Vanessa's POV
Μετά τις μάγισσες μαζευτήκαμε όλοι στις ξανθούλας. Η ατμόσφαιρα είναι λίγο τεταμένα αφού βρίσκονται στον ίδιο χώρο ο Damon και ο Nik.
"Που είναι η Alexa τέλος πάντων;" Απορεί ο Kol αφού την περιμένουμε όλοι. Εκείνη την στιγμή η ξανθούλα σέρνει από το χέρι τον άντρα που σκότωσε πριν, καθάριζε την κουζίνα τόση ώρα.
"Θα κάθεστε και θα με κοιμάται σαν ηλίθιοι ή θα βοηθήσετε;" Γυρνάει προς το μέρος μας κουρασμένη.
"Ξέρεις κάτι; Δεν θα ρωτήσω." Πηγαίνει ο Nik να την βοηθήσει να τον βγάλουν έξω και αφού τον έκαψαν γύρισαν.
"Σήμερα το μεσημέρι συναντήθηκα με αυτόν." Λέω και όλοι με κοιτάνε χωρίς να καταλαβαίνουν.
"Αααα εννοείς αυτόν που δεν έχει συγκεκριμένο όνομα ή μορφή όπως το φυσιολογικό ναι ναι το έχω." Πετάχτηκε ο Damon.
"Ναι αυτόν εννοώ." Τον επιβεβαιώνω.
"Και...;" Περιμένει η Rebekah με ανυπομονησία.
"Μου προσέφερε μια συμφωνία.. να τον βοηθήσω να σας καταστρέψει αλλά εγώ και τα παιδιά μου να μείνουμε προστατευμένοι ή να πέσω μαζί σας." Εξηγώ.
"Τι διάλεξες;" Ρωτάει η Tara, δεν την αδικώ ακόμα προσπαθεί να προσαρμοστεί.
"Να μας καταστρέψει απλά είναι τίμια μας το λέει πρώτα να το ξέρουμε πως μας πρόδωσε." Ρολάρει τα μάτια της η ξανθούλα και ο Jace πνίγει ένα γελάκι.
"Καλά ντε συγγνώμη ένα λάθος έκανα μη βάρα." Σηκώνει τα χέρια της παραδομένη η Tara.
"Σου είπε τουλάχιστον τι θέλει από εμάς;" Ρωτάει ο Elijah.
"Όχι το μόνο που ξέρω είναι πως μας θέλει ζωντανούς. Τουλάχιστον εμένα και την Alexa." Εξηγώ. "Φαινόταν σίγουρος όμως για όσα έλεγε σαν να ξέρει τις αδυναμίες μας... είχε τις βέρες τις Alexa's και.." Η ξανθούλα με κοιτάζει με ένα βλέμμα που με καίει σαν να μου λέει να μην συνεχίσω.
"Και;" Ο τόνος του Stefan είναι κουρασμένος από την αναμονή.
"Και αυτό, πιστεύει πως ο γάμος της είναι η αδυναμία της." Λέω ψέματα, δεν ξέρω γιατί αλλά ένιωσα πως πρέπει.
"Πρέπει κάπως να τον βγάλουμε από την μέση αυτόν." Λέει ο Damon.
"Μη μου πεις; Αλήθεια; Ξέρεις τι σκατά είναι; Ποιος είναι; Που θα τον βρεις; Πως πεθαίνει; Γιατί αν τα ξέρεις όλα αυτά πάμε τι καθόμαστε;" Τον βομβαρδίζει με ερωτήσεις ο Nik.
ESTÁS LEYENDO
The Game of Blood
FanficΝέα Ορλεάνη. Η πόλη η οποία κατοικούν τα υπερφυσικά όντα αιώνες τώρα και σκορπίζουν τον φόβο και τον τρόμο. Ψυχοπαθή τέρατα, χωρίς έλεος και ίχνος μεταλλείας περιφέρονται στην πόλη... οι πιο γνωστοί? Οι Mikaelsons. Η οικογένεια η οποία έσπερνε τον π...