Görüşüzcez Doktor

295 24 2
                                    

Ama ben inatçıyımdır,Hwang.

Tabikide konuşmaya devam edicektim işim bu benim."neden böyle düşünüyorsunuz ki kuzeniniz sizin için çok endişeli görünüyordu." Dedim ve bana ters ters bakarak cevaplamıştı."Benim için endişelenen kuzenim söylemiştir size,çok bilmiş kuzenim" diye mırıldandı sessizce ama ben duymuştum. "Changbin'i sevmiyor musunuz?" Yine o sinirli bakışlarını atarak "her hastanıza böyle saçma sorular mı soruyosunuz"
"Hayır sadece sizi tanımaya çalışıyorum" Diye hızlıca cevap verdim ama bu hızıma şaşırmış gibi kaşlarını yukarı kaldırdı.

"Pekala öyle olsun ama yapamazsın seninle, sizinle birşey paylaşmayacağım" dedi ah! ne manyak ama. O bana mesafeli davranıyorsa benim ona adım atmam gerekiyordu bu neden yerimden kalkıp karşısındaki sandalyeye oturdum ve işe yaramış gibi görünüyordu konuşmaya başlayan bu sefer o olmuştu. "Bakın benim önemli işlerim var sizin gibi burda oturarak herkesle sohbet etmiyorum." "Ne gibi işleriniz var ki?" Diye sordum ve sanki bana alışmış gibi kollarını dizlerinin üstüne koyarak bedenini ileri oynattı ve "Ben Hwang Holding'in sahibiyim gerçi biliyorsundur beni düşünen kuzenim söylemiştir sana." Ve evet sonunda siz demeyi bıraktı. "Hayır söylemedi' adınızı bile bilmiyorum Hwang olduğunuzuda şimdi öğrendim" dedim,

Evet yalan söyledim çünkü konuşması lazımdı ayrıca yalanım ortaya asla çıkamazdı çünkü ona hiç Hwang diye seslenmedim.
"Hayret şimdiye söylemiş olması lazımdı toplam 4 dakika 37 saniye boyunca konuştunuz çünkü" Oha cidden bunu hesaplamış mıydı?
"Ne oldu doktor şaşırmış gibisin?, demiştim senin gibi oturup insanlarla sohbet etmiyorum, önemli işler yapıyorum." "Peki öyleyse adınız nedir çok önemli işler yapan beyfendi?"
"Hwang Hyunjin" bu cevaba karşı  gülümseyerek "Bir an hiç söylemiyceksiniz zannetim" dedim.
"Peki sizin isminiz nedir?" Diye sorunca daha da güldüm çünkü yavaş da olsa sohbet edebiliyorduk. "Lee Felix" Bir anda kapo çaldı ve içeri Hannah girdi ve konuştu "Efendim seans bitti de haber vermek için çağırdım." "Teşekkür ederim Hannah" dediğimde Hannah çıkmıştı ve Hyunjin'de ayağa kalkıp bana dönerek "Görüşücez, doktor." Kafa sallayarak onayladım ve sonra çıktı. O çıkınca biraz sonra aşağı inerek Hannah'ın yanına gidip randevu alıp  almadıklarına baktım, evet alınmıştı yarın saat 13.40'ta gelicekti. Hannah'a sırdaki hastayı içeri almasını  söyleyerek yukarı çıktım.
Görüşücez Hwang, görüşücez.










Umarım  beğenirsinizzz Sizi seviyorum lütfen okunsun kitap ya💖❤💙

O Doktoru İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin