Baha'dan..
Evden çıktığımız gibi kuzenimle sözleştiğimiz kafeye doğru ilerliyorduk.Telefonumdan kuzenimi ararken Barın'ın homurdandığını duydum."Ne oldu?" dediğimde dik dik telefona bakıyordu."Niye kaydettin bu piçi böyle?" dedi.
'Efe'mm😸😸' diye kaydetmiştim.Gözlerimi devirdiğimde yanağıma, canımı acıtmayacak şekilde çok hafif vurdu."Kocaya göz devrilmez." deyince gözlerim büyüdü."Kocam?" dediğimde sinsi bir şekilde sırıttı."Efendim, yavrum?" deyince sinirle baktım.
Zaten kızgınlığımda fazlaca sinirim olduğu için ekstra bir öfke hissettim.Feromonlarımı yaymaya başladığımda delta etrafa baktı.Çoğu kişinin buraya baktığını görünce herkese sinirli bir bakış attı.Herkes anında önüne dönerken bana döndü.
"Feromonlarını keser misin, alfam?Kimsenin kokunu solumanı istemem." Delta sesini kullanarak konuşunca Alfam mutluluktan yerinde kudurdu.Sahiplik eki kullanmıştı.Delta, kurdumu hissetmiş gibi yan yan bakıp sırıttı.
Kaçmak adına kuzenimi aradığımda bir kaç saniye sonra açtı."Alo, güzelim?" diye bir ses gelince deltanın öfkeli kurdunu hissettim.Sertçe yutkunurken "Ya ben geliyorum ama yanımda birini daha getiriyorum.Gelmekte çok ısrar etti." dediğimde Efe "Kim?" dedi.
"Ruh eşim." dedim vurgulu bir biçimde.Deltanın rahatlamasını istiyordum.İstediğimi başarmıştım, kurdunun hafif sakinleştiğini hissetsem de hâlâ diken üstündeydi.Efe'nin boğazını temizleyip konuşması ile dikkatim ona gitti.
"Anladım güzelim, hadi hızlı ol." dedi."Tamamdır, görüşürüz." deyip telefonu kapattım ve Barın'a döndüm.Düşünceli duruyordu."Barın, bir sorun mu var?" dediğimde irkildi."Yok bir şey." dese de bir sorun olduğu kesindi.
"Barın, hadi ama." dedim, bu sefer alfa sesimi kullanarak.Delta bana döndü ve kolumdan tutup beni ara sokağa çekti.Bir şey demedim.Ara sokağa gelince beni duvara dayayıp bir kolunu duvara yasladı.Bir bacağını da bacaklarımın arasına koydu.
"Baha'm." derken saçlarıma yaklaşıp sıkıca koklayıp öptü.Ardından geri çekildi."Güzelim." deyince karşısında adeta eridiğimin pek âlâ farkındaydım."Daha ruh eşi olduğumuzun şokunu atlatamadın ve yapın gereği üzerine baskı kurulmasından hoşlanmıyorsun." dedi, kafasındakileri toparlayarak konuşmaya çalışıyordu.
"Ama ben bir Delta'yım ve bilirsin Delta'lar eşlerini diğer kurtlardan daha fazla kıskanır.Beni ve kurdumu anlamanı istiyorum.O çocuğa o denli yaklaşırsan.. korkarım ki kendi kurdumu kontrol edemem." dedi sakin sakin.Ona hak vermeye başladığımda diğer elini yanağıma koyup okşadı.
"Biraz empati kur bebeğim, mesela benim birine 'güzelim, yavrum' gibi sevgi sözcükleri kullandığımı düşün.Bu hoşuna gider mi, kurdun ve sen kıskanmaz mısınız?" dediğinde onu bir başkası ile yan yana düşünürken bile kaşlarım çatıldı.Sertçe yutkundum.
Kurdumun git gide sinirlendiğini hissettiğim sırada Barın gülümsedi."İşte, kurdunun bunu düşünmesi bile sinirlenmesine yol açtı.Güzelim oraya gidince lütfen ondan uzak dur." dedi.
Bakışlarım yere gitti.Ardından tekrar baktım."Tamam." dedim.Gülümsedi ve elini yanağımdan çekmeden diğer yanağıma yüzünü yaklaştırdı.Dudakları yanağımı bulurken istemsizce gülümsedim.
Benden ayrıldı."Öpmek ister misin beni?" dediğinde gözlerimi art arda kırpıştırdım."Şey-" dedim ikilemde kalarak.Barın, tereddüt de kaldığımı görünce benden uzaklaştı."Seni zorlamak istemem Baha, hadi gidelim." deyip adımı attı ki elimi onun bileğine koyup durdurdum ve dudaklarımı yanağına bastırdım.
Delta, şaşkın bir şekilde bana döndü.Dudakları kıvrılırken "Hadi, bekleme öyle." deyip koşar adımlarla ilerledim.
&
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnadına Aşk/Omegaversebxb/Mpreg/
FantasíaAlfaxDelta Birbiriyle küçüklükten beri anlaşamayan Delta ve Alfa'nın ruh eşi çıkması.. Homofobikler girmesin.Bu bir bxb kurgusu, ona göre.