Baha'dan..
Aybeniz ile konuşurken konu onun ruh eşine gelmişti.İsmi Elmas'tı. Kız biraz garip biriydi, kimseyle konuşmaz kendi halinde biriydi. Uzaktan öylesine soğuktu ki insan yanına giderken ürküyordu.Galiba o alfaydı.
Aybeniz onu sevmiyordu, o Caner'i seviyordu.Aybeniz, konunun Elmas'a gelmesi ile yerinde rahatsızca kıpırdandı."Ben onu sevmiyorum Baha." dedi net bir sesle.Elimi kaldırıp saçına koydum.Kardeşim gibiydi o."Aybeniz, ne senin ne de kurdunun acı çekmesini istemiyorum.Senin iyi olmanı istiyorum, Elmas ile konuştun mu?" dediğimde Aybeniz dudağını büzdü.
"Yani, çok şey konuşmadı-" derken bir anda bağırdı.Yatakta korkuyla kalktım ve Aybeniz'e baktım."Ne oldu!?" dedim.Aybeniz "Kurdum, ah!" dedi."Kurdum bana acı çektiriyor.Ne oluyor.." dedi.Ona endişe ile bakarken boşluğa baktı ve konuşmadı.Galiba kurdu ile konuşuyordu.Sabırla bekledim onu.
Aybeniz, ağlak ifadesi ile bana döndü."Elmas denen o, o kadın-" dedi kısık nefesiyle."Başkası ile sikişiyor!" dedi gözyaşları içinde."Ne, nasıl!" dedim korkuyla.Onun kolundan tutarken Aybeniz can çekişiyormuş gibi bağırdı.Endişe ve korku içindeyken odaya annem girdi.
"Ne oluyor burada?" dedi şaşkınlıkla.Tam ona cevap vereceğim sırada telefonum çaldı.Elime alıp açtım.'Delta Bozuntusu'
Hızla açtım."Alo?" dedim."Alo, bebeğim." dedi o da."Bileklikten dolayı senin nasıl hissettiğini anladım.Oldukça endişelisin ve korkuyorsun." dedi."Bir şey mi var güzelim?"
Hıçkırdım."Barın, arkadaşımın canı yanıyor.." dedim.Delta "Nasıl?" dedi anlamayıp."Aybeniz, senin kuzenin Elmas ile ruh eşi ama.. ama Elmas, başkasıyla ilişkide.Aybeniz acı çekiyor." dedim gözlerim dolarken.Bir yandan da annem beni dinliyordu.
"Ne?" dedi annem.Barın "Yavrum, sakin ol.Hemen 'Omega Acil Durum' hastanesini arayın."dedi."Evet, evet haklısın." deyip anneme döndüm."Anne 'Omega Acil Durum' merkezini ara." dedim.Annem odadan çıkıp koşarak telefonunu almaya giderken Barın konuştu.
"Bebeğim, ben şimdi hemen evden çıkıp yanına geliyorum.Sakin ol, arkadaşın için." deyince o göremese bile başımı salladım."Tamam, tamam.." dedim."Görüşürüz, bebeğim." dedi."Hızlı gel." deyip telefonu kapattım.
Annem çoktan hastaneyi aramıştı.Aybeniz yatakta terler içinde iken korkuyla onu tuttum.Elimdeki toka ile saçını topuz yaptım.Sehpanın üzerinden peçete alıp yüzünü sildim.
&
Geçen iki saatin sonunda çoktan ambulans gelmiş ve Aybeniz'i hastaneye götürmüştü.Aybeniz o denli kötü haldeydi ki doktorlar en sonunda bir ilaç verdi.Şimdi ise ağlamaktan şişmiş gözleri ve yanlarında kurumuş gözyaşları ile uyuyordu.
Sandalye de otururken başımı Barın'ın boynuna gömmüş duruyordum.Delta'm ise bir kolunu bana sarmıştı.Günden güne ona daha çok bağlanıyordum, onunla ilgili her konu da hassas davranıyordum.
Barın diğer elini anneme sarmıştı.Koşarak yanımıza gelen Ebru Teyze ve Salih abi ile ayağa kalktım.Aybeniz'in ailesiydi onlar."Aybeniz, o nasıl?" dedi annesi.Babası "Kızım iyi mi?" dedi.
Başımı sallarken konuştum."Aybeniz'in ruh eşi başkasıyla beraber olmuş.." dedim.Sustum, sindirmeleri gerekiyordu.Ebru abla, bir elini kalbine koyup Salih abiye tutundu."Ah, Salih! Kızım bunları hakediyor muydu!" dedi yakınarak.
Salih abi, eşini kolları arasına aldı."Sakin ol, hayatım.Şimdi nasıl Baha oğlum?" dedi, sonda bana dönerek.Derin bir nefes verdim."Doktorlar ona bir ilaç verdi, şimdi uyuyor.Ama kurdu hâlâ acı çekiyor olmalı.." dedim üzüntüyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnadına Aşk/Omegaversebxb/Mpreg/
FantasyAlfaxDelta Birbiriyle küçüklükten beri anlaşamayan Delta ve Alfa'nın ruh eşi çıkması.. Homofobikler girmesin.Bu bir bxb kurgusu, ona göre.