Κεφάλαιο 8| I won't apologise to you.

19 4 51
                                    

Vanessa's POV

Δέκα μέρες αργότερα...

Έχουν περάσει δέκα μέρες από τότε που χωρίσαμε με τον Nik με τον Damon αποφασίσαμε να είμαστε μαζί τουλάχιστον προς το παρόν θέλουμε να κρατάμε χαμηλό προφίλ. Είμαι μόνη μου με την Rebekah στο σπίτι των Salvatore αφού η μικρή είναι με τον Nik

"Στην δεξίωση απόψε θα έρθεις μόνη σου ή-"

"Μόνη μου." Την διέκοψα.

"Δεν πιστεύω πως αυτό είναι σωστό." Μου λέει και την κοιτάζω παράξενα.

"Δεν σε καταλαβαίνω." Της λέω μπερδεμένα.

"Πρέπει να έρθεις με τον Damon σαν κανονικό ζευγάρι." Εξηγεί.

"Είσαι με τα καλά σου; Μου ζητάς να εμφανιστούμε μαζί στην δεξίωση όπου θα είναι όλη η οικογένειά σου μαζί και ο Nik;" Την ρωτάω ενοχλημένη.

"Σου ζητάω ακριβώς αυτό πρέπει να δείξουμε πως είμαστε ενωμένοι όχι πως σκοτωνόμαστε μεταξύ μας. Άλλωστε η δεξίωση γίνεται για να ανακτήσουμε έστω και στο ελάχιστο τον σεβασμό της πόλης και να δείξουμε πως δεν κρυβόμαστε." Συνεχίζει το σκεπτικό της αφού κυριολεκτικά διοργάνωσε μια δεξίωση στην οποία μας αναγκάζει όλους να παρεβρεθούμε.

"Και τα αισθήματα του αδερφού σου δεν σε ενδιαφέρουν καθόλου;"

"Δεν είδα να σε νοιάζει ο Klaus όταν πηδιώσουν με τον Damon." Μου λέει απότομα και εγώ γελάω νευρικά.

"Δεν θα απολογηθώ για αυτά που έκανα σε εσένα, ό,τι έχει γίνει είναι ανάμεσα σε εμένα και τον Klaus. Και ούτως ή άλλως γι αυτό τον λόγο δεν θέλω να παρεβρεθω στη γαμημενη δεξίωση σου,για να μην κάνω τα πράγματα χειρότερα." Της λέω ψυχρά.

"Στην δεξίωση θα έρθεις και θα έρθεις με τον Damon και θα χαμογελάς." Μου λέει απότομα.

"Rebekah σήκω φύγε από εδώ μέσα γιατί θα γίνει χαμός που θα μου πεις και τι θα κάνω άντε γιατί πολύ αέρα πήρες." Της λέω έξαλλη.

"Θα έρθετε μαζί του βράδυ ο κόσμος να χαλάσει." Μου λέει πριν φύγει.

"Βρε άντε μου στον διάολο." Ψιθυρίζω καθώς κλείνει η πόρτα της.

***

Alexa's POV

Τρέχω στο δάσος, είναι σκοτάδι, τρέχω αλλά τα μάτια μάτια μου είναι κόκκινα κάποιος με πιάνει από τον λαιμό με πνίγει όταν με αφήνει ακόμα δεν μπορώ να αναπνεύσω. Βάζω τα χέρια μου στον λαιμό μου αλλά κάτι λείπει, οι βέρες μου και του Theo. Κοιτάζω γύρω μου αλλά τίποτα μέχρι που της βλέπω κάτω στο έδαφος γεμάτες αίματα-

The Game of BloodDonde viven las historias. Descúbrelo ahora