Alexa's POV
Είμαι ξαπλωμένη στο διπλό κρεβάτι κοιτώντας την άδεια πλευρά δίπλα μου. Μια εβδομάδα μετά και το βάρος που νιώθω στην καρδιά μου δεν λέει να φύγει. Νιώθω μουδιασμένη σαν ο κόσμος να πάγωσε γύρω μου την στιγμή που έφυγε. Που να είναι; Είναι καλά; Ούτε να τον δω δεν μπορώ. Το ξυπνητήρι χτυπάει αλλά για ακόμη μια φορά δεν κοιμάμαι απλώς μηχανικά το κλείνω. Παίρνω μια βαθιά ανάσα πριν σηκωθώ να κατέβω κάτω.
"Καλημέρα." Λέω χαμογελαστά στην Selena και τον Kol jr μπαίνοντας στην κουζίνα.
"Καλημέρα." Απαντά μονότονα η Selena, ο Kol jr παίζει με τα δάχτυλα του κουνώντας νευρικά το πόδι του.
"Πεινάτε; Να σας φτιάξω πρωινό;" Ρωτάω περιμένοντας μια απάντηση.
"Θα αργήσω στο σχολείο." Μου απαντά η Selena καθώς σηκώνεται όρθια. "Θα φάω κάτι στον δρόμο." Μου χαμογελάει.
"Θα την πάω εγώ." Πετάγεται όρθιος και ο Kol jr και μετά από λίγο φεύγουν και οι δύο.
"Τελεία." Μουρμουρίζω αφού κλείσει η πόρτα πίσω τους.
"Καλημέρα." Μπαίνει γελώντας στο σπίτι ο Isaac.
"Θα το εκτιμούσα αν χτυπούσες το κουδούνι που και που." Ρολάρω τα μάτια μου.
"Τι να έκανα;" Με ρωτάει σοκαρισμένος.
"Στο είπα πως δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείς τα κλειδιά σου όλη την ώρα." Έρχεται και η Tara στην κουζίνα.
"Και εγώ είπα πως η αγαπημένη μου φίλη δεν χρειάζεται να είναι ξινή όλη την ώρα αλλά δεν με ακούει." Λέει με αστείο τόνο ο Isaac.
"Δεν είμαι ξινή." Απαντάω σοβαρά και κοιτάζονται μεταξύ τους. "Δεν είμαι." Επιμένω. "Απλώς δεν μου αρέσει να μπαίνετε σπίτι μου όποτε θέλετε τα κλειδιά για περίπτωση ανάγκης." Εξηγώ.
"Σε αυτό έχεις δίκιο ΑΛΛΑ έχεις να χαμογελάσεις σε κάποιον εκτός από τα παιδιά σου από-"
"Μη το πεις." Διακόπτω την Tara πριν ολοκληρώσει και εκείνη σηκώνει ψηλά τα χέρια της παραδομένη.
***
Vanessa's POV
"Καλημέρα." Έρχεται να με φιλήσει ο Nik αλλά κρατάω μια απόσταση. "Μάλιστα." Κάνει ένα βήμα πίσω εκνευρισμένος. "Μπορεί να μου πεις τι έχω κάνει και μια εβδομάδα τώρα ούτε να σε αγγίξω;" Με ρωτάει.
"Τίποτα δεν έχεις κάνει απλώς βιάζομαι και τα γεγονότα τρέχουν δεν έχουμε χρόνο για αυτό." Του λέω και καλά αδιάφορα. Η αλήθεια είναι πως μετά από αυτό με τον Damon δεν μπορώ να είμαι η ίδια απέναντι στον Nik δεν ξέρω τι μου συμβαίνει. "Επ που πάτε εσείς; Καλημέρα." Λέω στα δίδυμα.
ESTÁS LEYENDO
The Game of Blood
FanficΝέα Ορλεάνη. Η πόλη η οποία κατοικούν τα υπερφυσικά όντα αιώνες τώρα και σκορπίζουν τον φόβο και τον τρόμο. Ψυχοπαθή τέρατα, χωρίς έλεος και ίχνος μεταλλείας περιφέρονται στην πόλη... οι πιο γνωστοί? Οι Mikaelsons. Η οικογένεια η οποία έσπερνε τον π...