Büyücü Kadın ve İhanet

1.6K 162 86
                                    

Bol bol yorum yapın lütfen.❤️

Baha'dan..

Barın, ben ve Aybeniz ile birlikte büyücüye gelmiştik.Ormanın içindeydi evi, doğrusu biraz ürkütücü olsa da takmayıp kapıyı çaldık.Bir kaç saniye içerisinde kapı gıcırdayarak açıldı.Karşımıza yaşlı, eski püskü kıyafet giyen bir kadın çıktı.

"Buyurun?" dedi yorgun sesiyle.Aybeniz "Ben bağ bozmak istiyorum." diye direkt söyleyince kadın gözlerini büyüttü, bu zamanda kimse ruh eşiyle bağının bozulmasını istemezdi.Bu yüzdendi şaşırması herhalde.

Kadın "Buyurun, içeride konuşalım." dedi.Hepimiz içeri girerken, ben en son girmiştim.Büyücü kadın "Siz içeri girin, ben de geliyorum." deyince Aybeniz hızla içeri girdi.Barın da adımladığı sırada onu takip edecektim ki büyücü "Sen." diyerek durdurdu beni.Fısıldamıştı.

Ona sorar gibi baktım.Gözlerini kıstı ve bir kaç saniye içerisinde bir karnıma bir yüzüme bakmaya başladı.Ona çatık kaşlarımla bakarken Deltanın sesini duydum."Bebeğim, gelmiyor musun?" dediğinde, kadına garip garip bakıp Barın'a döndüm."Geldim." dedim yanına ilerlerken.

Biz büyücünün bize söylediği yere otururken kadın da birkaç dakika da geldi.Aybeniz "Ruh eş denen o kadın, beni aldattı.Ben..onu istemiyorum.Bu yüzden bağı bozmak istiyorum." dedi tek nefeste."Emin misin, bu işin dönüşü olmaz." dedi.Aybeniz kararlı bir ses tonuyla "Eminim!" dedi.

Büyücü "Bir daha ruh eşin olamaycak." dedi.Aybeniz "Buna razıyım." derken sesinin titremesine engel olamıyordu.Onun için üzülüyordum.Barın, bileklikten dolayı üzüldüğümü anında anlayıp bana döndü ve elimi elleri arasına alıp öpüp kokladı.Sakinleşmem için yapıyordu bunu.

Büyücünün bakışları Deltam ile benim elime gitti.Bakmaya devam edince sinirlerim bozuldu.Bana kalmadan Barın "Büyücü kadın." diye sert bir şekilde uyardı.O anında önüne dönüp Aybeniz'e bakmaya başladı."Ölme ihtimali var mı?" dedim en başından merak ettiğim soruyu sorarak.

Kadın "Evet, var." deyince beynimden vurulmuşa döndüm."Nasıl?" dedim, öfkeyle.Büyücü "Ancak az bir ihtimali var." dedi devam ederek."Az ya da çok, ne fark eder!?" diye bağırdım."Aybeniz, kalk gidiyoruz." dedim.Ama kadın "Bir saniye, geleceği görebilirim." dedi.Sinirle gülerek ona döndüm."Bunadın mı sen?"

Büyücü arkasına dönüp üzeri siyah bir örtüyle kapalı olan şeyi açtı.İçinden kum, suya benzer bir sıvı ve kap çıktı.Hepsini önüne alıp karıştırmaya başladı.Aşağıdan ekstra bir şeyler daha alıyordu.Arada bir gidip gitmediğimize bakıyordu.

"Gelin buraya." dedi Barın ile bana bakıp."Ne?" dedim.Büyücü "Geleceğinize bakmam için birer saç telinizi vermeniz gerekiyor." dedi.Ben ağzımı açtığım sıra Aybeniz "Baha, lütfen." dedi.Gözlerim ona kaydı.Sinirle saç telimi hızla kopardım.Canım biraz acıyınca küfür ettim sessizce.Barın da benim gibi saç telini koparıp kadına uzattı.

Kadın karışımın içine saç telimizi koyup karıştırdı kısa süre içerisinde.Ardından sıvıya bakmaya başladı."Siz..uzun zamandır birbirine katlanamayan ancak ruh eşi çıkmışsınız.Ayrıca sarı bileklik size gelmiş." dedi.Kaşlarım yukarı kalkarken ayağa kalktığım gibi oturdum yerime."Çok güzel bir ilişkiniz var, Baha biraz çekingen ama içten içe seni seviyor Delta." dedi gözünü tabaktan ayırmadan.

Barınla bakışırken bana gülümsedi.Hay gülümsemene kurban olayım ben.Kadın devam etti."Ancak bir sorun var.." deyince aynı anda ona döndük."Sarı iplik..o kopacak.Hem de büyük bir sebepten dolayı.Kırıp, dökeceksiniz.Birbirinize yakıştırmadığınız hakaretler, küfürler ağzınızdan çıkacak." deyince yerimde adeta kasıldım.

İnadına Aşk/Omegaversebxb/Mpreg/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin