Baha😸🔥
Barın😎😸
&
Baha'dan..
Havuz salonunda yaşanan olaydan sonra oradan hemen ayrılıp sınıfa gitmiştim.Zaten gün boyunca da Delta'yı görmedim.Aslında işime geldi, çünkü onu görmek istemiyordum.
Delta son iki aydır böyleydi.Bana karşı artık daha iyiydi.Eskiden bana sert davranıyordu, beni gördüğü gibi bana kötü kötü bakıyordu ama asla bana vurmazdı.Ben de aynı şekilde ona kötüydüm.Ama şu son iki aydır baya tuhaf davranıyordu.
Bana 'güzelim, yavrum' diye hitap ediyordu.Bu hitaplara oldukça sinirleniyordum, ben bir alfaydım ve bu tür kelimeler bana karşı kimse kullanamazdı.Karşımdaki bir 'Delta' olsa bile.Bunun yanında ona laf attığımda eskisi gibi bana kötü kötü bakmıyordu.Aksine sanki çok komik bir şey söylüyormuşum ki gülüyordu.Zaten yanımda artık gülüşü eksik olmuyordu.
Neden bana bu şekilde davrandığını çok merak etsem de ona soramazdım.Biz birbirimizden nefret ediyoruz çünkü, en azından kendim için öyle.O Delta'ya çok gıcık oluyordum.
Bugün ise tatil olduğu için evde uzanıyordum.Telefonumla oynasam bile sıkıntımın geçemediğini fark edince biraz Delta ile uğraşmaktan zarar gelmeyeceğini düşünüyordum.
Hızla ona mesaj attım.&
Hırçın Alfa: Deltacık
Napıyorsun
Delta Bozuntusu: Sanane Baha
Hırçın Alfa: ayıp oluyor ama
Hadi ya ne yaptığını söyle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnadına Aşk/Omegaversebxb/Mpreg/
FantasyAlfaxDelta Birbiriyle küçüklükten beri anlaşamayan Delta ve Alfa'nın ruh eşi çıkması.. Homofobikler girmesin.Bu bir bxb kurgusu, ona göre.