Gariplik

2.3K 174 64
                                    

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayınız..

Baha'dan..

İlk beraberliğimizden sonra iki kere daha yapmıştık, sonuncusunda ise bağlandık.Bunu hiç beklemiyordum, ama o anlık zevk ile ikimizde tamam demiştik.Aradan iki hafta geçmişti, Barın bana bir bebekmişim gibi davranıyordu.

Ancak kurdum garipti.Benimle pek konuşmuyordu, kendi içine kapanmıştı.Bana acı da vermiyordu.Tuhaftı.Bir kaç kez alfam ile konuşmaya çalışsam da durgunca, cevaplar vermişti.Son üç gündür de fena derecede kusuyordum.İştahım yoktu, yemek görünce midem sürekli bulanıyordu.

Kapının çalınıp içeriye annemin girmesi ile düşüncelerimden ayrılıp durgun bir şekilde ona döndüm."Barın mı geldi anne?" derken ayağa kalkmaya yeltendim ki annem "Hayır, canım." dedi ciddi bir sesle.Kaşlarım çatıldı.Annemi ilk kez bu kadar ciddi görüyordum.

Kapıyı kapatıp yanıma geldi ve yatağın kenarına oturdu.Bir kaç dakika bir şey demedi.Onun konuşmayacağını anlayınca ben konuştum."Anne, ne oldu?" dedim.Annem "Baha, güzelim." diyerek konuşmaya başladı."Siz o gün ilk birlikteliğinizde.." deyince utançla başımı eğdim.Annem biliyordu.Annem, babama da az bir şey fısıldamıştı tabii ki.

"Evet?" dedim başım hâlâ yerde iken."Hamile olunmasını engelleyen ilaç içtin mi?" dedi direkt.Utancım anında giderken kafamı kaldırıp anneme baktım, şaşkınlıkla.Nasıl bakıyordum hiç bir fikrim yoktu fakat annemin "Bebeğim, sadece soruyorum.Cevapla lütfen." demesi ile ifademin nasıl olduğunu az buz anladım.

"Hayır." dedim başımı iki yana sallayarak.Sıkıntıyla gözlerini benden kaçırdı."Şu günlerde sürekli miden bulanıyor, iştahın yok ve en önemlisi..kusuyorsun." dedi çok önemli bir teori bulmuş gibi."Evet?" dedim sabırsız bir şekilde.

"Oğlum, sen hamile olabilirsin." dediğinde şaşkınlıktan dilimi yutacaktım."Ne?" dedim istemsizce."Oğlum, bak emin değilim ama ben sana hamile iken ilk haftalarda bunları yaşıyordum." dedi."Hem ben bir doktor değilim, yakışıklım.Sadece tahminimi söyledim, istersen doktora gidelim.Emin oluruz." deyince başımı iki yana salladım.

"Hamile değilim ben anne, kendine gel-" derken bir anda midemin bulunması ile koşarak tuvalete girip klozetin kapağını açıp kusmaya başladım.Annem arkamdan endişeli bir şekilde gelirken sırtımı ovdu.Sifonu çekip ayağa kalktım ve elimi yüzümü yıkadım.Halsiz gibi hissediyordum.

"Anne." dedim yorgun bir sesle.Annem "Yorma kendini, kuzum." dedi ve hemen telefonunu aldı."Nerde Aybeniz'in numarası.." diye kendi kendine konuşurken "Hah!" deyip telefona tıklayıp, kulağına getirdi.Ben ise hâlâ lavaboya yaslanmış bir şekilde öylece duruyordum.

Bir süre konuştular.Konuşmalarından annemin, Aybeniz'den hamilelik testi için bir şeyler istediğini anladım.Annem koluma girdi ve yavaş yavaş beni yürütmeye başladı.Odama geldiğimde annem direkt beni yatağa yatırdı."Dinlen biraz oğluşum." dedi endişeli şekilde.

"İyiyim ben anne!" dedim gözlerimi devirerek.Annem kafama çok sert olmayacak şekilde vurdu."Anneye göz devrilmez." dedi.Bir anda kaşlarımı çattım burukça."Anne, kurdum konuşmuyor benimle." dedim.Annem "Nasıl?" dedi şaşkınlıkla.

"Ne bileyim, konuşmuyor işte!" dedim hıçkırarak."İki haftadır konuşmuyor benimle.Sadece kendi kendine takılıp duruyor, kendimi çok yalnız hissediyorum." dediğimde annem "Oy, kuzum." dedi bana kıyamıyor gibi.Ardından saçımı okşadı.Aybeniz gelene kadar annem yanımda durdu, saçımı okşadı.

Kapı çalınca annem "Geliyorum şimdi." diyerek ayağa kalkıp odadan çıktı.Beş dakika içeriye sadece Aybeniz girdi.Hızla kapıyı kapatıp yanıma geldi."Ben de tam size gelirken annen aradı." dedi."Bana telefondan anlattın da hiç heyecanı yoktu.Annen niye benden hamilelik testi istedi?" dedi merakla.

İnadına Aşk/Omegaversebxb/Mpreg/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin