Kalp Kırıklığı

1.1K 132 68
                                    

Bol bol yorum yapın, lütfen.

Bu kitap angst bitecek.

Keyifli okumalar..

Baha'dan..

Annemin "Oğlum, hadi kalk bak Barın geldi." demesi ile irkilerek uyandım."Anne ben onu görmek istemiyorum, bana neler söyledi biliyor musun sen?" diye konuştum, yaşlı gözlerimi silip."Oğlum ne bir şey söylemesi, çocuk daha yeni geldi." deyince kaşlarım çatıldı.

Hızla bileğime bakınca sarı bilekliğin yerinde olduğunu gördüm.Gözlerimi art arda kırpıştırdım."Anne, dürtsene sen beni." dediğimde annem güldü.Ardından etimi tutup iki kere çevirdi."Ah! Tamam inandım bırak." dedim.

Annem kolumu bırakınca, bakışlarım yere gitti.Tüm herşey rüya mıydı yani? Başımı iki yana sallayıp ayağa kalktım.Annem, omzunu okşayıp odadan çıkarken bende elimi yüzümü yıkayıp kiaygetlerimi giydim.Gözlerimdeki şişliği görünce sinirle homurdandım.

Aybeniz sürekli bizde kaldığı için -arada makyaj yapmak için odamı kullanıyor- çoğu malzemesi buradaydı.Bundan faydalınarak kapatıcıyı alıp gözaltılarıma sürdüm.Şimdi daha iyi gözüküyordum.

Odadan çıkıp salona gittim.Koltukta kedi gibi büzülmüş Barın ve ciddi ciddi konuşan babamı görünce bu halime rağmen sırıttım.Babam, geldiğimi farkedince "Baha, oğlum gel yanıma otur bakayım.İyi oldu geldiğin." dedi.Ben yanına kurulurken babam ilk birkaç dakika bir şey demedi.

Ardından kucağımdaki sağ elimi tutup bana bakmadan Barın'a doğru konuştu."Baha benim tek çocuğum, bu zamana kadar ondan hiçbir şekilde utanç duymadım.Hep gurur kaynağımız oldu.Benim oğlum hassastır.Her ne kadar belli etmese de öyle, duygularını da pek açığa çıkarmaz.Ama sevdi mi sağlam sever.Öyle sever ki, senin için gece gündüz demeden ağlar." derken derin bir nefes verdi.

"Ben bir kere hanımla tartıştım, evden çıktım gittim.O gün üç saat boyunca gelmedim, hava aldım.Ama geri geldiğimde bu deli oğlan duvarın önünde ağlayarak uyuya kalmış.Benim hanım da odada uyuyormuş, farketmemiş." derken eskiye dalmış gibi bir hali vardı.

O günü çok net hatırlıyordum, babam bizi terk etti diye düşünüp ağlamıştım.Tabii anneminde üzgün olması ağlamamı kolaylaştırmıştı.

Babam "Kısacası, ben çocuğumu birine emanet ederken oğlumun üzülmesini istemem.Ki bugün duyduğum şeyler hiç iyi değildi.Oğlum hamileymiş, senden saklamış.Sense eşinin yanında olup onu anlamaya çalışacağın yerde eve gidip kendini duvardan duvara vurmuşsun." dedi.Bir bana baktı, ardından Barın'a baktı.

"Bir yuva kurmak için önce herşeye rağmen birbirinizin yanında olmalısınız, ellerinizi sıkı sıkı tutup sonuna kadar mücadele etmeniz gerekiyor.Henüz genç olduğunuz için bunun farkında değilsiniz, zaten biz büyüklerde bu yüzden varız.Doğruyu ve yanlışı sizlere göstermek için." derken gözlerim dolmuştu.

Ben duygularımı çok belli etmezdim, peki şimdi neden ağlıyordum? Galiba hamilelik hormonları yüzündendi.Önce benim elimi, ardından Barın'ın elini aldı.Deltanın elini, elimin üzerine koyunca göz bebeklerim titredi."Tutun ellerinizi." deyince ikimiz parmaklarımızı birbirine kenetledik.

