyordu. "Evet nasıl bildin?"
"Anlarım tabi ben çok zeki bir kişiyim." Diyerek karşılık vermişti Hyunjin de çok beklemeden sarışın olanı dizlerinin altından ve belinden tutarak kucağına almıştı. Kapıyı çalınca açan olmamıştı büyük ihtimalle changbin ve hizmetliler gitmişti. Kucağındaki bedeni sıkıca tutarak cebindeki anahtarları çıkarıp kapıyı açmaya çalışıyordu. "Ay hyunjin yanaklarına bak ne kadar pofidik" yüzüne gelen ellere şaşırmıştı Hyunjin. Kapıyı açarak içeri girmişlerdi. Daha sonra kapıyı kapatarak kendi odasına çıkmıştı ama bu sırada felix kendi kendine konuşup dıruyordu. "Can you be a part of my life?"
"Her zaman olurum." Diyerek cevaplamıştı. Evet felix şarkı söylüyordu ve hyunjin ona kendince eşlik ediyordu. Felix'i yatağa bıraktığında sustuğunu görmüştü. Bu sırada hyunjin'de lavaboya gitmişti. Geldiğinde Felix'in yatakta değil de yerde yattığını görmüştü yere mi düşmüştü? Cidden sarhoşken uğraşılmıyordu. Yerden kaldırarak geri yatırdığında sarışın olan gözlerini aniden açmıştı. "Ne biçim kaçırma bu insan kaçırdığıyla ilgilenir." Hyunjin gülerek cevapladı "nasıl ilgilenmeli söyle yapayım." Felix belini dikleştirerek oturmuştu. "Ayakkabılarım bile duruyo kalk hadi değiştir üstümü." Felix bunu derken bir yandan da Hyunjin'in omzuna ağır olmayacak bir şekilde vuruyordu.
"Cidden çok emir veriyorsun ayıldığında intikamımı alırım haberin olsun." Sarışın olan gülerek kollarını yukarı kaldırarak gözleriyle bulizinin uçlarını işaret etmişti. "Söyleneceğine burdan başlayabilirsin pijamada verirsin herhalde?" Hyunjin ayağa kalkarak "sana her şeyimi vereceğimi bil." Aynı zamandada bulizini çıkartmıştı. "Bunu bilmek çok güzel hwang, demek herşeyin."
"Bakıyorum açık konuşmaya başladın hatırlatta sana hep içirim." Aldığı pijamanın üstünü sarışına giydirdikten sonra pantalonuna elini atmıştı "istersen sen giyin ben ellemeyim." Felix yarı açık gözlerle bakarak "of birşey olmaz sikmezsin ya." Hyunjin gülerek fermuarını çekip pantalonunu indirdikten sonra pijama altınıda giyindirmişti. Daha sonra çarşafı açarak Felix'in üstüne örtmüştü. Tam giderken bileğini tutan küçük el onu durdurmuştu. "Hey gitmeyi aklından geçirme gel yanıma."
"Tamam gelicem önce üstümü değiştirmem lazım." Üstünü değiştirip gelmişti odaya Felix'in yanına ilerleyerek yatmıştı. Felix kıpırdayarak Hyunjin'e dönmüştü gözünü hafif araladığında gülümseyerek "uzaktanda fena değilsin ama" hyunjin'in yüzüne daha fazla yaklaşarak ekledi. "Yakından daha yakışıklısın" Diyerek Karşısındaki bedenin dudaklarına yaklaşarak öpmüştü. Hyunjin kriz geçirirken Felix gözlerini kapatıp ellerini Hyunjin'in beline dolayarak uyumaya başlamıştı. "Felix, felix bebeğim sakın uyudum deme, bana bunu yaparak uyuyamazsın." Felix'i hafifçe dürterek söylemişti bunları ama sarışın olan çoktan uyumuştu.İlk öpücükler hep favorim olmuştur:') bu kitabı ne zaman final yapsam diye düşünüyorum bir olay yapsam mı hiç bilmiyorum eğer sizin fikirleriniz olursa hiç çekinmeden söyleyebilirsiniz💛
Hepinizi çok seviyorum❤💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Doktoru İstiyorum
Fanfictionpsikolog olan Lee Felix bakalım yeni hastasıyla başa çıkabilecek mi? Umarım okunur🤗