Yorum atmayı ve oylamayı unutmayınız.
Bu bölüm smut var.
Yazar'dan..
Barın, eşini kolları arasına almış iken çıplak bacaklarını okşuyordu.Baha'nın bacakları bir alfa için fazlasıyla ince ve pürüzsüzdü.Yaklaşık on dakikadır yatakta uzanıyorlardı.Bu süreçte Alfanın feromonları daha da artmıştı.Bu Barın'ın deltasının çıldırmasına sebep oluyordu ama kendini-daha doğrusu kurdunu- dizginlemeye de çalıştı.
Barın aklına gelen konuşmalar ile kaşlarını çatıp kafasını göğsüne koymuş eşine döndü."Baha." deyince, turuncu saçlı çocuk ona döndü."Hm?" dedi yaşlı kirpikleri ile.Ağladığı için ıslak görünüyorlardı."Caner sana tişörtünü getirirken benim seni sevmediğimi söylemişsin." dedi.
Baha da kaşlarını çattı.Ve daha çok sarıldı ona."Sen yanımdan gidince beni sevmiyorsun sandım.." dedi bakışlarını kaçırıp mırıldanarak.Barın, her ne kadar şu an Baha'yı tatlılığı için mıncırlamak istese de bunu biraz sonraya erteledi.
"Sevgilim." deyince, Baha şaşkınlıkla ona baktı."Bebeğim." dediğinde bu sefer eridiğini hissetti, kızıl çocuk."Kızgınlıkta olduğun için istemediğin bir yakınlık olmasın diye ben gittim.Yoksa neden seni sevmeyeyim, hayatım." dedi.Baha, gülümseyip yüzünü onun göğsüne koydu ve derin bir nefes aldı.
"Bilmiyorum.Annem ilk kızgınlığım olduğu için bu tür duyguları hissedeceğimi söyledi." dedi Alfa, yorgun bir sesle.Barın, sevdiği adamın saçına sıkı bir öpücük kondurdu."Burcu annem, gayet haklı bebeğim.Ben seni çok seviyorum, sevmek ne kelime aşığım sana hatta." dedi.
Baha da gülümsedi.Kapı çalınca dikkatleri oraya gitti."Çocuklar, müsait misiniz?" dedi ve ekledi Burcu."Bakın eğer değilseniz girmiyorum.Mâlum Baha'm kızgınlıkta." dedi kıkırdayarak.Baha utançtan çeri domatesi gibi olurken Barın "Girebilirsin, Burcu anne." dedi.
Burcu içeri girdi."Oğullarım, benim kız kardeşim hastanedeymiş.Kusmuş galiba.Oraya gideceğim, muhtemelen bu gece gelmem.Baha'm, babanda işten çıkıp direkt hastaneye gidecek." dedi."Hemen şimdi çıkmam gerek." deyince Baha, bir bacağını Barın'ın bacağına atıp yerinde daha çok yayıldı.Ve sadece başını salladı.
"Barın, oğlum." dedi Burcu.Delta, ona dönünce konuştu."Bu akşam sakın çok ses çıkarmayın.Sonra komşular uyuyamaz, yarın da iş günü mâlum." dediğinde Baha "Anne!" diye bağırdı.Burcu kıkırdadı."Tamam be, hadi görüşürüz." dedi.Bir kaç dakika içinde de adım sesleri ve dış kapının sesi duyuldu.
Baha, hâlâ utançtan yüzünü eşinin boynuna gömülü duruyordu.Barın kıkırdadı."Bebeğim." deyince Baha bir anda yüzünü kaldırdı.Barın, gördüğü kırmızı gözler ile Baha'nın alfasının ortaya çıktığını anladı.Baha-daha doğrusu kurdu- azgın gözlerle bakarken konuştu.
"Delta, seni istiyorum." diye alfa sesini kullanarak konuşunca Barın'ın gözleri hafifçe kaydı."Ba-Baha." dedi titrek sesiyle.Bir saniye, delta kekeledi mi? Şaka olmalıydı bu."Emin misin?" dediğinde, Alfa başını salladı.Ancak Barın başını iki yana salladı.
"Ben seninle değil Alfa, Baha ile konuşmak istiyorum." dedi.Alfa bir kaç saniye öylece Barın'a baktı.Ardından gözleri eski rengine döndü.Barın, bir elini onun yanağına koydu."Baha'm, sen istiyor musun gerçekten?" dedi.
Baha başını olumlu olarak salladı."İstiyorum, ben seni istiyorum Barın.Ve galiba dayanamıyorum." dediğinde, delta olan kıkırdadı.Bir kaç saniye içerisinde ciddileşirken birbirlerinin dudaklarına yaklaştılar.
Dudaklarına öpmeye başladıklarında Baha cayır cayır yandığını hissetti.Bir elini Barın'ın ensesine koydu, diğer elini de onun omzuna.Barın'ın ise iki eli alfanın belindeydi.Birbirlerini aşkla öpüyorlardı.Odada sadece ôpüşme sesleri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnadına Aşk/Omegaversebxb/Mpreg/
FantasyAlfaxDelta Birbiriyle küçüklükten beri anlaşamayan Delta ve Alfa'nın ruh eşi çıkması.. Homofobikler girmesin.Bu bir bxb kurgusu, ona göre.