Barın'a baktığımda, gözlerini birleşmiş ellerimize dikip huzurla gülümsediğini gördüm.Bu benim de gülümsememe sebep olurken babam "Sizi hep böyle görmek istiyorum işte." dedikten sonra ayağa kalktı."Şimdi siz aranızdaki sorunu halledin, ben de biraz yemek yiyeyim." deyip çıktı.

Barın önümde diz çöküp ellerimi tuttu ve ikisine de defalarca öpüp kokladı."Bebeğim, özür dilerim.Çok özür dilerim.Ben kafa toparlamak için evde kaldım." dedi üzgün gözlerle."Seni şimdi anlamaya başladım, ah eşek kafam! Neden önceden düşünmedin ki.." derken kendine küfür ediyordu.

"Barın." demem ile bana baktı.Onun boynuna sıkıca sarıldım."Beni bu halde bırakmayıp kendin eğlenmeye gitmedin ya, bu bana yeter.Hem sen çocuğumun babasısın, en başından sana söylemem gerekirdi." dedim.

Barın, kollarını bana daha çok dolayıp saçlarımı okşayıp öptü."Benim akıllı bebeğim." dedi mırıldanarak.Barın, içinden 'Bir bitmedi.' derken çaktırmadan gözlerini devirdi.

&

Caner'den..

"Bebeğim, artık seni sürüme götürmek istiyorum." diyen Murat ile kaşlarım yukarı kalktı."Nasıl yani?" dedim."Hayatım, uzun süredir ilerideki sürümün yanına gitmiyorum ve bir lider adayı bu kadar uzun süre sürüden uzak durmaması lazım." deyince, anlamış gibi başımı salladım.

"Tamam ama önce benimkilere bir görüneyim." dedim.Ayağa kalktığımda deltanın sert feromonlarını hissettim."Seninkiler kim!?" dedi kaşlarını çatarken."Ah, siktir! Kes şu feromonunu!" diye bağırdım istemsizce.

Delta, dediğimi yapınca kızgınlıkla onun yüzüne baktım."Ben, senin erkek kankalarından kıskanabileceğin kız arkadaşın değilim! Ve sakın seni alttan almamı bekleme.Eğer bir sorunun varsa bunu benimle konuşarak yap, feromon yayarak değil!" diye bağırdım.Alfam, onu alttan almam için bana baskı yapıyordu.Fakat bir yandan da karşı çıkmak istiyordu.

"Bebeğim, özür dilerim." dedi Delta."Sadece senin başkası ile olman düşüncesi..Hele ki geçenlerde o kızı arkadaşça bile olsa öpmen..Bak Alfa, seninle açıkça konuşacağım.Ben kıskanç bir kurdum, karşı cinsi bırak öpmeyi onun elini tutsan bile kıskanırım.Belki mağara adamı diyeceksin, ya da odun vesaire.Ama ben buyum, senin başkasıyla yakın olmanı istemiyorum.Ve inan ben de başkası ile olmam." dedi uzun uzun.

Onu dikkatle dinledim.Dakikalar geçmesine rağmen hâlâ konuşmadığımı gören Delta'm "Peki o halde, önce aileni ve arkadaşlarını görmeye gidelim.Zaten telefonla haber verdin ama neyse.Sonra sürümün yanına gideriz, tabii sen istersen sonsuza dek orada kalabiliriz." dedi.Hafifçe tebessüm ettim.

₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺

Ancak bu kadar uzun yapabildim.

Anlamayanlar için açıklıyorum: Hani Barın, Baha'nın hamile olduğunu öğrendikten sonra eve gitti ya.O gün Aybeniz ve Baha da eve gittiler.Baha direkt uyudu.Rüyasında şu Eva'yı vesaireyi görüyor.

Diğer bölüm Aybeniz'i göreceğiz.

Sorularınız varsa mı?

Yazım ve noktalama yanlışlarım varsa affoluna.

Hoşçakalın, bay bay!

İnadına Aşk/Omegaversebxb/Mpreg/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin