Kızgınlık

2.9K 240 113
                                    

Baha'dan..

Barın'ın bana tişört yollamasını beklerken ağlıyordum.Neden ağladığımı bile bilmiyordum ki.Kurdumun konuşması ile ona dikkatimi verdim.

Baha, Delta bizi sevmiyor.Bizi burada böylece bırakıp gitti.

Alfam..üzülme, hem o maymunun nesine kaldık biz!?

Banane! Deltamı istiyorum ben

Bende Barın'ı istiyorum.Ama olmaz.Bizi öylece bırakıp gitti.

Kurdumla konuşmam bitince daha çok ağladım.Beni burada bırakmasının nedeni beni sevmemesi idi, biliyordum.Kapının çalınması ile annem seslendi."Oğlum, benim üstüm çıplak.Odadayım, kapıyı açsana." deyince annemin de beni sevmediğini anladım.

Burnumu çeke çeke odadan çıkıp dış kapıya ulaştım.Kapıyı açtığımda karşımda Caner vardı, ama oldukça yorgundu.Bu kaşlarımın çatılmasına sebep oldu.Gözaltları ve gözleri kızarmıştı, saçları dağınık bir haldeydi ama yüzündeki pis sırıtış yerindeydi.

Benim ağladığımı görünce duraksadı."Enişte, ne oldu?" dedi."Bilmiyorum, Barın beni sevmiyor.." demem ile Caner'in gözleri büyüdü."Ulan nasıl sevmiyor seni, enişte!" dedi sitem eder gibi."O seni zaten küçüklükten beri seviyor da ruh eşi çıkınca aşkını daha yeni yeni sana gösteriyor." diyerek ekledi.

"Baksana çocuk sen zor durumda kalma diye tişört gönderdi." deyince burnumu çekip konuştum."O zaman niye yanımda kalmadı, defolup gitti maymun!" dedim bağırarak.Caner kulaklarına dokunarak bir küfür savurdu."Heyt maşallah, aslan eniştem benim!" dedi.

Sinirim bozulmaya başlarken onun üzerine atıldım.Ancak Caner hızla kendini geriye çekip tişörtleri bana attı.Onları havada kaptım.Bana kötü kötü bakarken konuştu."Enişte, ölmemi bu kadar mı istiyorsun?Kızgınlıktasın diye kokun zaten yeterince var.Sen beni dövmek için üzerime atlarken kokun üzerime sinecek.Daha sonra da Barın ağzıma edecek, niye Baha'ya bu kadar yaklaştın diye." deyince tekrar ağlamaya başladım.Neden böyleydim, hiç bilmiyordum.

"Yaw enişte, ağlama kurbanın olayım." dedi.Ona dik dik bakarken hızla arkamı dönüp içeri girdim.Barın'ın kıyafetlerini almak istemiyordum, ama zorundaydım.Kurdum rahatlamıyordu, çünkü.

Hızla kapıyı kapatıp odama çıktım.Yuva nasıl yapılır tam bilmediğim için kurdumun dönüşmesine izin verdim.Alfam kendi yuvasını yapıp içine kıvrılınca insan formuna dönüştüm.Bir anlık gelen dürtü ile dolabıma gittim.İçinden beyaz, kısa şortumu çıkardım.Onu giydikten sonra yatağa uzandım.

Elimi penisime atarken odanın içinde hem benim kokum hem de Deltanın okaynus kokusu vardı.Ama çok yoğun değildi.O yüzden bir elbisesini alıp burnuma yaklaştırdım.Kokusu o denli güzeldi ki yerimde kıkırdandım.Ve utana utana elimi penisime attım, bir kaç kez kumaş üzerinden okşadım.

"Ahm." diye bir inleme çıkardım.Normalde bu kadar hassas değildim, ama galiba ilk kızgınlığım olduğu içindi.Elimi şortumun içine soktum ve parmaklarımla penisimi sardım.Kendimi çekerken Barın'ın okyanus kokusuyla onu düşündüm."Ah, Barın!" dedim inleyerek.

Odamın kapısı çalındığında "Gelme!" diye bağırdım.Annem "Oğlum, acı çeker gibi 'Barın' diye bağırınca bende bir şey oldu sandım.Ne yapıyorsun?" deyince, utançla yutkundum."Bir şey yok anne." dedim.Annem "Ah, sen kızgınlıktaydın." deyip güldü."Unutmuşum canım, istersen Barın'ı çağırıp evden de gidebilirim." dedi.

Utanç içinde inleyip kafamı yastığa gömdüm."Hayır, anne!" dedim.Annemin benimle uğraşmaktan keyif alan kıkırdanmasını duydum."Giriyorum." deyince elimi çekip "Gel." dedim.

