Bu bölüm de +18 var, geçmek isteyenler geçebilir.
Baha'dan..
Barın altına bakıp "Hassiktir." derken içinde oluşan arzu git gide arttığının farkındaydım.Başını kaldırıp bana baktığında ona şaşkınca bakıyordum.Boynundan soğuk terler akarken yutkundum.Benden uzaklaşıp yanımdaki lavaboya yaslandı.
Gözlerini tavana çevirirken iki eliyle de lavabonun yanını tutuyordu.Bu sessizliği bozarak konuştum.Bunu derken ne dediğimi kulağım duymuyordu."Barın..istersen yardımcı olabilirim." deyince gözleri parlasa da sonradan başını iki yana salladı.
"Baha, eğer ruh eşim olduğun için buna kendini zorunda hissediyorsan-" dedi ki hemen sözünü kestim."Yok, hayır." dedim bağırarak.Ardından utanç içinde kalarak başımı eğdim."Yani, ben ve kurdum yardım etmek istiyor.Eğer sen istemiyorsan yapmam tabii." dedim.O denli utanıyordum ki yüzünü bile zar zor bakıyordum.
Alayla güldüğü için ona baktım."Ben nasıl seni istemem yavrum?" dedi."Bedenim zaten senin, sen benim eşimsin." dediğinde dudağımı yaladım ve ona yaklaştım."O zaman izin ver." diye çekingen bir şekilde konuşunca nefesleri hızlandı."Müsade senindir." dedi.Bunu duyduğum gibi bakışlarımı yüzünden çektim.
🔞🔞🔞
Aramızdaki saçma diyaloğu elimi kumaş üzerinden penisine koymam ile bitti.Ona baktığımda gözleri kapanıyordu.Biraz daha kumaş üzerinden okşadım.Arada lavanta kokumu yayıyordum ve bu feromonumun onun oldukça hoşuna gidiyordu.Kurdundan anlıyordum.Biraz sonra pantolonunu aşağı indirdim.Ona bakmak da oldukça kararlıydım.O ise ona bakmak da kararlı idi.
İç çamaşırını da yavaşça indirdim.Gözlerim şişkin penisini bulurken şaşkınca baktım.Bu çok büyük ve kalındı, hem damarlıydı da.Anlıyordum Delta idi ama kurt biraz gelecekte ki eşini de düşünmeliydi.Bu nasıl birisine girecekti ki?
Dudaklarım aynı şokla açılırken art arda yutkundum.Utancımdan ve şokumdan kurtulmak adına elimi aletine sardığım gibi inleyip kafasını yukarıya kaldırdı.Gururum yavaşça okşanmaya başladı.Onu çekerken ellerim kuru olduğu için hafif acı çekiyordu.Elimi çekip lavaboya yaklaştım ama bana izin vermedi.Kaşlarım çatıldı.
İki yandan belimi tutup kendine çekti."Şimdi yapacağım bir şey var, cinsellikle ilgili.İzin verir misin?" dediğinde hipnoz olmuş gibi başımı olumlu olarak salladım.Elimi tutup lavabonun duvarındaki sandalyeye yaklaştı.Sandalyeye oturunca anlamsızca baktım..Bir eliyle üst bacağına pat patladı.
Bakışlarım penisi ile yüzü arasında giderken iç sesimi dinlemeye karar verdim ve yavaşça kucağına oturdum.Ellerini kalçama getirip sıkınca inledim.Kalçamdan tutarak beni penisinin üzerine oturttu.İkimizde inlerken o kafasını yukarı kaldırmıştı.
Bana baktı."Hareket et." deyince yutkundum ve kalçamı hareket ettirmeye başladım.Bu işi pek beceremediğim için kurduma uyarak hareket etmeye başladım.Belimi kırarak kalçamı kıvrak hareketle penisinin üzerine gezdirdim.Deltası inlemeye başlarken ellerini kalçama getirip bastırdı.
Ardından bana yardım etmek istercesine kalçamı bir aşağı bir yukarı kaldırdı.Sanki içime giriyor gibiydi.İki elimi ensesine koyup saçlarını çekiştirdim.Bu hareketim ile zevkle inledi.Daha da tahrik olmuş gibi hareketleri hızlandı."Ah-Barın." dedim ne diyeceğimi bilmeyerek.
Onun sorununu halletmeye çalışırken kendime bir sorun oluşturmuştum.Cidden..Barın bunu anlamış gibi bir kaç parmağını ağzıma getirdi.Anında kabul ederek lolipop emermiş gibi yalamaya başladım.Büyük, kemikli ve damarlı ellerini beni oldukça tahrik ederken o da iştahla yalamam da tahrik olmuş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnadına Aşk/Omegaversebxb/Mpreg/
FantasyAlfaxDelta Birbiriyle küçüklükten beri anlaşamayan Delta ve Alfa'nın ruh eşi çıkması.. Homofobikler girmesin.Bu bir bxb kurgusu, ona göre.