9

13 2 0
                                    

Dziękuję, kochanie - powiedziała kobieta. - Po prostu idę do domu.

Mogę pani pomóc - powiedziała Amelia. - Nazywam się Amelia.

Miło mi cię poznać, Amelia - powiedziała kobieta. - Nazywam się Maria.

Amelia i Maria szły razem do domu Marii. Rozmawiały o wszystkim, od szkoły po rodzinę. Amelia dowiedziała się, że Maria mieszka sama i że nie ma rodziny.

Amelia była bardzo smutna, gdy dotarły do domu Marii. Nie chciała zostawiać Marii samej.

Czy mogę cię odwiedzić jutro? - zapytała Amelia.

Oczywiście, kochanie - powiedziała Maria. - Byłabym zachwycona.

Amelia uściskała Marię i poszła na przystanek autobusowy. Czekając na autobus, Amelia pomyślała o Marii. Amelia wiedziała, że będzie odwiedzać Marię tak często, jak tylko będzie mogła.

Amelia wsiadła do autobusu i pojechała do domu. Była szczęśliwa, że poznała Marię. Amelia wiedziała, że Maria będzie jej przyjaciółką na długie lata.

Następnego dnia Amelia odwiedziła Marię. Maria była bardzo szczęśliwa, że ją widzi. Amelia i Maria spędziły razem cały dzień. Rozmawiały, śmiały się i dzieliły się swoimi historiami.

Amelia dowiedziała się, że Maria miała bardzo ciekawe życie. Maria podróżowała po całym świecie i poznała wielu interesujących ludzi. Maria opowiedziała Amelii o swoich przygodach i o tym, czego się nauczyła podczas swoich podróży.

Amelia była zafascynowana historiami Marii. Amelia nigdy nie spotkała nikogo takiego jak Maria. Maria była mądra, zabawna i pełna życia.

Amelia i Maria szybko się zaprzyjaźniły. Spędzały razem dużo czasu. Rozmawiały o wszystkim, od książek po filmy. Amelia i Maria chodziły razem na spacery i do kina.

Amelia była szczęśliwa, że poznała Marię. Maria była dla niej jak babcia, której nigdy nie miała. Maria była zawsze dla Amelii i zawsze mogła jej zaufać.

Pewnego dnia Maria zachorowała. Amelia była bardzo zmartwiona. Opiekowała się Marią i robiła wszystko, co mogła, aby pomóc jej poczuć się lepiej.

Maria była bardzo wdzięczna za pomoc Amelii. Powiedziała Amelii, że jest dla niej jak córka. Amelia była wzruszona słowami Marii. Wiedziała, że Maria jest dla niej bardzo ważna.

Maria wyzdrowiała i Amelia była bardzo szczęśliwa. Amelia i Maria nadal spędzały razem dużo czasu. Były najlepszymi przyjaciółkami i wiedziały, że zawsze mogą na siebie liczyć.

Maria powiedziała Amelii, że jest dla niej jak córka. Amelia była wzruszona słowami Marii. Wiedziała, że Maria jest dla niej bardzo ważna.

Amelia i Maria nadal spędzały razem dużo czasu. Chodziły na spacery, do kina i rozmawiały o wszystkim.

Pewnego dnia Maria powiedziała Amelii, że ma dla niej niespodziankę. Maria zabrała Amelię do swojego pokoju i pokazała jej obraz. Na obrazie była młoda kobieta, która wyglądała bardzo podobnie do Amelii.

To moja matka - powiedziała Maria. - Zmarła, gdy byłam mała.

Dziedzictwo krwi Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz