(Düzenlendi)
Selamlarr bayramdan dolayı bölüm atamadım kusura bakmayın, hikayede bazen mantık hataları olabilir farkederseniz belirtmeniz yeterli🫶🏻 umarım beğenirsiniz iyi okumalar💓~~~
Mert Kitabını okurken Mina'nın aradığını gördü, şaşırmıştı, niye arıyordu acaba? Toparlanıp telefonu açtı."Efendim?" Demişti Mert, "Alo Mert nasılsın?" Diyen Mina'ya tebessümle cevap verdi.
"İyiyim, sen nasılsın?" Ardından Mina'da aynı tebessümle cevap verdi: "Bende iyiyim, ee şey müsaitmisin rahatsız ettim kusura bakma"
"Evet evet müsaitim, bir şey mi oldu?" Demişti Mert, Mina: "Hayır kötü bir şey yok, buluşabilir miyiz demek için aramıştım.."
Mert heyecanlanmıştı.. Mina kendisiyle buluşmak istiyordu, ne konuşacaklardı? Nerede buluşacaklardı? Kendisine gelerek cevap verdi:
"Olur buluşalım, nerede?" Mina karışık duygular içinde: "Ben buraları hiç bilmiyorum, bana farketmez sen ayarlasan olur mu?" Demişti.
"Tamam konum atıyorum."
Mert hızlıca odasına çıkıp kıyafetlerini değiştirdi, siyah gömlek ve siyah pantolon giymişti, koluna saatini takıp saçlarına da ufak şekil verip parfümünü sıkmıştı, son kez aynada kendine bakmış, hazır olduğuna karar verip yola çıkmıştı.
Mina ise beyaz crop tişört ve yeşil eteğini giymiş, takılarını takıp makyaj ve saçını yapmak için masasına geçmişti, işi bitince son olarak kafasına gözlüğünü takıp evden çıkmıştı.
Mert her zaman geldiği mekana gelip beklemeye başlamıştı, 5 dakika sonra Mina gelmişti.
Yine her zamanki gibi çok güzeldi...Mert ayağa kalkarak "Hoşgeldin Mina" dedi tebessümle. Mina karşılık verdi: "Hoşbuldum"
"Ne içersin?"
"Hiç farketmez, Latte içebilirim"
Kahve ve tatlı siparişlerini vermişlerdi, Mert heyecanla Mina'nın konuşmasını bekliyordu. Siparişler geldi ve dayanamayıp sordu: "Konuşmak istediğin bir şey mi var Mina?"
"Aslında evet, nasıl söylesem bilmiyorum ama seni tanımak/tanışmak istiyorum Mert. Müsaden varsa. Biraz acele oldu sanki.." Demişti utanarak.
Mert gülümsemişti, bu cevap çok hoşuna gitmişti. Kısaca kendisini tanıttıktan sonra ondan da bunu beklemişti, ardından Mina'da kendisini tanıtmaya kısa kısa anlatmaya başladı. Birbirlerine her konuda merak ettikleri soruları sordular, artık genel olarak tanışmış sayılırlardı. Sonra Mert tanışma konusunun bittiğini düşünerek geçenki olay hakkında soru sordu.
"O çocuk kimdi? Anlatmak istersen dinlerim"
"Eski sevgilim, güzel güzel konuşacağımızı düşünmüştüm ama yanılmışım, bunun için İzmir'den buraya gelmiş, Mert iyiki geldin o gece.. Gelmeseydin ne olurd-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzaklardan Yakınlara
RomanceBirbirinden uzakta yaşayan iki gencin, aniden karşılaşmasıyla başlayan aşk hikayesi