دخلت لحجرة نومهما بعدما عادت من الخارج'فـوجدتهُ نهضاَ'و'تقدم إليها بعينين ممتلائتان بـالحنق'
السنيوره[ريحانه] كانت فين'تجاهلتهُ بـوجه غاضب يصب عرقاً'
مالكش دعوه'أمسك بمنتصف ذراعها يمنعها من السير بشخط'
ااه دي ست العقله هي اللي بتكلمنى'طب يا محترمه كُنتِ فين'من غير ما تاخدي أذن جوزك'؟سحبت يدها بـقوه'
أنتَ ملكش، كلمه عليا فبلاش بقا تعمل فيها راجل عليا'تجحظت مقلتيه بـشراسه هزت وجدانهُ'و أمسك بذراعها بقوه كادت تمزق نسيجها'متحدثاً بصوتهُ الجش'
بالله لـو واحده غيرك هى اللي نطقت بالكلام دا كان زمانى مكسر عضمها'بس هعدهالك عشان أنتِ مش عارفه أنتِ بتقولي إيه'أنطقى'و'قولي كُنتِ فين'رمقتهُ بحتقاراً'
كُنت عند جوزي'ضيق عينيه بستفهام'
جوزك دا علي أساس أنك متجوزه غيري'!!أنتَ مش جوزي أنتَ مُجرد مُحلل إنما جوزي هو[ياسر]'
أعتصرت قبضه حديديه قلبهُ لـتمزق أوتارهُ بسكين الغدر الذي تسبب بفيضان نهري مليئ بالأمواج الآتى لأخذ الأنفاس'فـستقبل حديثها بقوة أعتصر يداها'رغم صوتهُ الثابت علي الهدؤ'
كُنتِ بتعملي إيه عندُه'سؤالهُ كانَ بمثابة الفاصل لتلك المواجها'و'تلك النيران التى تأكل جسدهِ'فـوجدها تُجيبهُ بكل وقاحه'
اللي عملته معا مينفعش يتحكى'أهتزت مقلتيهِ بـمياة ساخنه صبت النيران بعقلهُ، و'سالها ببحه تحارب بحتُه الـتى أهتزت بـالقلق'
أنطقى عملتى معا أيه قربتوا من بعض'؟رفعت وجهها بجفاء'متجاهله الم ذراعها الذي يذاد معا كل سؤالاً ينطق به'
أنا'و'[ياسر] أجتمعنا ببعض النهارده كانت أول مره تحصل مابنا علاقه علي السرير'أنفجرت براكين شرفهُ بكامل جسدهِ'سقطط دمعتان ساختين كانتَ معلقتان علي رموشهِ السوداء حتى سماع الأجابه'التى جعلتهُ يـصفعها بـقوه جعلتها ترتمى أرضاً تنزف من فمها'و'أنفها'و'رفع يديهِ يجذب شعرهِ بـغضباً يقسوا علي كيانهِ'
يابنت الـك_لب يا بنت الـك_لب'بتفرطى في شرفك'بقيتى [زانيـ_هـ] أعمل فيكِ إيه أقتلك'صوت شهقات عذابها مثل البرق في لليالي الشتاء'رفعت عينيها الباكيتين بـغضباً'
أعمل اللي تعمله أنا مش خايفه منك'و'يكون في علمك كل شويه هروح عندهُ'و'هسلمله نفسي عشان أنا بحبُه هـو سامعنى هسلمله نفسي الحد لما تزهق'و'تطلقنى'صوت صك أسنانهُ وصلا لمسمعها'كلماتها كانت كفيلة باحراق ماتبقا من الشفقه عليها لديه'شنت جيوش رجولتُه'بسيوف الـشيطان'بـخيول الغضب التى تتسابق بجسدهِ لتجعلهُ يـعاقبها دون رحمه'و'نحنى عليها يزرع أصابعهُ بشعرها يجذبها منهُ بقوه كادت تقتلعهِ'و'القاها بقوه فـوق الفراش'و'شق ازرار قميصهُ
'و'القاه علي الأرض'و'نزع البنطال'و'هـو يقول بـغضباً عما عينيه'
نـجا_سه _بنجا_سه أنا أولي بيكى'أنا كُنت حايش نفسي عنك عشان موسخكيش بوساختى بس طلعتى أوسخ من الوساخه نفسها فـخلاص مبقاش في حجه عشان أمسك نفسي'خلينى بقا أجرب بضاعة [ياسر] باشا قبل مارجعها لي'سندت علي ذراعيها تتراجع للوراء بخوفاً هزا وجدانها'بعدما سمعت ما تفوه به'
أبعد عنى متقربليش'اعتلي فوقها يكبل يديها'بيدهِ'و'بالأيد الأخري أمسك بثوبها'و'مزقهُ من عليها فـظهرا جزعها العلوي'و'حمالة صدرها'فرفع عينيه'و'نظرَ داخل عينيها بـحتقارً غاضب'متحدثً ببحة الكراهيه'عكس الم قلبهُ الذي يمزق صدرهِ'
كُنت شايفك أشرف مخلوقه خلقها ربنا'كنت بحارب نفسي عشان ملمس شعره منك'كُنت بحارب نفسي عشان أحافظ عليكِ حتى من عنيا'بـس طلعتى أرخص بكتير مما كُنت أتخيل'عشان كدا في الحظه دي أنا مش ندمان علي اللي هعملُه معاكِ لأنك في كل الأحوال بقيتى [زانيـ_هـ] لما سلمتى نفسك لواحد غير جوزك'فـزانه بزانه بقا يا ست الشريفه'أنحنى عليها لـيلتهم ما تبقا من شـرفها'دون رحمه"
ــــــــــــ]
القادم أقوي🔥💪🏻
تابعونى في حواء بين سلاسل القدر
أنت تقرأ
حواء بين سلاسل القدر
Romanceقالهَ قلبى عليهُ مُحرمً'و'أنا فى عشقهُ تائها لا أدرك سبب هذا الرفض المنيع لى'فماذا فعلت لينفر من قلبى'يرانى مُحرمه علي قلبهُ'ينشد بيننا أسوارً شاهقه من القدر لـيعزل رحال قلبهُ عنى'بتصنع القسوه لينافس كرامتى'يتضور قلبهُ عطشن لقلبى لكنهُ يُنكر' فماذا...