Annem, yavaşça kapıyı açıp içeri girdi ve yanıma adımladı.Sandalyeyi karşıma koyup oturdu.Bir elimi tutup okşadı."Oğlum, bak ilk kızgınlığın diye utanıyorsun.Farkındayım, ama utanma.Çünkü bu çok normal." dedi.

"Ve sana kötü bir haber vermek üzereyim. Alfalar ruh eşi olmadan rahatlayamaz.Örnek vereyim bir omega, alfanın ya da deltanın tişörtlerini alıp kendine yuva yaparak çok rahat bir şekilde rahatlayabilir.Ancak alfalar da bu durum biraz karışık.Yuva yapsan bile kurdun, ruh eşini direkt yanında isteyecek.Bu biraz alfalara özel bir şey." derken onu dikkatle dinliyordum.

"Ama anne, biz Barın ile yan yana gelirsek.." dediğimde utançla başımı eğdim.Annem bana gülümseyerek baktı."Farkındayım, oğlum.Bak eğer istemiyorsan sıkıntı yok, ama kurdun acı çekecek.Bebeğim, ağlamanın sebebi sadece çekinik alfa olman ile ilgili değil.Kurdun, eşini yanında istiyor.Ve korkarım ki eğer Barın yanında olmazsa alfan sana küsebilir.Bu da cinsiyetsiz olman demektir.Ne de olsa kurdun seninle küstüğü için zamanla sana olan bağlılığını azaltacak." dedi uzun uzun.

(Böyle bir şeyi ben uydurdum.Ancak Burcu'nun da dediği gibi sadece alfalar için özel bir durum.)

Burnumu çektim."Anne, ama Barın beni sevmiyor ki." dediğimde annem güldü."Nereden çıkardın onu?" dedi."Ben yanımda kalmasını istedim ama o gitti." dedim.Annem "Barın sana bakarken bile içi gidiyor, bebeğim.Nasıl sevmez?" dedi, inanamıyormuş gibi.

"Sen bana cevap ver, Barın'ı istiyor musun?" dedi.Biraz düşündüm.Önce kalbimi, ardından kurdumu dinledim.

Baha, annemiz haklı.Ben Delta'yı istiyorum!

Ama o bizi sevmiyor ki

Ne kadar aptalsın sen, kurt tanrı aşkına!Adam bizi seviyor!

Sus be.Tamam, çağıracağım onu buraya.

Aferin, köle.

Kurdumla konuşmam bitince anneme döndüm.Tam konuşacağım sırada annem "Barın, sadece kızgınlıkta olduğun için onu istediğini düşünüyor." dedi.Düşününce annemin haklı olduğunu anladım."Onu istiyorum, anne." dedim.

Annem "Ben hemen Barın'ı arayayı-" demişti ki kapı zili çaldı."Allah Allah, kim geldi ki?" derken yanağımdan öptü."Biraz bekle bebeğim, kapıya baktıktan sonra Barın'ı arayacağım." dedi.Başımı usul usul salladım.O, odadan çıkarken ben de yatağımda iyice yayıldım.Huzursuzdum.

Bir kaç dakika sonra odama doğru gelen adım sesleriyle hâlâ kapalı olan gözlerimi açmadım.Annem olacaktı, başka kim olabilirdi ki!

"Anne, bana Delta'yı çağır." dedim.Annemden cevap gelmeyince kaşlarımı çattım."Ah, doğru! Gerçek adı ile seslenmem gerekiyor.O maymunu çağır bana, anne." dedim.

Annem cevap vermeyince kendi kendime konuşuyormuşum gibi hissettim.Bu yüzden gözlerimi sinirle açıp yatakta doğruldum.Gözlerimi kapıya çevirdiğimde kapanmış kapıya yaslanarak bana bakan Delta'yı gördüm.Ağzım hafiften açıldı.

"Delta?" dedim şaşkınca.Barın'ın alaylı bakışları tam olarak bendeydi."Sevgili kaynanama benden maymun diye mi bahsediyorsun sevgili eşim?" deyince kirpiklerimi kırpıştırdım."Delta." diye ağlamaklı bir ses çıkarırken yataktan kalkıp yanına ulaştım.

Kollarımı boynuna sardım. Barın'ın şaşırdığını altımda kasılan bedeninden anlıyordum.Ama aldırmayarak kafamı mühür kısmına bastırdım ve sıkıca kokladım.Boynunu öptüğümde adeta yerinde titredi.O da kollarını belime sardı.

₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺

Elim zedelendi ama bu bölüm atmamı engelleyemez.

Bunlar çok tatlı oldular ama ya.

Sizce diğer bölüm smut mu olsun yoksa tatlı bir çift olmaya devam mı etsinler?

Sorularınız varsa yazabilirsiniz.🤍

Hatalarım varsa affola🔥🔥

Kendinize iyi bakın, sizleri çok seviyorum.🤍😸

Hoşçakalın, bay bay!

İnadına Aşk/Omegaversebxb/Mpreg/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin