Tanıtım

21 6 3
                                    


Kurgu hakkında biraz bilgi:

Öncelikle hepinize selam! Bu kurgu tamamıyla hayal ürünüdür.
Bu kurguda geçen bazı bilgiler size yanlış gibi gelebilir ancak bu bilgileri ben zaten isteyerek değiştirdim. Örnek veriyorum kurguda Türkiye'nin en iyi lisesinin Yağmur Lisesi olduğu söyleniliyor ama elbette ben en iyi lisesinin Galatasaray Lisesi olduğunu biliyorum.Yani bunu bilerek yaptım:⁠-⁠)

Karakterler hakkında biraz bilgi:

Rüya Alp:17 yaşında genç bir kız. Doğa Lisesinde okuyor. Bazı sebeplerden dolayı okula geç başlamıştır. Bundan dolayı da şuan 10. sınıf öğrencisi.Kitap okumayı çok sever.

Kerem Alp:Kendisi Rüya'nın babası olur.Eşi öleli yıllar oldu.Kızıyla kitap okumayı ve film izlemeyi çok sever.

Ateş Tekin:18 yaşında genç bir erkek.Yağmur Lisesinde okuyor. Ateş de bazı sebeplerden ötürü okula geç başlamıştır. Bundan dolayı da 10. sınıf öğrencisi. Kendisi Türkiye'nin birincileri arasında. Derslerinden bulduğu boş vakitlerde kitap okur veya gitar çalar.

Efe Tekin:14 yaşındadır. Yağmur Lisesinde birinci sınıf öğrencisi.Kendisi Ateş'in kardeşidir.Oyun oynamayı çok sever.Yani abisine pek de çekmemiştir.

Berk Tekin:16 yaşında genç bir erkek. Yağmur Lisesinde okuyor olsa bile kısa süreliğine Doğa Lisesinde okumak zorunda kalıyor.10. sınıf öğrencisi. Aynı zamanda Ateş ve Efe'nin kuzeni olur.

Leyla Tekin:Kendisi Ateş ve Efe'nin annesi olur.

Yasin Tekin:Leyla'nın eşi olur.Yani Ateş ve Efe'nin babası.Kendisi fazlasıyla işkolik bir insandır.Eğitime çok önem verdiğinden ülkenin bir çok yerinde okullar açmıştır.

Kabus:⁠-⁠):Kendisi Rüya'nın tek kedisi.

Bu karakterler kurgunun yalnızca birkaç kişisi...Sonradan gelecek olan karakterler var. Onları spoiler olmaması amacıyla yazmadım.

Bölümlerin atılma sıklığı hakkında:

Öncelikle bölümler eğer bir sorun çıkmassa bu yaz boyunca her salı saat 13.00 te yayınlanacak. Yazdan sonra -yani okullar açıldığında-muhtemelen hafta sonuna taşırım.

İyi okumalar!



Ateş Ve KarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin